dyra hobbies?

Medlem

nu har jag varit i kontakt med MI5 och CIA och vi har tillsammans kommit fram till att den misstänkte beskriver följande händelseförlopp:

1. Den misstänkte (Zampa) skriver ett inlägg.
2. Den misstänkte ser inte sitt inlägg och skriver därför i panik ett nytt, snarlikt inlägg.
3. Den misstänkte ser sedan båda inläggen, inser sitt misstag men underlåter att ordna misstaget.

Dom?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

lmao låter som en 12-årig hispig tjej
Eller nån under påverkan av nåt uppåttjack...


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av Hwergelmer:

nu har jag varit i kontakt med MI5 och CIA och vi har tillsammans kommit fram till att den misstänkte beskriver följande händelseförlopp:

1. Den misstänkte (Zampa) skriver ett inlägg.
2. Den misstänkte ser inte sitt inlägg och skriver därför i panik ett nytt, snarlikt inlägg.
3. Den misstänkte ser sedan båda inläggen, inser sitt misstag men underlåter att ordna misstaget.

Dom?

det dära skulle alla nog fixat utan cia och mi5
(kanske inte du då?)


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Ah, i see you have yet to learn about sarcasm young padawan


signatur

Videomupp

Inaktiv

no why? I am no't a little boy. i'm sleep on the school!?


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

ja, du verkar iaf ha sovit dig igenom lektionerna i engelska...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

hahah no't haha.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Min största (dyraste) hobby är väl musiklyssingen, även om det inte är några jättesummor än.
Cd-skivor, just nu kanske 1k/månad (Livstid: 20k+)
Stereo, vette fan vad kr/månad blir men livstid ligger väl runt 25k.
Dator + spel Runt 4oo/månad, ingen aning under livstid

Under gymnasiertiden så var min största utgift Kaffet (med stort k). Tog halva studiebidraget/månad

Medlem

Zampa är ett stort mysterium.

OnT
Kom på att jag de senaste åren lagt ner väldigt mycket pengar på att åka runt på olika konvent runt om i landet! Dyrt men kul


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Cigg. Skadlig och dyr hobby om man röker 4 paket om dan, usch.

Inaktiv

not* är det bättre då , är inte nå bra i engelska råkade lägga dit ett " ' " i not.. kommer inte på ngt bättre..


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Varför korrigerar du inte din post istället ?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Zampa: Tror mer dom syftade på "i'm sleep on the school!? " vilket för mig inte verkar rätt på något sätt.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

jag är en skit i engelska :S no why? I am no't a little boy. i'm sleep on school!? bättre


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

I sleep on the school , borde det väl vara ?

Inaktiv

du har rätt C:


signatur

My way is better than yours :D

Medlem
Skrivet av Zampa:

...

Varför fortsätter du?

En person som levt i över tjugo år och inte lider av någon åkomma som gör TV-tittande till en omöjlighet, måste kunna skriva bättre engelska än det där. Ursäkta om jag anklagar dig för att skriva dålig engelska.
Självklart kan man hålla sig borta från allt vad TV och skola heter men en person "långt" under genomsnittet i engelskkunskap kan skriva bättre.
Min rekomendation är att du slutar låtsas vara tjugo år och istället erkänner att du är så gammal som du verkar vara.

OnTopic:
Styrketräning som förövrigt verkar vara mer av en självklarhet nu än någon hobby eller något utstickande, är väl den enda hobbyn jag har som kostar något. Men eftersom jag tycker att det är kul att träna och mår bra av det så räknar jag det som en hobby.
2500 kr/år + eventuella gymkläder och småsaker..

Festande är väl ingen hobby men det är nog det som jag inte "behöver" göra och kostar mest pengar.
200-1000 kr/månad
Ibland är det inte ens drickan som är det dyraste en helg. (stolt)

Medlem

Har nog inte haft någon dyr hobby förutom uppgradera datorn var 3:e år och så... Kommer ihåg hur Radeon 9800 Pro verkligen kändes i plånboken när man var ca 14-15 år. Sist köpte jag helt ny burk på ca över 10k, redan omodern. ;P

Nu har jag väl börjat med en ny hobby, vilket är hemmabio. Har investerat en beg. HDTV projje för 8,4k och sedan över 5k på ljudanläggning. Ca 14.000 kr spanderade jag på samma gång vilket är ganska mycket för en gymnasiestudent utan jobb. Och då har jag inte köpt en riktig duk än!

Jag höll på fastna i Fiddy och Airsoft förut, men klara mig innan pengarna flög.

Medlem
Skrivet av Zampa:

jag är en skit i engelska :S no why? I am no't a little boy. i'm sleep on school!? bättre

Nej, värre.

Om du skriver som elit-mannen så blir meningen rätt, fast jag fattar inte varför du sover ovanpå skolan, är det inte lite för kallt för det?

Edit: Vid närmare eftertanke blir nog inte det elit-mannen skrev riktigt rätt heller. Beror ganska mycket på vad du igentligen menar.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

*trådskapar-mode*

det var då fan va MÅNGA här inne skulle syssla MYCKET med OT-skitsnack...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av omega|werzion:

det var då fan va MÅNGA här inne skulle syssla MYCKET med OT-skitsnack...

Låt mig översätta ditt inlägg till engelska:
det var då - It was then.
fan va MÅNGA - Damn, how many
här inne - Here inside
skulle syssla MYCKET - Would do much
med OT-skitsnack - with OT-bullshit

nu behöver man bara sätt ihop delarna

It was then damn how many here inside would du much with OT-bullshit.

Ofta är ju OT-spåret roligare än själva trådspåret, OT är Darwinism, det naturliga urvalet liksom.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Indeed, påtal om Darwin, nån som läst Origin of species?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Indeed, påtal om Darwin, nån som läst Origin of species?

Inte jag i alla fall. Är den något bra, frågande han och insåg att han med sitt inlägg tagit tråden ytterligare ett steg off-topic.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Vet inte har inte läst den, men funderar på det, försöker hitta nån bra och billig engelsk version.

Sägs att den ska vara väldigt intressant iaf


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av omega|werzion:

*trådskapar-mode*

det var då fan va MÅNGA här inne skulle syssla MYCKET med OT-skitsnack...

Jag skyller allt på Zampa, han äter min hjärna innifrån likt en skadeskjuten kollibri som tagit sig in i mitt huvud och nu försöker ta sig ut.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

123
Skriv svar