lite dött?
"]är det bara jag som tycker att det är dött utan dessa politik trådar? ;P
vist va det lite tjatit, men det va iaf liv och diskution då
Mjo, men det var rätt så mycket liv för ett tag sen också. :beatup:
Å nu funkar det inte att quota heller. :$
Ingen politik tycker några. Då tycker jag vi kan ta fram allas värdelösa svenska. Särskrivningarna på forumet retar mig fortfarande.
Läser inte de inlägg där folk skriver för mycket fel. En sådan person är antagligen inte tillräckligt bildad för att hans åsikt skall kunna påverka min.
Tycker att man borde få klicka på den fina knappen "Anmäl" varje gång någon skriver för mycket fel.
Hm, det skulle slå jävligt hårt mot isen. Nä, tycker nog att vi ska slopa det.
Det skulle nog funka om du gick runt som självutnämnd språkpolis och citerade felaktig svenska och rättade skiten åt författaren.
Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.
Läser inte de inlägg där folk skriver för mycket fel. En sådan person är antagligen inte tillräckligt bildad för att hans åsikt skall kunna påverka min.
Tycker att man borde få klicka på den fina knappen "Anmäl" varje gång någon skriver för mycket fel.
Dyslexi han varken med bildning eller intelligens att göra så om du ratar folk pga stavning rakt av så kan du lika gärna hoppa över folk med fula avatarer eller nicks som börjar på C... finns ingen mening i det liksom.
Ni som stavar illa skall inte tro ni har dyslexi dock.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Antar att du aldrig läser mina inägg då :|;).
Bara jag gör mig förstådd i min text så skiter jag oftast i stavfelen, betyder inte att jag är ointelligent.
Stavkontroll ...
Kom att tänka på något helt annat.
Kontroll över sin stav? Sånt har jag iallafall ;).
<3
Vad hände med "Alla har samma rätt att få sin talan hörd"?
Alla får säga vad de tycker och skriva "vad de vill" enligt mig. Sen kanske jag inte läser det för att jag anser att det är så slarvigt skrivet.
Självklart kan folk ha dyslexi men jag brukar inte klaga på felstavningar (oftast inte) men när man skriver liknande.
[Ämne]shiit vikken tabbe[/Ämne]
lolkolla idioten[länk]
fattar inte att dom lykkas!!1
jag vet att det inte går att göra så har typ med gravitation att göra
Alternativt folk som bes lista de spel de hellst spelar...
jag brukar lira cs o css annars typ
dk o typ fm o lite sånnt
Om någon skriver ett långt inlägg som säkert kan vara intressant och det börjar likt de tidigare.. Inte en chans att jag orkar läsa igenom text som inte ens skiljs åt av skiljetecken. Sen får man gärna spalta upp text också.
Jag anser bara att man kan försöka hålla ett ganska så vårdat språk även fast man skriver i ett forum. Iaf då man vill att folk ska läsa det man har skrivit.
Antar att du aldrig läser mina inägg då .
Bara jag gör mig förstådd i min text så skiter jag oftast i stavfelen, betyder inte att jag är ointelligent.
Styrker igen att det inte är felstavningar som jag stör mig på. Folk som inte ens anstränger sig det minsta för att få en normal mening, är däremot lite irriterande.
Alltså, det är rätt kul att diskutera politik, men det gör sej bäst privat vid bardisken eller hemma på soffan, över några öl (el en kopp varm Oboy om man är omyndig).
Internet är kanske det sämsta mediet att diskutera politik, om man ska se till kvalitén som blir på diskussionen.
yolo