Betatesta Frontlines på pc

Inaktiv

När jag får upp browsern för online servers så kan jag inte gå in på någon. Om jag markerar en och trycker launch så händer ingenting, samma sak om jag dubbelklickar på en server. Någon som vet hur detta problem ska lösas?


signatur
Medlem
Skrivet av Iceguppi:

När jag får upp browsern för online servers så kan jag inte gå in på någon. Om jag markerar en och trycker launch så händer ingenting, samma sak om jag dubbelklickar på en server. Någon som vet hur detta problem ska lösas?

hände för mig men jag starta bara om det då funka det men jag kan fortfarande inte spela pga den där grafik saken

Inaktiv

Najs med kvasiförstörbar miljö och ljudet är mäktigt.


signatur
Medlem

Helt ok.

Buggit som tusan men det kan man ju inte klaga på. Det har helt klart potential. Tycker om såna saker som att istället för flaggor så har man objectives att cappa, en slags flaggor med special abilites helt enkelt.

Systemkraven var väl lite väl höga (om inte det nu oxo var för det är beta)... speciellt eftersom allting på low (som jag kör det, skräp dator) ser värre ut än BF1942 fast hackar som om det var självaste Crysis. Hade iaf varit trevligt om spelet skalade tillbaka grafiken lite bättre.

Gillar inte drones heller... dom passar inte in i spelet känns det som. Helikopter-drone:en ser ju ut som vilken sketen RC heli som helst man hittar på Hobbex och tank-dronen som om någon krymt framtids robotarna från Terminator filmerna.

... men överlag så var det bättre än vad jag trodde. Hade roligare i det här än ET:QW till exempel.

Inaktiv

Folk som har problem med att dra filen ifrån fileplanet eller upplever att det går för sakta så finns ett flertal länkar här:

http://korturl.se/nxkh

123
Skriv svar