Inaktiv

Jo men det är ju så att bara visa guild kommer att vara mäktiga någ att skafa en stad. det komer nämligen bara finnas ca 9 städer i border kingdom och ca 15 fort på varje server. och bara ca 3, om jag förståt det rätt, pve städer i varje region. och det är för att det ska vara mer stridig heter om dom tilängliga. ganska smart faktisskt, då blir det mer pvp sige. Man fåste ju också köpa marken man skal byga på. Hur jag vet alt deta? trots att jag inte spelat beta? Jo, som den fakta krävande idiot jag är så spendera jag typ 8 timar på att läsa och se filmer om AoC på deras comunity seit!

Inaktiv

ja, o feresten, just for the record, så kommer det ju också finnas Npc städer man kan raida, jag tycker jala fal att det verkar vara ett grymt bra spel som jag defenitivt skal boka och få min battle mamoth GRATTIS! det är också bra att det går att ha tex rhino even om du inte är stygian. hopas att dom inte har det här jobiga soulbound systemet som wow har, eller hur

Medlem

Nej du, jag hoppas verkiligen att det finns ett soulbound system men att den kanske inte är lika utbrädd som i WoW för annas kan man bara lämna över sin sämre equipment till någon annan karaktär och det tycker inte jag är så bra...

Medlem
Skrivet av Bonzomannen:

Hur jag vet allt detta, trots att jag inte spelat betan? Jo, som den faktakrävande idiot jag är spenderar jag typ 8 timmar på att läsa och se filmer om AoC på deras community site!

Jo men man får ta vad man läser med en nypa salt, personligen tror jag att Conan vid release kommer att vara buggigt och sakna en del av det godis som utlovats. Inget mig emot då Funcom säkert kan leverera inom en rimlig tidsram, samt att spelet har till skillnad från mainstream mmorpgs en sanslös känsla. De har för nuvarande inga städer i betan och en förskräcklig performance bug som gör spelet i det närmaste ospelbart. Och systemkraven som släpptes....hahaha dream on skip.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

Optimeringen är under arbete as we speak. Systemkraven är inte så värst brutala heller då man kan skala ner det väldigt mycket.
Själv märker jag inget av "performance buggen" du nämner. Eller jo kanske lite..

Medlem

Det löser sig sa mannen som sket i badkaret.

Inaktiv

Det är nåra saker jag vill fråga er betas

jo jag kan inte bästema vilken class jag skal vara. det pendlar melan Barbarian, Conceror och ranger. vad tycker ni?

Och kan man bara ha en karakter eller flera per server som i wow?

Inaktiv
Skrivet av Mr_kill.alot:

Nej du, jag hoppas verkiligen att det finns ett soulbound system men att den kanske inte är lika utbrädd som i WoW för annas kan man bara lämna över sin sämre equipment till någon annan karaktär och det tycker inte jag är så bra...

du har nog rätt, men jag menar att du tex levlar ut din gaer och ska sälja den på en trade post för du har skafat dig en ny, vad händer då? jo nån jävel som har bästemt att istälet för kanske det 10 g sen du skulle fåt så får du bara typ 12 s av nån jävla npc trader!

DET GÖR MIG VANSINIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:

Visst finns det dag och natt cyklar i spelet och är det i såna fall real-time eller vad?


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Men vad ska man göra medans man väntar?

Medlem
Skrivet av NordicStormtrooper:

Visst finns det dag och natt cyklar i spelet och är det i såna fall real-time eller vad?

ja det är dag/natt-cykel i spelet. Faktum är att det behandlas väldigt bra då grafikmotorn kan projicera skuggor från föremål och byggnader. Man ser till och med att skuggorna rör sig på marken då solen/månen förflyttar sig på himlen.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem
Skrivet av Bonzomannen:

Det är nåra saker jag vill fråga er betas

jo jag kan inte bästema vilken class jag skal vara. det pendlar melan Barbarian, Conceror och ranger. vad tycker ni?

Och kan man bara ha en karakter eller flera per server som i wow?

Angående karaktärena så kan du ha 8 st totalt vad de har sagt just nu och det är över alla servrar, inte bara en.

Inaktiv

men man kan konsentrera karaktärerna på en server?

Medlem
Inaktiv

Och vilken är den bästa av dom jag kan tänka mig?:\

Inaktiv

tänker ni vara ett chiamerian guild eller ett Aqulian guild?

MEN SIG INTE ATT NI TÄNKER VARA ETT STYGIAN GULD!!!!!!!!!!!!!!!:evil::evil::evil::evil::evil:

Medlem

huh? varför skulle vi vara någon speciell ras?
Det är inte som i WoW där det finns "Horde" och "Alliance"
Om det ska bara vara Stygians så kan vi inte ha några soldiers och om vi bara ska vara någon av de andra kan vi inte ha några Mages :\

Inaktiv
Inaktiv

så hur hanterar ni dena OUTHÄRDLIGA VÄNTA!!!!:evil:

Medlem
Skrivet av Bonzomannen:

så hur hanterar ni dena OUTHÄRDLIGA VÄNTA!!!!:evil:

Fokusera på dina studier i skolan tills det att spelet släpps så går tiden lite fortare 8)


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

Spela något annat spel sålänge. Eller följ FortranNewbies råd.

Medlem

Jobba, gymma, jobba, gymma, spela lite pvk, osv

Inaktiv

Gymma är väl lite töntigt

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

Och vilken är den bästa av dom jag kan tänka mig?:\

snälla svara på den här frågan jag slits i bitar av obeslutsamhet:(

Medlem

Det är ingen som är bäst, det är som på WoW vissa raser kan bara vara vissa klasser, du får nog läsa lite mer på deras hemsida så lär du dig mycket

Medlem
Skrivet av Bonzomannen:
Skrivet av Bonzomannen:

Och vilken är den bästa av dom jag kan tänka mig?:\

snälla svara på den här frågan jag slits i bitar av obeslutsamhet:(

Kan ej besvaras i nuläget då samtliga klasser genomgår förändringar.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

Finns ingen klass eller ras som är "bäst" och kommer inte att finnas. Aldrig.
Beror väl på hur du spelar och vad du gillar. men sen finns det ju såklart raser som är bättre när det gåller magi/meele osv. Iallafall till viss mån.

Inaktiv
Skrivet av Kibb:

Finns ingen klass eller ras som är "bäst" och kommer inte att finnas. Aldrig.
Beror väl på hur du spelar och vad du gillar. men sen finns det ju såklart raser som är bättre när det gåller magi/meele osv. Iallafall till viss mån.

jo,jag tror det blir barabar, men dom verkar dö rätt lät för att vara meele, men kan dom ha speciela feats som hjälper dom överleva?
(anars tror jag det blir coqurer):|

Inaktiv

Nja.. Varför skulle dom göra en klass som är bättre än alla andra?
Skulle aldrig hända. Kommer inte att hända. välj den karaktären som verkar rolig att spela istället för att välja den du tror kommer bli bäst.

EDIT: Men man kan ju alltid spekulera i vad man själv tycker verkar vara bäst, naturligtvis. Jag tycker te.x att Ranger kommer bli benhård! I've seen their damage..
Men jag kommer köra Priest of Mitra samt en Demonologist.
I... like... big... spells and I cannot lie!

Medlem

Jo jag tänke också börja lira det ska skaff delux edtion så man får den roliga capen som ger gratis öl i alla taverns
Funderar på en necromancer eller en assasin

Skriv svar