2007 års bästa spel enligt dig

Medlem

BioShock


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av SkarZnik:

Bioshock.

" Något annat (diskutera i forumet)" Mig veterligen så står bioshock med på listan. men du kanske har någon form av uppmarksamhets störning hehe. gått nytt år i alla fall.

Nej nej nej. Jag blir sexuellt upphetsad av att skriva årets spel bara
(Gott Nytt år själv)


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Annat; The Witcher.

Andra riktigt bra spel var Bioshock och Okami.

Kom inte Okami förra året? Annars borde det ABSOLUT vara på top5 iaf.

Skrivet av Verity:

Och fan vad jag är trött på folk som hyllar CoD4, same shit som CoD1 som man tröttnade på för typ 4 år sen.

Håller med dig, förutom att CoD1 var bättre..

Medlem

CoD 4, otroligt bra, lirar sällan spel eftersom storyn eller grafik är så skit. Detta spel hade både grafik & story.

Seriöst portal? pff.

Medlem

Vart tog Company Of Heroes: Opposing Fronts vägen? Inte ens med på Top50?

Medlem

Team Fortress 2 för sin härliga grafik och humor

LOVE IT8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

1. Portal
2. Portal
3. Portal
4. The Witcher
5. Portal

Medlem
Skrivet av tysonayt:

World in Conflict är fan bäst i både MP och SP, inget känns bättre än att blåsa bort ett tiotal pansarvagnar med en tactical nuke ^^

Tyvärr så är det bara snäppet vassare att blåsa bort 200 tanks med en nuke i Supreme Commander

Som sagt, Supreme Commander står i en klass för sig

Fast World In Conflict är också skoj, jag gillar speciellt att dom verkligen har satsat på teamwork i mp, det ser man inte så ofta när det gäller rts.

Inaktiv

Motorstorm är given 1a för mig, om det nu kom ut 2007.

Inaktiv

fan omöjligt att välja ett! CoD4 va grymt!, Crysis hade jag jävligt kul framför, Mass Effect har jag ju inte fått hem en, fömodligen en av dom bättre. Unreal ratar jag för att jag inte orkar gå och bli bra på det =), säkert skit grymt. ää...va fan jag bara yrar! vilket sjukt spel år vi haft...

Okej... väntade med att posta inlägget och funderarde vad jag haft roligast framför och det är Assassins Creed. Årets bästa om du är jag


signatur

Jag spelar för mycket, men det är ändå för lite.

Medlem

I kategorin Årets bästa Expansion:

Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword

Fetare expansion får man leta efter.....

Bästa expansionen till världens bästa spel


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

Mass Effect grym grafik och story

Medlem

Jag har inte lirat alla spelen som går att välja mellan men utav dom jag har spelat så är Super Mario helt klart det bästa. Det är det bästa spelet jag har spelat på flera år och Wiis bästa spel hittils.

Medlem

Delad första plats:

Portal

Bioshock


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Inaktiv
Skrivet av Fargo:
Skrivet av SteinbergX:

Kane & Lynch!

Hatat av många, men jag älskade att spela igenom det! Den bästa storyn jag stött på i ett spel på väldigt länge, och massor med underbar action! Mums!

Testade faktiskt det och måste hålla med om att det är grovt underskattat. Dock kunde väl slutet eller "de två olika sluten" vara bättre. Men annars ett ganska underskattat spel faktiskt. Spela coop med slitscreen på dator var rätt nice med ^^.
MEN! Inte årets spel, men fortfarande rätt bra spel. Skulle själkv ge det 3/5.

co-op va det lika kul att spela igenom som halo 3. sen att halo är bättre javisst! men lika kul ett varv igenom , jajemen!

PS: att hugga adrenalin sprutan i pungen på varandra va ju kanske ett av dom roligare inslagen i spelet ;).


signatur

Jag spelar för mycket, men det är ändå för lite.

Inaktiv

1.Call of Duty 4
2.Assasin's Creed (Eller Assasin's Tweed som den där snubben i Gameplay sa )
3.Crysis
4.Bioshock
5.The Witcher

Medlem

Klarade precis SMG, vilket sjukt bra spel!! Lätt årets spel enligt mig.

Tyvärr verkar det som allt för få har testat det. De flesta av mina vänner liksom majoriteten på det här forumet dömmer ut spelet utan att äns ha testat det. Super Mario, hah! För småungar!

Det är sann spelglädje och nytänkande som aldrig förr. PROVA DET!

COD4 som årets spel? Det är ett välldigt bra spel men vad i spelet sticker verkligen ut? Som gör det till årets spel? Det är snygg grafik och 110% action men har vi inte sett det förr?


signatur

Wii code: 5902-1749-7534-0253

Medlem
Skrivet av BonzzaR:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av SteinbergX:

Kane & Lynch!

Hatat av många, men jag älskade att spela igenom det! Den bästa storyn jag stött på i ett spel på väldigt länge, och massor med underbar action! Mums!

Testade faktiskt det och måste hålla med om att det är grovt underskattat. Dock kunde väl slutet eller "de två olika sluten" vara bättre. Men annars ett ganska underskattat spel faktiskt. Spela coop med slitscreen på dator var rätt nice med ^^.
MEN! Inte årets spel, men fortfarande rätt bra spel. Skulle själkv ge det 3/5.

co-op va det lika kul att spela igenom som halo 3. sen att halo är bättre javisst! men lika kul ett varv igenom , jajemen!

PS: att hugga adrenalin sprutan i pungen på varandra va ju kanske ett av dom roligare inslagen i spelet ;).

hahaha jo ^^. Halo 3 är säkert ett bra spel, fråga inte mig jag har ingen aning. Men Kane And Lynch var ganska underskattat. Ibland måste man skaffa sig en egen uppfattning om ett spel.

Inaktiv
Medlem

Halo 3. Tätt inpå, Kane & Lynch.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Bioshock blev det för mig, tätt följt av portal


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

EU 3


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Kazutoyo:

Annat; The Witcher.

Andra riktigt bra spel var Bioshock och Okami.

Kom inte Okami förra året? Annars borde det ABSOLUT vara på top5 iaf.

Okami släpptes i början av februari här i Europa. Släpptes dock förra året i USA och Japan.

Medlem

Min lista är

1. UT3
2. COD4
3. Mass Effect
4. Super Mario Galaxy


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Årets bästa spel?
Super mario galaxy toppar min lista. COD4 var riktigt bra men för kort i mitt tycke.

Crysis och UT3 hamnar nog i topp 5, men har inte spelat dem mer än demo/beta p.g.a att min dator helt enkelt inte pallar dem...

Medlem

jag tror att CoD leder dels för att fler har datorer än vad folk har konsoler. Viss

Medlem

Vill prova alla förutom Forza då Har faktiskt bara spelat 2 av dom; Bioshock och Mario Galaxy. De flesta kommer väl in i dvdläsaren när man har ny dator...


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Min lilla myslista:

Team Fortress 2
Portal
UT 3
TrackMania Nations

Ut o panga nu

Medlem

Mass Effect och Phoenix Wright 3, för min del.

För ett par år sedan var jag heltokig i PC och kunde aldrig tänka mig att årets bästa spel kom till något sketet som en konsol. Hade jag inte skaffat mig en 360 och en Nintendo DS så hade jag säkert fortfarande suttit här och gnällt på konsoler utan att ens givit dem en chans.

Det handlar ju om spelen. Som man ibland säger.

Inaktiv

cod4 är årets spel! Gott Nytt År!

Skriv svar