Medlem

Nej, det borde det inte vara, Men du kommer få sitta en bit ifrån hehe. där nere ser du vilka upplösningar du kan köra med och 8800an stödjer upp till 2560 x 1600 så de borde inte vara några problem


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv
Skrivet av Tomzi:

Nej, det borde det inte vara, Men du kommer få sitta en bit ifrån hehe. där nere ser du vilka upplösningar du kan köra med och 8800an stödjer upp till 2560 x 1600 så de borde inte vara några problem

Vad behöver man för kablar för att köra anslutning till en TV?

(Vid närmare eftertanke blir det nog en 26", annars kommer min plånbok få psykiska depressioner och låsa in sig i en garderob )


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:

(Vid närmare eftertanke blir det nog en 26", annars kommer min plånbok få psykiska depressioner och låsa in sig i en garderob )

*asg*

kablarna följer med grafikkortet och en instruktionsbok


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv
Skrivet av Tomzi:
Skrivet av SkarZnik:

(Vid närmare eftertanke blir det nog en 26", annars kommer min plånbok få psykiska depressioner och låsa in sig i en garderob )

*asg*

kablarna följer med grafikkortet och en instruktionsbok

Okej, men hur vet man att TVn ifråga går att kopplas till en dator? Vad bör det stå i specifikationen till TVn?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

vet faktist inte, men det bör funka, kan du koppla en videospelare/dvd till den så kan du koppla datorn. Bord einte vara några problem


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Beställde min för 1 månad sen (förbokning, förköp o allt sånt) fast mitt GF 8800 GTS har inte kommit ännu. Hoppas det kommer innan lovet är slut.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

12
Skriv svar