Orka bry sig tråden

Medlem
Skrivet av dosman:
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av fanboy:

Att folk postar sin datorspec.

*host* ovaför mig x2 *host*

:>

Äsch, du är bara avundsjuk på mina feta sp3cZ0rz!

Nej men seriöst talat så kan det vara rätt praktiskt ifall man diskuterar hårdvara (exempelvis när det blir problem eller då man bara rådfrågar om saker i forumet).
Specifikationen kan visserligen uppfattas som skrytsam men det väl också bra att folk har koll på vad de har i sina burkar? Eller?

Måste bara nämna en sak som inte har med det här och göra men jag har funderat på det där att internetfolk väldigt ofta omdirigerar frågeställare till Google. Och när man ibland själv undrar över något (om exempelvis hårdvara) så kan man reglerna: Google gäller först - fråga sen. Efter en stund finner man svaret, för på Google finns nästan allt, om inte allt..? Det är väl bra... eller? Det jag menar är att mycket av vår kommunikation försvinner.
Orka bry sig?

Det handlar om att utnyttja tiden effektivt eftersom den är begränsad.

Då känns ju rätt många diskussioner ineffektiva. Ämnen som jordens undergång, språken, gud, krig och politik kan sträcka sig flera sidor, men kommer vi fram till något. Gör vi någon konkret nytta?

fanboy, det där tro jag är en myt. Lite hårdare träning och vilja så går det.

cribba, du får sluta läsa expressen & aftonbladet då De är de enda som ständigt tjatar om Zlatan... och det är ju inte Zlatans fel. Tycker synd om snubben som måste stå ut med allt skit - Medias snack och besvikna fans som bajsar på sig så fort Zlatan inte gör 5 mål per match.

Medlem

Så fort det är nyheter handlar det om kriget i irak eller något annat ointressant ställe, det är nära på spytråds material.

Kan inte någon bara sätta stopp för deras lidelse? WTS Atombomber.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Så fort det är nyheter handlar det om kriget i irak eller något annat ointressant ställe, det är nära på spytråds material.

Kan inte någon bara sätta stopp för deras lidelse? WTS Atombomber.

WTS Atomskydds-bunkrar!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

wtb båda sakerna!
Do you want to play a game?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

12
Skriv svar