Folk att spela med [World in Conflict]

Medlem

DJMar är mitt nick. Är med i en clan i Australien men inte spelat med dom för dom är ju inte direkt online när jag är. Jag är rätt bra på support men alla andra roller också så jag joinar gärna en clan i Sverige istället. Så att det är riktig teamwork! Not peace, war!^^

Medlem

nick = cammo

ingen klan, spelar några gånger i veckan.

http://www.massgate.net/profile.php?0,221561


signatur
Medlem

MacNille.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Många som lirar WIC nu fötiden? mer än 5000+ spelare?


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

Medlem

Vi har en rankad WiC server för 16 personer som behöver fyllas! Den heter "37th Cyber Nut House" och har ip# 62.149.197.159, tveka INTE på att komma in å´lira.

Inaktiv

Vi har en rankad WiC server för 16 personer som behöver fyllas! Den heter "37th Cyber Nut House" och har ip# 62.149.197.159, tveka INTE på att komma in å´lira.
©

Medlem
Skrivet av Copyright:

Vi har en rankad WiC server för 16 personer som behöver fyllas! Den heter "37th Cyber Nut House" och har ip# 62.149.197.159, tveka INTE på att komma in å´lira.
©

*haha*

Medlem

Spelar under namnet 'q0rra' förvånansvärt nog.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Inaktiv

<----- linush

Medlem

B33hR. ångrar siffrorna. men bäst stats.


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Hix0r.
Jag är inte alls bra XD

Inaktiv

Har nu spelat WIC i 1 år och söker en seriös svensk WIC clan. PM mig på FZ. Antingen några som vill joina en eventuell ny clan av mig. Eller någon som har en svensk seriös WIC clan. Så joinar jag gärna. /Tack


signatur

« Dя.щirus »

Medlem

Det är rätt dött här, tänkte kolla hur det är med folk online så här sent i spelets liv? Har precis äntligen styrt upp en värd rigg och spelet är på ingång.

Medlem
Skrivet av kollapse:

Det är rätt dött här, tänkte kolla hur det är med folk online så här sent i spelets liv? Har precis äntligen styrt upp en värd rigg och spelet är på ingång.

Jag är också lite fundersam, köpte spelet under mellandagsrean.

Är ni många som lirar online fortfarande?

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av kollapse:

Det är rätt dött här, tänkte kolla hur det är med folk online så här sent i spelets liv? Har precis äntligen styrt upp en värd rigg och spelet är på ingång.

Jag är också lite fundersam, köpte spelet under mellandagsrean.

Är ni många som lirar online fortfarande?

Gjorde samma sak. Har försökt hinna med lite SP innan man ger sig ut med/mot de nu mycket rutinerade lirarna.

12
Skriv svar