Inaktiv

Min andra vecka som arbetslös = har kommit upp senare o senare för varje dag. Var dags att vända rätt dygnet igen. Det går nog bra idag ändå
Darin är väl *SoEt* (eller, NOT).

Nu är det duschen iaf. UTAN Darin.

Medlem
Skrivet av urken:
Skrivet av sno0zer:

Inte särskilt sent här borta, bara åtta på kvällen.

änglarnas stad?

Lite längre norrut, men det är nog samma tidszon.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av [ThreeZool:

"]är det bara jag som tycker att det är dött utan dessa politik trådar? ;P

vist va det lite tjatit, men det va iaf liv och diskution då

Mjo, men det var rätt så mycket liv för ett tag sen också. :beatup:

Å nu funkar det inte att quota heller. :$


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av urken:
Skrivet av sno0zer:

Inte särskilt sent här borta, bara åtta på kvällen.

änglarnas stad?

Lite längre norrut, men det är nog samma tidszon.

Alcatraz?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Nej tack, inge mer politiksnack. Då får det gärna vara dött istället.

Medlem

Ingen politik tycker några. Då tycker jag vi kan ta fram allas värdelösa svenska. Särskrivningarna på forumet retar mig fortfarande.
Läser inte de inlägg där folk skriver för mycket fel. En sådan person är antagligen inte tillräckligt bildad för att hans åsikt skall kunna påverka min.
Tycker att man borde få klicka på den fina knappen "Anmäl" varje gång någon skriver för mycket fel.

Medlem

Hm, det skulle slå jävligt hårt mot isen. Nä, tycker nog att vi ska slopa det.
Det skulle nog funka om du gick runt som självutnämnd språkpolis och citerade felaktig svenska och rättade skiten åt författaren.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Blomkruka:

Läser inte de inlägg där folk skriver för mycket fel. En sådan person är antagligen inte tillräckligt bildad för att hans åsikt skall kunna påverka min.
Tycker att man borde få klicka på den fina knappen "Anmäl" varje gång någon skriver för mycket fel.

Dyslexi han varken med bildning eller intelligens att göra så om du ratar folk pga stavning rakt av så kan du lika gärna hoppa över folk med fula avatarer eller nicks som börjar på C... finns ingen mening i det liksom.

Ni som stavar illa skall inte tro ni har dyslexi dock.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

tja tycker man folk som inte kan stava är obildade då bör man sätta sig på skolbänken igen isåfall.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vad hände med "Alla har samma rätt att få sin talan hörd"?


signatur

Videomupp

Medlem

Stavkontroll i FF2.0 is the shit

Medlem
Skrivet av c-row:

Stavkontroll i FF2.0 is the shit

stavningskontrollen rättar dock inte alla fel


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Blomkruka:

Läser inte de inlägg där folk skriver för mycket fel. En sådan person är antagligen inte tillräckligt bildad för att hans åsikt skall kunna påverka min.

Antar att du aldrig läser mina inägg då :|;).

Bara jag gör mig förstådd i min text så skiter jag oftast i stavfelen, betyder inte att jag är ointelligent.

Skrivet av c-row:

Stavkontroll ...

Kom att tänka på något helt annat.
Kontroll över sin stav? Sånt har jag iallafall ;).


signatur

<3

Medlem

Blomkruka läser du något inlägg här hehe.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av WildThing:

Vad hände med "Alla har samma rätt att få sin talan hörd"?

Alla får säga vad de tycker och skriva "vad de vill" enligt mig. Sen kanske jag inte läser det för att jag anser att det är så slarvigt skrivet.

Självklart kan folk ha dyslexi men jag brukar inte klaga på felstavningar (oftast inte) men när man skriver liknande.

Citat:

[Ämne]shiit vikken tabbe[/Ämne]
lolkolla idioten[länk]
fattar inte att dom lykkas!!1
jag vet att det inte går att göra så har typ med gravitation att göra

Alternativt folk som bes lista de spel de hellst spelar...

Citat:

jag brukar lira cs o css annars typ
dk o typ fm o lite sånnt

Om någon skriver ett långt inlägg som säkert kan vara intressant och det börjar likt de tidigare.. Inte en chans att jag orkar läsa igenom text som inte ens skiljs åt av skiljetecken. Sen får man gärna spalta upp text också.
Jag anser bara att man kan försöka hålla ett ganska så vårdat språk även fast man skriver i ett forum. Iaf då man vill att folk ska läsa det man har skrivit.

Skrivet av urken:

Antar att du aldrig läser mina inägg då .

Bara jag gör mig förstådd i min text så skiter jag oftast i stavfelen, betyder inte att jag är ointelligent.

Styrker igen att det inte är felstavningar som jag stör mig på. Folk som inte ens anstränger sig det minsta för att få en normal mening, är däremot lite irriterande.

Medlem

Alltså, det är rätt kul att diskutera politik, men det gör sej bäst privat vid bardisken eller hemma på soffan, över några öl (el en kopp varm Oboy om man är omyndig).
Internet är kanske det sämsta mediet att diskutera politik, om man ska se till kvalitén som blir på diskussionen.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Internet är kanske det sämsta mediet att diskutera politik, om man ska se till kvalitén som blir på diskussionen.

Ja, det suger verkligen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar