Tips på hur man tjänar enkla pengar?

Medlem
Skrivet av Sparable:

Men om du är 16 börjar du väl på gymnasiet snart? Kör man verkligen moppe på gymnasiet? Härikring är det snudd på blasfemi att göra sånt. Jag skulle inte bry mig dock ^^

Hehe går första året på fordonsgymnastiet i Uddevalla! Gick inte förskolan utan hoppade direkt på ettan istället. Och det där med att köra moppe, det är så mycket mer än att bara köra eftersom jag gillar motorer så gillar jag självklart att pilla. ^^ Vilken effekt pillningen har beror ju lite på vad jag har lust med därav ökar bränsleförbrukningen en aning ibland titt som tätt och även farten då.

Har haft planer på en a-traktor men de drar så grymt mycket bensin om man jämnför med en moped om det ska vara en laglig a-traktor.

Medlem

Kan du spela ett instument så kan du ju spela på gatan. Vet en kille som är skillad i fiol. Han tjänar 500kr på 3 timmar i grannstaden.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Leta genom hemmet efter tänkbara saker som gå att sälja på tradera. Man kan nästan sälja vilken skit som helst där.
Så det är väl bara att börja leta efter saker som du inte använder längre?

Se dock till att inte sälja syskonens leksaker då det kan leda till utskällning av din mor eller far : D


signatur

O'rly? Ya'rly!

12
Skriv svar