Duke Nukem Forever filmat - trailer hos FZ

Medlem
Skrivet av vvkurs:

hur jävla bra spelet än är kommer ni alla bli besvikna

Inte alls, det är seriöst ingen som går och tror att det utvecklats i full skala under 11111111 år och att det skall bli det bästa scenen sett sedan typ Pong.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Tror nog det kommer bli en Sommar Release 2008 för Duke.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Woiih! Mr Duke, lite synd att han ser ut som en Bruce Willis mjes, men trailern var juh väldigt intestsägande allover, speciellt när man inte hört nått på typ femtioelva år.

Släpptes juh en gammal trailer för läänge sen i den gammla motorn, den var juh helball, med dom dära polis snubbarna som fick stora tentakler genom huvudena och grejer.. Inte samma koncept längre? ;o

Medlem

Shit vad tufft! Lite tråkig grafik av det man såg, men förhoppningsvis ändrar de på det! Duke´s back!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tycker om Duke bättre när han ser ut som Dolph, inte som Bruce Willis. Hoppas spelet dryper av en "M" status innehållandes mycket förakt och blod.

Nog är det väl tänkt att han ska likna Kirk Douglas?

Medlem

Alltså.. vi är många som lirade Duke 3D och kommer ihåg det med glitter, nu kommer kanske DNF och vi får ännu en gång gåshud. På samma sätt som jag förväntar mig en speciell upplevelse inför en Bond-film eller en Die Hard rulle, förväntar jag mig en Duke-uplevelse av DNF.

Jag vet ungefär vad jag kommer att få av spelet och jag älskar det!

Ni som pratar grafik och liknande förstår inte tjusningen med Duke och det ska ni inte klandras för, men vi entusiaster förstår och de är för oss de gör spelet.

Medlem

ett tips till FZ, ha en poll på hur många som igentligen spelat duke nukem

är ju en helt ny generation som spelar nu så.. jag som är 25 växte ju upp med duke nukem 1,2 & 3d.. 3d va det första jag spela på lan och över modem :P.. det första spel jag gjorde egna banor till.. mm.. detta va starten för mig inom fps spel..
så för mig är duke jesus

är nog en av dom få som fortfarande kör med duke nukem 3d kontroller.. (höger musknapp=fram, vänsterknapp=skjuta, W=hoppa, S=ducka, space=bakåt.. resten stortsett samma som dagens default wasd..)

så lämnar ni en komment här, säg gärna om duke e nytt för er eller inte nyfiken

ps. har orginal boxen av duke nukem 3d stående i glasmonter

"Ni som pratar grafik och liknande förstår inte tjusningen med Duke och det ska ni inte klandras för, men vi entusiaster förstår och de är för oss de gör spelet. "

Amen to that Vajn!

Medlem

Det är inte Duke som liknar Bruce Willis. Det är Bruce Willis som liknar Duke...

Inaktiv

spelet kommer floppa försäljningsvis när det kommer iaf om det kommer ens.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Alltså jag hoppas att Duke kommer dra massa skämt om mannen med glasögon och kofot ...

Duke pumpar Gordons röv rejält ...

Medlem

Jag hoppas verkligen att spelet blir vad jag vill ha när jag det väl är i mina händer, men jag blev då inte särskilt övertygad av teasern. Största minuset måste jag säga hittills är hans utseende. Behövs så mycket mer Dolp Lundgren i han att han i nuläget ser ut som en tragisk Bruce Willis (som för övrigt is the shit, men inte så här.)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Den där hanteln var den mest välmodellerade jag sett på länge...

Medlem

HAHAHAHAAHHA kollade i den första pc tidning jag någonsin ägde
Citat: "Duke Nukem Forever försenat"

Inaktiv

Såg riktigt, nä... Inte så mega bra.

Medlem

"Finns ju inte en enda spelpublikation som har haft med Duke Nukem på en topp 100 lista över världens bästa spel. Så detta kommer på sin höjd bli ett bra action spel men ingen blivande klassiker det är säkert."

Jag skiter i vad spelpublikationerna säger - jag vet mycket väl själv vad den där första episoden i originalspelet gick för.


signatur
Medlem
Skrivet av MackZ:

står det 100 eller 10 på hantlarna eller bara nå tjafs. 100 lbs på varje sida är typ 95 kilo/hantel, liiite overkill

å andra sidan så blir 10lbs bara 9.5 kilo vilket är lite mesigt.

verkar vara en skön grafikmotor.

Det står 100. Stark gosse det där.

Medlem

Shit shit! Läckraste på länge, köpte Duke Nukem 3d när det kom och älskade spelet av hela hjärtat, spelet som gjorde mig till gamer nästan. Det här kommer lätt bli årets spel 2008.

Medlem

hoppas verkligen att det blir bra!

kan det inte för första gången på cirka åtta år komma ett bra fps-lir med bra flyt och smidighet i.

Medlem

tog en screenis.. vlc fu*** ur sj så det vart inte så bra.. men ja men ser nått iaf :P..

Duke1

Duke2

Duke3

ser ju ut som armar o ben går av, eller om det är bara icensatt så just där.. (duke1 bilden) måst säga att det har lite doom4 graffe över sig, glänsande slem delar som tungan

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tycker om Duke bättre när han ser ut som Dolph, inte som Bruce Willis. Hoppas spelet dryper av en "M" status innehållandes mycket förakt och blod.

Inte alls.. Mer lik Bruce Willis huvudformen och ansiktet i sin helhet.. det ända som är likt Doplp är hårfärgen.

Medlem

Kan varken säga något direkt positivt eller negativt efter det man fick se. Får helt enkelt fortsätta att vänta då!

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Hipshot:

Tycker om Duke bättre när han ser ut som Dolph, inte som Bruce Willis. Hoppas spelet dryper av en "M" status innehållandes mycket förakt och blod.

Inte alls.. Mer lik Bruce Willis huvudformen och ansiktet i sin helhet.. det ända som är likt Doplp är hårfärgen.

Vad skrev jag?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Man kanske får se ett spel som inte försöker ha en T+ rating. Något som faktiskt inte håller igen.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Hipshot:

Tycker om Duke bättre när han ser ut som Dolph, inte som Bruce Willis. Hoppas spelet dryper av en "M" status innehållandes mycket förakt och blod.

Inte alls.. Mer lik Bruce Willis huvudformen och ansiktet i sin helhet.. det ända som är likt Doplp är hårfärgen.

Läs om, gör rätt

sorry, men ända = enda.. om du inte snackar om RUMPOR dvs :heart:


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Stay tuned, wohooo.....

Medlem

OMG JAG DÖR IRL!


signatur

<3

Medlem

nä fy tusan vilken bajs trailer, såg denna nu och den gamla från 2003, vilken skillnad den gamla hade då all potential i världen.

Sen duke himself nu ser ju helt grotesk ut, fullpumpad på steroider eller? för såna där muskler får man fan knappast av att lyfta skrot och röka.

Medlem

Föddes upp bland duke nukem, doom och shadow warrior. Det blir en plikt att köra igenom spelet hur sugigt det än är.. Om det nu släpps dvs

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Sen duke himself nu ser ju helt grotesk ut, fullpumpad på steroider eller? för såna där muskler får man fan knappast av att lyfta skrot och röka.

Du verkar inte förstå det ironiska i Duke Nukems karaktär, eller?

Jag är helnöjd. Duke är chef.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

"nä fy tusan vilken bajs trailer, såg denna nu och den gamla från 2003, vilken skillnad den gamla hade då all potential i världen."

rätt svar : 2001

"Sen duke himself nu ser ju helt grotesk ut, fullpumpad på steroider eller? för såna där muskler får man fan knappast av att lyfta skrot och röka."

han använde steroider i 3d så vad gör det?


signatur

<3

Skriv svar