Uncharted 2 avklarat!

Medlem
Uncharted 2 avklarat!

När jag började lira detta så hade jag väldigt höga förväntningar. Dels för att ettan var helt underbar och dels för att det har fått väldigt bra kritik.

Det visade sig att mina förväntningar var låga till jämförelse med hur spelet var.
Helt jävla insane. Vilket spel.

Underbart helt enkelt, alltså. GOTY om någon frågar mig.
Måste nog säga att det är ett av de bättre spelen jag lirat på flera år och är nu det roligaste spelet jag har till PS3.

Spelkänslan är ju helt enorm i båda Uncharted-spelen. Speciellt i 2an. Animationerna är de bästa jag någonsin skådat och grafiken är helt underbar.
Storyn är även den sjukt bra.

Något jag inte har förstått är allt gnäll på smyg-nivån. Jag var orolig när jag började spela där över hur svårt det skulle vara, men det visade sig vara förbannat lätt och enligt mig var den också rolig att spela igenom.

Som sagt - bästa spelet på vääldigt länge.

Nu ska jag påbörja sp-kampanjen ännu en gång. När den är avklarad igen ska jag ge mig på multiplayer på allvar!

#blogg

Medlem
Uncharted 2 avklarat!

Skrattar alltid åt nathans "tur" trillar till höger o vänster på saker o ting :P. Men sjukt vilket underbart spel, kört några timmar nu. Bästa spelet sedan jag spelat på flera år lätt!

Medlem

GOTG so far enligt mig. Mäktigt episkt spel som alla ska rekommendera till sina vänner!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja, GOTG funkar för mig! Har kört igenom kampanjen lite snabbt igen nu och är fan redan sugen på en omgång till.
Vilket fantastiskt spel.
Ska dock köra igenom ettan en gång till innan jag påbörjar ännu en omgång av 2an.

Har fortfarande inte kommit igång med MP tyvärr. Kommer försöka köra hårt på det efter nästa vecka då tentorna är över, därmed mer tid till att spela!

1
Skriv svar