/I Högtalarna/Låt)Läs trådens handling(Låt\I Högtalarna\
Hatebreed - I Will Be Heard
YEAH!
Och för att vara inne på hardcore:
Throwdown - Forever
Edit:
Ultima Thule - Skinhead
Ta inte efter bara.
Låten handlar om vad en riktig skinhead är inget annat.
qrush namedroppar två naziband
keep em comin', internet-tiger!
Jadu.. Jag gillar musiken och är lite emellan patriot/skin så varför skulle jag inte skriva dom när jag lyssnade på dom just då?
Så du är nazist lite emellan? "Vart tog friheten vägen?", ja rätt ner i soptunnan om nazister får bestämma?!
Syftade mest på att man får tycka vad man vill lagen. Det finns så många som tror olika om vad en nazist är.. Jag är ingen renodlad nazist ala -42 "hata judar" nazisten utan är "skin" som jag sagt. Det finns många sub-kulturer om man kan säga så. Men ni back to topic! Vill ni nått mer släng i väg ett PM. (Så främlighetsfientlig så att jag inte kan ta emot ett pm från en okänd på internet är jag inte )
Riktiga skinheads är varken rasister eller nationalister.
Har inget med rasse skins att göra
Jo, fast det är lite som att säga att vikingarna var bönder och handelsmän... Kanske sant på många plan men det är inte det man tänker på när man hör orden och ser hjälmarna. (som de för övring aldrig hade i verkligheten, hornhjälmarna)
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Riktiga skinheads är varken rasister eller nationalister.
Har inget med rasse skins att göra
Jo, fast det är lite som att säga att vikingarna var bönder och handelsmän... Kanske sant på många plan men det är inte det man tänker på när man hör orden och ser hjälmarna. (som de för övring aldrig hade i verkligheten, hornhjälmarna)
iofs sant.
hehe hitta fin bild
Skinheads slutet av 60talet
quod similis saporem blandeque coruscant
Nja ganska likt faktist om man bortser från skor, tröjja och håret annars är det ju ganska likt. Idag är det ju mest rakad skalle, bomberjackor, hängslen, jeans och kängor. Kängor har ju punkare, hårdrockare mm ochså så dom ska man INTE haka upp sig på men visst det är typiskt skins.
Metallica - Militia