Medlem
flygsimulatorer

finns det nån bra flygsimulator, blev sjukt sugen nu, men har ingen koll alls...

Medlem

Jodå, finns en hel del. Ta en titt i våran Speldatabas och se om du hittar nåt.

Medlem

där fanns ju en massa ville helst ha tips på nåt som hade skön känsla och så... men tack ändå... jag får väl kanske gå igenom den....

Medlem

Aha, på så sätt. IL-2 Sturmovik är riktigt bra, väldigt realistiskt, utspelar sig under ww2 om jag inte misstar mig. Flight Simulator -spelen säger ju självt. Vackert och massa knappar.. >_> Lock On: Modern Air Combat - Realistik flyg i nutid - för att nämna några. Om du finner några av dessa lr några andra i listan intressanta så sug hem spelens demo från vårt filarkiv.

Over and out.

Medlem

man tackar, man tackar...

Medlem

WWII combatsim:

Den enormt långt namngivna IL-2: Forgotten Battles med Ace Expansion Pack och Pacific Fighters mergen kan varmt rekomenderas.

Modern combatsim:

Lock On men dock så måste du ha Flaming Cliffs till det eller köpa den realeasen med båda: Lock On Gold. Detta eftersom Ubi tvingade Eagle Dynamics att släppa LOMAC innan det var klart vilket gör det ospelbart imo.

MS Flight Simulator serien om man inte vill ha combatsims.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

aah, tackar...

Medlem

Aahh Il-2 vilka minnen de väcker.. många vackra flygstrider har man haft där

vet dock inte om det finns folk som lirar det online längre dock? singleplayer funkar väll men är inte på långa vägar lika roligt som att spela med riktiga människor

*vill du lira singleplayer skulle ja hellre ta microsft flight simulator, jävla härligt att flyga från arlanda till london å cirkulera runt stan å se hur den lyser på natten*


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av Lash:

Aahh Il-2 vilka minnen de väcker.. många vackra flygstrider har man haft där

vet dock inte om det finns folk som lirar det online längre dock? singleplayer funkar väll men är inte på långa vägar lika roligt som att spela med riktiga människor

*vill du lira singleplayer skulle ja hellre ta microsft flight simulator, jävla härligt att flyga från arlanda till london å cirkulera runt stan å se hur den lyser på natten*

Det brukar väl vara en 600 pers online som lirar allt ifrån dogfight, till Co-op, till olika former och färger av online wars.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

1
Skriv svar