2007 års bästa spel enligt dig

Robot
Inaktiv
2007 års bästa spel enligt dig

Bioshock.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Crysis men har inte spelat SMG så va fan.

Medlem

Call of Duty 4 hands down.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:

Bioshock.

" Något annat (diskutera i forumet)" Mig veterligen så står bioshock med på listan. men du kanske har någon form av uppmarksamhets störning hehe. gått nytt år i alla fall.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Team Fortress 2 är det närmaste man kommer till Quake bland de här valen.

Medlem

Mass effect, Assassins Creed och WoW: Burning Crusade är rätt så klara topp tre


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Kom inte Zelda det här året?

Medlem

Team Fortress 2 säger jag, Har dock hört mycket gott om CoD, men lirar det inte så har ingen uppfattning

Inaktiv

Assassins Creed utan tvekan!
Stark story med underbart designade miljöer

Inaktiv

Den listan skulle jag ordna så här:

1.Super Mario galaxy (120 stjärnor spelglädje), enda spelet i år som inte lyckats få mig förbannad någon gång.
2. TF2, årets multi
3. Portal, spelglädje men för kort och demoaktigt
4. Ep2, samma gamla, kort, fast skoj ändå
5. Crysis, tufft, snyggt, kul tills aliens varför varför varför.
6. COD4, Va kul men banan där man skulle fånga sonen förstörde spelet för mig. introt va 75% av 'speltiden' , löjligt kort ;P
7. Bioshock. tufft men blev enformigt för fort, orkade knappt lira igenom.

(inte kört)
8. Mass Effect, vill testa om det kommer til PC
9. World in Conflict, fattar inte varför jag inte har kört det än
10. Forza Motorsport 2 , diskvalificerat, noll intresse men säkert bra för dom som gillar sånt

Medlem

bioshock när det gäller singelplayer, utan tvekan. cod4 kommer nog sist på min singelplayerlista, men först på multiplayerlistan

Medlem

Call of duty men enbart för att gillar multiplayer.

Lite edit:

Jag har inte spelat någon av TOP3 spelen som finns på FZ's lista.

Skulle jag säga single skulle det förmodligen bli Crysis eller Bioshock.

men om jag ska vara helt ärlig så släpptes inte årets spel det här året.

Medlem

Kane & Lynch!

Hatat av många, men jag älskade att spela igenom det! Den bästa storyn jag stött på i ett spel på väldigt länge, och massor med underbar action! Mums!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

vet inte riktigt, stalker och portal är bland de bästa jag lirat i år iaf. cod 4 var riktigt dåligt i min mening.

Medlem
Skrivet av MulleMeck:

Kom inte Zelda det här året?

jag tror twilight princess kom ut förra julen

Medlem

Tråkigt att se att CoD 4 leder över spel som Portal och Mass Effect

*edit* Innan ni börjar klaga notera att jag inte säger att CoD 4 är dåligt... *edit*

Medlem

Av de få spelen som jag spelade under 2007 så var The Witcher definivt min favorit. Synd att vissa hakade upp sig på små detaljer tidigt i spelet.

Medlem

Både Super Mario Galaxy och Portal var suveräna spel i år och även om SMG är bra mycket längre så röstar jag på Portal. Otroligt härlig kännsla när man kör det spelet och jag tyckte absolut inte det är för kort. Lagom skulle jag säga, aldrig någon utfyllnad med onödiga banor och man ville bara ha mer när de var slut.

Sen måste jag ju säga att World in Conflict get mig enormt mycket glädje, fantastiskt spel som vi svenskar borde vara lite extra stolta över. Både enormt bra singelplayer och multiplayer.

Det stora magplasket i år är väl Crysis, sjukt hypat men lyckades inte så bra i mina ögon. Vist det fanns stunder då spelet verkligen imponerade med atmosfär och valmöjligheter, men det fanns även tillfällen då spelet gjorde rejäla magplask. Stundvis var det också väldigt enformigt, trotts att man försökt variera sin spelstil från supersneaky till Rambo och tillbaka. Fast trotts att det är väldigt ojämn gameplay design i de så är det ett överlag väldigt bra spel, men tack vare hypen så blir man besviken.

Inaktiv

Unreal Tournament 3

Medlem

Supremer Commander är utan tvekan det spelet som har imponerat mest i år. Alla andra spel står sig rätt slätt i jämförelse. Ändå finns det några andra spel värda att nämna.

Min lista:
1 Supreme Commander
2 Unreal Tournament III
3 Portal
4 Crysis
5 World in Conflict

Och fan vad jag är trött på folk som hyllar CoD4, same shit som CoD1 som man tröttnade på för typ 4 år sen.

Medlem

Bioshock, hands down.

IGN vet vad dom pratar om. "Simply put, if you haven't played this game, you've missed out on one of the best gaming experiences of all time."

Hade inte hypat spelet någonting alls, en dag fanns det ute och jag gav det en chans. Hade inga förväntningar alls, men det var verkligen... en upplevelse. Allt känns så fullbordat; storyn, grafiken och miljöerna. Kärlek. :heart:

Medlem

CoD4 är ett av få spel som jag faktiskt har lirat igenom fullständigt, flera ggr om t om.

Riktigt välgjort SP, bra story och mycket väl regisserat enda nackdelen är att det är väldigt scriptat.

MP är brutalt roligt, har inte haft så roligt med ett spel på väldigt länge.

För mig är CoD4 årets spel utan tvekan.

Inaktiv

Supreme commander inkl Forged Alliance helt klart. Årets bästa multiplayer och tyvärr ett av årets mest missförstoda och underskattade spel.

Medlem

Ratchet and clank.

Medlem

Annat; The Witcher.

Andra riktigt bra spel var Bioshock och Okami.

Medlem

World in Conflict är fan bäst i både MP och SP, inget känns bättre än att blåsa bort ett tiotal pansarvagnar med en tactical nuke ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Kane & Lynch!

Hatat av många, men jag älskade att spela igenom det! Den bästa storyn jag stött på i ett spel på väldigt länge, och massor med underbar action! Mums!

Testade faktiskt det och måste hålla med om att det är grovt underskattat. Dock kunde väl slutet eller "de två olika sluten" vara bättre. Men annars ett ganska underskattat spel faktiskt. Spela coop med slitscreen på dator var rätt nice med ^^.
MEN! Inte årets spel, men fortfarande rätt bra spel. Skulle själkv ge det 3/5.

Medlem

Delad 1:a plats Skate och Lego Star Wars the Complete Saga
3:e plats Super Mario Galaxy
4:e plats Crysis


signatur

Rock n Roll

Medlem
Skrivet av galnegus:

Av de få spelen som jag spelade under 2007 så var The Witcher definivt min favorit. Synd att vissa hakade upp sig på små detaljer tidigt i spelet.

Håller med, speciellt efter senaste patchen.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skriv svar