Mega 5 sek. lagg/hack

Inaktiv
Mega 5 sek. lagg/hack

Jag får numera hack i spelet, allt stannar upp, man tror man blir kickad fast efter 5-6 sekunder släpper det och då är man oftast död. har testat att ominstallera bf 2 men de va bara bra nån halvtimma efter sen började de igen .likadant med POE 2. händer bara på bf2 fast det är ju även det enda onlineliret jag kör..nån som har tips ..ska testa offline en gång o se hur de går

Medlem

Har du provat att köra defrag? Ladda ner PerfectDisk och kör den.. Finns 30 dagars trail har jag för mig

Medlem

hade detta problem tills jag bytte ut hårdisken mot en SATA (och "JA", mitt mobo stödjer naturligtvis SATA..)


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Inaktiv

testade perfect disc men det var likadant efteråt, men defragmenteringen var ju nödvändig ändå, sen kom det ju ny drivrutin till nvidiakorten igår så då tankade jag hem den och installerade , efter det hackade det ingenting under den timmen jag testade iallafall. lustigt eftersom jag spelat länge på den förra drivrutinen,innan det började hacka..men men ..den kanske blivit skadad på nåt sätt.

Medlem

Jo, nvidia har inbyggt i drivrutinerna så att de börjar lagga om en ny finns. if (nvidia::net::homepage::driver::isOld()) { lag(); draw(); }

säkert!


signatur

Spelat sedan q2 :)

Inaktiv
Skrivet av verifier:

Jo, nvidia har inbyggt i drivrutinerna så att de börjar lagga om en ny finns. if (nvidia::net::homepage::driver::isOld()) { lag(); draw(); }

säkert!

jag skrev ju att det kanske blivit något fel på den gamla drivisen, och hade det inte kommit ut en ny drivrutin samma dag så hade jag ju självklart installerat om den gamla igen, och eftersom det fortfarande hackade efter ominstallationen av bf och efter defragmenteringen fast inte efter ominstall av drivrutin så kan man ju lätt misstänka att det var den som spökade hela tiden, eller hur?retard

1
Skriv svar