Frontlines: Fuel of War mp-demo

Robot
Medlem
Frontlines: Fuel of War mp-demo

imorgon är det dags igen...att jaga en DEV och få ett pris


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

älska att detta var egentligen meningen att komma ut runt april. aja, jag lirar demot för fullt!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Är inte det här den betaversion av demot som cirkulerat på nätet i några dagar nu?

Såvitt jag vet kommer inte det skarpa demot förrens i slutet av månaden.

Medlem

Hm, kan vara kul att testa, SP-delen var helt ok men inget speciellt imo.


signatur

.slanger

Medlem

Varför släpper man ett demo efter releasen, jag menar är det inte fiffigare att släppa det innan så folket hinner testa? Inte vet jag, man får väl vara glad för att det kommer ett demo i alla fall... ska testa ikväll.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Zrix:

Är inte det här den betaversion av demot som cirkulerat på nätet i några dagar nu?

Såvitt jag vet kommer inte det skarpa demot förrens i slutet av månaden.

enligt total gaming networ så skulle demot komma i den första halvan av månaden

Medlem

"efterlängtat mp-demo" ??? vad jag minns så kan man lika gärna lira bf2142 och få exakt samma upplevelse, dvs sunkigt krigsspel som gjorts förr

Medlem

wtf? det spelet finns väll redan, jag lirade ju Betan för ett par månader sedan....


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Det är ett beta demo också.. undrar hur dom får ihop det när spelet är ute men demot i beta fas tydligen

00a
Medlem

Bättre sent än aldrig8)

Medlem
Skrivet av chewiee:

"efterlängtat mp-demo" ??? vad jag minns så kan man lika gärna lira bf2142 och få exakt samma upplevelse, dvs sunkigt krigsspel som gjorts förr

då minns du helt fel

Medlem

Instämmer med dig rolle90...
Jag gjorde det med...

Medlem

Jag testade betan. Var nog sämsta skit jag någonsin spelat i denna genre.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

U N D E R B A R T ! !

Medlem

Tyckte detta är riktigt skoj, har kört MP-demot med en polare ett par kvällar, både han jag köpte det nu och ska lira ikväll... kostade bara 200kr.

Inaktiv

betan sög skit
fast ska testa demon


signatur

OG GANGSTA PARTY

1
Skriv svar