Zombie-anfall. Vad gör ni?

Medlem

Btw : Fz zombie survival bok är snart klar. har skrivit för fullt de senaste dagarna. Den skulle ju blivit klar för ett tag sen men en bortgång i familjen stod i vägen så det blev inget skrivande på några veckor. Men snart är den helt klar och då ska det läsas!

Medlem

Zombies efter mig och vad jag gör?

Enkelt: jag går ut ifrån riksdagshuset.

Youtube-proffs
Skrivet av Famest:

Btw : Fz zombie survival bok är snart klar. har skrivit för fullt de senaste dagarna. Den skulle ju blivit klar för ett tag sen men en bortgång i familjen stod i vägen så det blev inget skrivande på några veckor. Men snart är den helt klar och då ska det läsas!

Länkar du upp den här på nätet då eller?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av SID 6.7:

något som även gör att det inte alls är särskilt lämpligt att sticka med, även om det går.

Jaha som fd utövare av Iaido och avböjt landslagsvärvning så måste jag invända. Det är endast spetsen på katana som är viktig, eller rättare sagt jag behöver bara en skarpslipad spets. Men iof så gäller det för människor inte mot zombies. Men om man någonsin tränat seriöst med svärd inser man att det inte är så lätt som på film. Jag föredrar min boomstick!


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

tur att dead rising till Xbox 360 kommer när som helst så man får träna lite på hur man ska överleva ett zombie anfall!

Har för mig att jag såg någon "samurai versus riddare" dokumentär på discovery någon gång, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette. Där får man nog mer vettiga svar än folk som antagligen sitter och gissar halva informationen

Som hunken säger, jag har tränat lite Iaido och mycket aikido där man har blivit lite berest med en katana. Och jag väljer också the boomstick framför mycket annat

Skriv svar