Inaktiv

Det Mikael skulle ha tänkt på, både innan han skrev sin recension och kommenterade kommentarerna här, är att en recensents uppgift inte är att väcka uppståndelse genom att stå ut som den enda som totalsågar någnting i cyberrymden. Tvärtom är det en recensents uppgift att tillhandahålla objektiva och förutsägbara betyg. Att såga ett rollspel för att det saknar multiplayer medan samma site hyllar ett annat (Oblivion) till skyarna samtidigt som det också saknar denna tydligen vitala del är rent lurendrejeri.

Angående pinupbilderna i spelet så är det upp till var och en att skaffa sig en åsikt om det. Tydligen är Mikael väldigt pryd av sig (eller vill verka vara det utåt i alla fall), och det är helt upp till honom så länge han är konsekvent. Dock borde nog faktiskt redaktionen tillsätta någon annan recensent än en som lider av något slags sexuell fobi att recensera spel med 18+ åldersgräns i framtiden, enligt min åsikt.

Spelet är för övrigt lysande. Har bara kommit till akt 3 än, men det här spelet suger in en i storyn som få andra spel. Senast samma sak hände mig var Halflife 2, och det är ett riktigt bra betyg åt The Witcher. Och då har jag ändå spelet rätt många olika spel sedan HF2 släpptes (Oblivion och NWN2 bland annat bara för att nämna två).

Nåväl, Mikael har rätt till sin åsikt och även att publicera den här, men han bör ha i åtanke att en recensents största kapital är hens förtroende hos sina läsare/tittare/vfsh. Och det förtroendet bör man inte skjuta i sank genom att försöka göra billiga poänger och/eller vinka adjö åt folk som försöker komma med konstruktiv kritik.

Om jag var redaktör så skulle jag ta recensenten i örat för detta (särskilt för kommentarerna här i denna tråd).

Till sist kan jag bara säga att detta är ett rollspel, och även milt sexistiska roller måste få tillåtas existera i ett rollspel för vuxna. Att bli upprörd över att man får se nakenhet som kräver att man aktivt i spelet eftersöker just denna nakenhet känns en aning ... barnsligt.

Medlem

Wow, Hellgate London smiskar the Witcher! Där rök det lilla förtroendet jag hade kvar för recensenten.


signatur

???????????????

Medlem

Hur det bästa singleplayer rollspelet på år och dag kan bli så nedsablat har jag svårt att förstå.

Däremot kan Jag inte riktigt känna att det kan bedömmas på samma skala som Hellgate: London. Det sistnämnda är en samlar/slakt fest. The Wticher ett djupt rollpel med engagerande story och personlig utveckling och val som starka kort.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av aegd:

Wow, Hellgate London smiskar the Witcher! Där rök det lilla förtroendet jag hade kvar för recensenten.

WORD!

Till Recensenten: Posten söker folk till sin sorteringsavdelning..


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Fast jag tycker inte att hans hellgate london recension stämmer på något sätt heller. För det är ett bra spel.. imo!! ;D

Medlem

Bohoo en recensent såga mitt fanboispel, låt mig skriva ett foruminlägg och göra personliga påhopp. QQ

Recensenter ska recensera med sin personliga vinkling och åsikter, annars kan ni bara läsa på baksidan av liret istället. Gillar ni inte recensionen byt recensent, gå till gametrailers om de ger bättre recensioner till spel ni med gillar. Easy as fucking that.

OMG Expressen såga my little pony 2, ska skriva ett argt mail och be recensenten skriva om den för att hans intryck var ju så feeeel, han tyckte det var barnsligt, han förstod inte kontrollerna, han har en konstig människosyn OMG OMG OMG 11!!!!! Hans fötroendekapital är spendeeeeerat!!!ohhhhhhh

Om jag vore redaktör på FZ skulle jag ge recensenten en ryggdunk och be han fortsätta skriva recensioner utan influenser av fanbois och med sin egna personliga vinkel. Om 30 pers inte gilla det han skrev då så kanske 50 nya börja gilla han nu.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av saldot:

"Kombinationen sex och våld låter kanske inte som det bästa upplägget i underhållningssammanhang."
Sen när har det inte var det ultimata upplägget vad gäller underhållning? Har du ens slagit på TV'n eller sett en film de senaste 30 åren?
Män gillar våld, män gillar sex. Det säljer, acceptera.
Om du sen tycker det är fel är det något du bör ta upp i en debattartikel, inte en recension av ett spel!

Det faktum att du lyckades betygsätta spelet med 1.5/5 men läsarna ger det 4/5 är i mina ögon det slutgilltiga beviset på att din recension är ett stort misslyckande.

Så snälla, bespara mig och övriga läsare från den här sortens snedsteg i framtiden.

Du har så rätt kolla bara på alla tröttsamma dokusåpor där bara måste man få se åtminstone en stringtrosa lite då och då.

För att inte tala om seriösa tv-serier som Sopranos, Californication, Dexter, Tell Me You Love Me etc etc som all innehåller sex och tuttar (och några av dem till med *gasp* VÅLD).

Inaktiv
Skrivet av Marvin5:

Bohoo en recensent såga mitt fanboispel, låt mig skriva ett foruminlägg och göra personliga påhopp. QQ

Recensenter ska recensera med sin personliga vinkling och åsikter, annars kan ni bara läsa på baksidan av liret istället. Gillar ni inte recensionen byt recensent, gå till gametrailers om de ger bättre recensioner till spel ni med gillar. Easy as fucking that.

OMG Expressen såga my little pony 2, ska skriva ett argt mail och be recensenten skriva om den för att hans intryck var ju så feeeel, han tyckte det var barnsligt, han förstod inte kontrollerna, han har en konstig människosyn OMG OMG OMG 11!!!!! Hans fötroendekapital är spendeeeeerat!!!ohhhhhhh

Om jag vore redaktör på FZ skulle jag ge recensenten en ryggdunk och be han fortsätta skriva recensioner utan influenser av fanbois och med sin egna personliga vinkel. Om 30 pers inte gilla det han skrev då så kanske 50 nya börja gilla han nu.

Den bästa svenska film recensenten genom tiderna, Nils Petter Sundgren var alltid objektiv vilket gjorde honom bäst. Om en recensent ger alla fps spel 1or för att den personen tycker det är för mycket våld i dom gör det den personen till en mycket dålig recensent.
En person som sätter betyg på en produkt måste vara objektiv annars skulle alla vara tvugna att leta efter "sin" recensent och hoppas på att den recensent har recenserat det spelet/filmen man är nyfiken på, vilket du hör är ohållbart.

Sen kan bedömningen skilja sig beroende på vad du lägger vikt på, vilket jag tror att du menar. t ex hur viktiga röst-skådespelarna är och hur mycket grafiken spelar roll. MEN... resencenten har gjort ett allvarligt fel om betyget skiljer sig så mycket från den allmänna synen, då recensenten har glömt vad som är viktigt i den spelchangern etc, vilket är fallet här.

Medlem
Skrivet av Marvin5:

Bohoo en recensent såga mitt fanboispel, låt mig skriva ett foruminlägg och göra personliga påhopp. QQ

Recensenter ska recensera med sin personliga vinkling och åsikter, annars kan ni bara läsa på baksidan av liret istället. Gillar ni inte recensionen byt recensent, gå till gametrailers om de ger bättre recensioner till spel ni med gillar. Easy as fucking that.

OMG Expressen såga my little pony 2, ska skriva ett argt mail och be recensenten skriva om den för att hans intryck var ju så feeeel, han tyckte det var barnsligt, han förstod inte kontrollerna, han har en konstig människosyn OMG OMG OMG 11!!!!! Hans fötroendekapital är spendeeeeerat!!!ohhhhhhh

Du verkar vara mycket bättre på föra fram konstruktiv kritik och verkligen bidra med något till diskussionen.

Jesus christ människa, före du klagar på andra kanske du borde se över vad du själv skriver. Du låter ju sju resor värre än alla andra som klagat tillsammans.


signatur

???????????????

Inaktiv

Kan inte säga att jag gillar spelet. Det laddar som tusan, till och med att spara tar tid. Vart frustrerad när man inte hittar boxen där man tar bort auto save. Grafiken är helt okej men game playet är tokigt, svårt att komma in i spelet, när man kommer in så är det bara att slakta allt. Är man yngre borde det hära vara ett spel för dem typen av spelar. Själv gillar jag en utmaning och the witcher uppnår inte mitt mål.

6/10 till The Witcher.

Medlem
Skrivet av maran1234:

En person som sätter betyg på en produkt måste vara objektiv annars skulle alla vara tvugna att leta efter "sin" recensent och hoppas på att den recensent har recenserat det spelet/filmen man är nyfiken på, vilket du hör är ohållbart.

City ger en film 2 i betyg
Metro ger det 4

jag gillar metros recensent bättre för hans smak är mer lik min.

Är då citys en kass o-objektiv recensent som ska bli uthängd, hånad och hotad på forum?

Ska alla recensenter ge samma betyg?

Så jag hör inte att det är ohållbart, det är så verkligheten fungerar.

FZ ger mediokra recensioner, jag litar på gametrailers för att de stämmer bättre med min syn på spel.

Skrivet av aegd:

Du verkar vara mycket bättre på föra fram konstruktiv kritik och verkligen bidra med något till diskussionen.

Jesus christ människa, före du klagar på andra kanske du borde se över vad du själv skriver. Du låter ju sju resor värre än alla andra som klagat tillsammans.
.

- Kära bullen, idag förstog jag inte ironi, kan ni hjälpa mig?

- Jo Aegd, ironi är en subtil form av humor som ibland kan användas till att göra en poäng. Det kan vara svårt att förstå, men med övning kan du tillämpa det själv.

Som vanligt är det inte pojken i filmen som skrivit brevet.

Inaktiv
Skrivet av Marvin5:

City ger en film 2 i betyg
Metro ger det 4

jag gillar metros recensent bättre för hans smak är mer lik min.

Är då citys en kass o-objektiv recensent som ska bli uthängd, hånad och hotad på forum?

Ska alla recensenter ge samma betyg?

Så jag hör inte att det är ohållbart, det är så verkligheten fungerar.

FZ ger mediokra recensioner, jag litar på gametrailers för att de stämmer bättre med min syn på spel.

Det subjektiva i en text kan inte uteslutas men det ska hållas på ett minimum.
Jag skiter fullständigt vad Sven Svensson tycker om spelet jag vill heldre se en objektiv bild av hur ett spel är, dvs hur bra grafiken är AI etc.
En recensent som inte tar hänsyn till detta och t ex ger ett spel dåligt betyg för att det inte finns någon multiplayer funktion är då en dålig recensent eller så har han skrivigt en dålig recention.

Om du som recensent inte ser på filmen objektivt utan vad du tycker, så måste du gilla alla generer för att kunna bedömma alla filmer, vilket du måste höra är absurt.

Skälet till att det blir olika betyg är för att recensenter bedömmer det som krävs för en bra film olika. En tycker skådespelarna måste vara bra en tycker att special effekterna måste vara grymma etc.

För övrigt är det som gör en lyckad recensent att dom flesta håller med den personen och tycker att han har rätt. Det är så det fungerar.

Medlem

När ett spel får 1½ av recensenten och 4 av spelarna så kanske recensenten borde fundera på sitt synsätt på spel eller att avgå? =P


signatur

Johan Pilestedt

PaZ
Medlem
Skrivet av maran1234:
Skrivet av Marvin5:

City ger en film 2 i betyg
Metro ger det 4

jag gillar metros recensent bättre för hans smak är mer lik min.

Är då citys en kass o-objektiv recensent som ska bli uthängd, hånad och hotad på forum?

Ska alla recensenter ge samma betyg?

Så jag hör inte att det är ohållbart, det är så verkligheten fungerar.

FZ ger mediokra recensioner, jag litar på gametrailers för att de stämmer bättre med min syn på spel.

Det subjektiva i en text kan inte uteslutas men det ska hållas på ett minimum.
Jag skiter fullständigt vad Sven Svensson tycker om spelet jag vill heldre se en objektiv bild av hur ett spel är, dvs hur bra grafiken är AI etc.
En recensent som inte tar hänsyn till detta och t ex ger ett spel dåligt betyg för att det inte finns någon multiplayer funktion är då en dålig recensent eller så har han skrivigt en dålig recention.

Om du som recensent inte ser på filmen objektivt utan vad du tycker, så måste du gilla alla generer för att kunna bedömma alla filmer, vilket du måste höra är absurt.

Skälet till att det blir olika betyg är för att recensenter bedömmer det som krävs för en bra film olika. En tycker skådespelarna måste vara bra en tycker att special effekterna måste vara grymma etc.

För övrigt är det som gör en lyckad recensent att dom flesta håller med den personen och tycker att han har rätt. Det är så det fungerar.

Hur "bra" grafiken är är inte objektivt. hur bra AI:n är är inte objektivt. En recensent som inte spelar en viss sorts spel / tittar på en viss sorts filmer är givetvis inte lämpad att recensera den sortens spel/film.

Vad är din tredje paragraf om inte ett exempel på subjektiv bedömning?

Att en bra recensent är en som så många som möjligt håller med måste jag också starkt vända mig emot. En bra recensent är påläst, kunnig och kan argumentera för sin ståndpunkt. Det finns inget eftersträvansvärt i att tycka som alla andra enbart för sakens skull.

Det är inte för många sågningar i spelrecensionsvärlden idag, det är snarare så att få vågar vara kritiska mot blockbusterspelen. Jämför med filmbetyg, som ofta är klart mer återhållsamma.

Medlem

Spelet är stundtals underhållande men striderna känns rätt repetetiva. Sen gör stridssystemet kombinerat med buggar och vissa strider (The Beast) mig så frustrerad att jag är villig att kalla det jävla skitspel och kasta det ut från balkongen. I dom lägena struntar jag i hur mycket arbete som lagts ner på storyn. Kontentan för mig blir att det är ett dåligt gjort spel som inte är värt pengarna.

Medlem

eh... mupp recension det här... oj naket, oj våld, oj kvinno rätt... haha, har du raggat (muppen) på någon brud i ditt liv? Jag har raggat på många, och jag kan säga dig att ja, de går på storleken allihopa

Spelet är "naturlig" i social kännslan enligt mig, som är väldigt viktigt för RPG spel.

Största problemet med spelet är nog ladningstiderna (ska fixas med patchen har jag hört). Lite små buggar där och där... men, jag har inte spelat någon spel som är bugg fri (speciellt på sista tiden, där spelen släpps en månad före bara för spara på test kostnader).

Grafiken är lungt den bästa jag har sätt på långe också, för de som gillar det. Väldigt interesant AI, när det till ex regnar så kan man se NPC's springa under tak. Många quest där man inte bara trycker bort (som man brukar göra i andra spel) utan Vill hänga med och läsa eftersom man vet att man kommer att ta ett beslut i slutet (väldigt ofta) vilken sida man ska välja i situationen.

För mig, är den här bland de bästa RPG jag har spelet, förutom Fallout 1&2 då.

Gå hem (muppen) och spela Mario.

Medlem

vem bryr sig ens om kvinnosynen i ett spel, DET ÄR ETT SPEL. är som å klaga på att man dödar folk i spel, att det inte är moraliskt korrekt i nutid osv, vem försöker ni smöra för, mamma lr flickvännen? istället för å gnälla så mkt om det så kan ni väl bli feminister lr nåt


signatur

//monster

Medlem

Herregud. Det är ju sex man saknar i spelen.

Medlem

Årets bästa spel.

Medlem

Har spelat igenom hela spelet och tycker det är bästa RPG på länga!
Det är handlingen och huvudkaraktärens sköna still ihop med mycket bra ljud och grafik som gör att jag ger det en 4. Om det inte varit för att det fanns flera mindre buggar, minnesläckor och vissa texturer och animeringar som inte höll samma topp kvalité som de andra så skulle det ha fått topp betyg. När patch 1.2 kommer ska jag nog spela om spelet på svårast nivån och se vad jag kunde ha gjort annorlunda.

Men man får ha lite skin på näsan när man spelar The Witcher och tänka på att det faktiskt har en 18 år gräns. Att hålla på och klaga på sex scenen och grovtspråk är bara löjligt, det är en del av stämningen och vem huvudkaraktären är. Vem hade James Bond varit om han var politisk korrekt?
Jag tycket stridsystem var bra. Men jag tror nog att många liksom jag blev förvirrade i början då det finns tre olika styrsätt med olika kamera vinklar och kontroller att välja mellan och man måst hitta sitt det som passa än bäst.

Tycker spelet är mycket bättre än Oblivion då det är mer fokus runt en huvudhandling och allt inte är svart och vitt. Jag placerar The Witcher ihop med mina andra RPG favoriter Baldurs gate (1) och Fallout 2.

System (OS: Windows XP):
CPU: AMD Athlon XP2800+ @2344Mhz
RAM: 1,5 GB PC3200 (cas 2,5) @ 375Mhz
GPU: GeForce 6800GS 256MB/DDR3, GPU @ 500Hhz, DDR3 @ 1250MHz
Sound: SoundBlaster X-FI XtremeMusic

Jag tror FZ recensent är lite för mjuk för The Witcher

Medlem

Jag tycker som många andra att resencenten tittat på helt fel saker i spelet. Usel kvinnosyn? Det är en riktigt dålig kriterie. Buggar finns det ganska många tyvärr men de är inte värre än att man står ut med det. Stirssystemet är helt underbart med snygga slag och häftiga magier.

Storyn i spelet är helt underbar och tillsammans med de moraliska valen och den snygga grafiken skulle jag snarare ge det 4,5 av 5 istället för FZ's betyg. Att speltiden också är riktigt lång är ju inte heller fel

Bästa spelet jag spelat på år och dagar!

Inaktiv

Som jag misstänker att många andra gjort så var även jag tvungen att registrera mig här för att säga några ord om spelet och recensionen. Jag håller på det stora med om vad så många tidigare sagt.

Angående nakenheten och kvinnosynen så är det skrattretande att det nämns som en stor brist i spelet. Jag kan acceptera att visa människor kan bli upprörda över det trots att jag har svårt att förstå varför. Men det är deras ensak. Det är däremot skillnad mellan att totalsåga ett spel pga en så trivial sak eller att helt enkelt nämna det i recensionen och utföra en liten varning, i stil med att "spelet bör ej spelas av minderåriga eller militanta feminister". I grund och botten så är det inte en brist i kvalité i spelet. Du kan välja att inte ha sex med kvinnorna. Sen måste jag även tillägga att kvinnorna faktiskt framställs som starka, målmedvetna och självsäkra. Många gånger i spelet känns det faktiskt som att om det är nån som blir uttnyddjad i så är det Geralt...

Angående stridssystemet så är det väldigt uppfriskande att se ett så enkelt men ändå effektivt och nyskapande system. Bland det värsta jag vet är så kallade "rollspel" där det bara gäller att klicka på fienderna så mycket man kan och se till att ha det fetaste svärdet i handen. I The Witcher har du tre olika stridsstilar anpassade för olika tillfällen som du enkelt och fort kan byta mellan. Och det gäller att hela tiden ha koll på slagfältet och ändra mellan stilarna, annars kan du hamna i knipa. Utöver det så kan du ha 4 olika vapen utrustade att byta mellan, alla med egna fördelar som kan komma till hands. Kort sagt: The Witcher har ett av dom djupaste stridssystemen jag sett i ett rollspel där striderna inte varit turbaserade.

Jag har inte spelat igenom hela spelet så jag ska inte säga så mycket om storyn, men än så länge tycker jag den är väldigt intressant och gripande. Och jag uppskattar verkligen hur dina val har riktiga konsekvenser. Bara en sån sak, som är så väldigt väl genomförd här, borde automatiskt sätta spelet på minst en trea i betyg. Det är ett rollspel och det ska kännas som ett rollspel. Oblicion känns som ett first-person shooter i jämförelse.

En recension är en recension... alla har rätt till sina egna åsikter. Jag tycker bara att det är förjävligt att se ett så bra spel få så dåligt betyg när det knappt ens finns grunder för det. Inte för att det gör att jag gillar spelet mer eller mindre, utan för att folk kommer läsa recensionen, låta bli att spela det och tillverkarna kommer inte få ihop tillräckligt med pengar för att kunna göra en uppföljare. Tänk på att det här är ett helt nytt spelföretag vars plan är att satsa på djupa, story-drivna rollspel. Dom behöver allt stöd dom kan få eftersom såna spel är precis vad spelvärlden behöver få tillbaka.

Medlem

Det är klart att man kan ha olika åsikter, men på något känns det lite som att recensenten i något läge bestämde sig för att här ska det sågas och sedan löpte amok.

Stridssystemet? Jag tycker att det är en frisk vind jämfört med andra spel i genren. Oftast handlar det ju annars om att bara klicka vilt på fienden eller att klicka en gång och sedan vänta medans karaktären slåss.

Kvinnosynen? Visst, men jag tycker att det upptar en oproportionerligt stor del av recensionen.

I början av recensionen liknas huvudpersonen Geralt vid en medeltida James Bond, och ja, det är väl en ganska passande liknelse.
Jag förutsätter att recensenten skulle såga samtliga Bond-filmer jämsmed fotknölarna på samma grunder...

Kameran? Ptja, klart att det finns en poäng, men om recensenten kunda lära sig att komma överens med NWN2:s kamera borde detta vara rena barnleken.

The Witcher är, i mitt tycke, årets bästa RPG (med NWN2-expansionen som egentlig utmanare), trots sina brister.

Medlem

Har nyligen klarat spelet och måste då tillägga att storyn är riktigt bra!

Är faktiskt så jag undrar om recensenten spelade igenom spelet eftersom inga kommentarer angående storyn återfinns i recensionen och att det klagas på saker som man förstår av storyn.

T.ex. vad gäller att folk på gatan säger otrevliga saker om Geralt helt oprovocerat så framgår det tydligt av storyn (allt mer ju längre man kommer in i spelet) att det är ett samhälle med utspritt hat mot alla som är annorlunda. Och Geralt är absolut annorlunda, precis som dvärgarna och alverna.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Sorath:

Detta spelet är faktiskt riktigt bra, och att såga ett spel på sådana barnsliga grunder är bara skrattretande.

Sågningen baseras på dessa grunder:
- Mediokert slagsmålssystem
- Grava buggar
- Crappiga minispel
- Usel kvinnosyn

Är det barnsliga grunder...? Recensionen och betyget är, som alltid, recensentens åsikt, ingen allenarådande sanning. Det står var och en fritt att hålla med eller förkasta. De saker recensenten kritiserar är hursomhelst sakliga, så jag tycker verkligen inte att texten förtjänar grovt skäll som ditt.

Nu får ni skärpa er, det var väl knappast grovt skäll. Ni borde ta till er vad folket tycker, så stor skillnad på vad spelarna tycker om ett spel och vad er recensent tycker bör det inte vara. Det visar bara att han är dålig på det han gör.

PUNKT

Medlem

Jag tycker också att man inte bara kan gå fter vad en person tycker om spelet + att jag undrar också om denne person klarade ut hela spelet för han nämner inte att man kan t.ex. förbättre sin karaktärs combos, mastra spells, att det finns en mängd olika vapen och att världen är oehört roligt, Man kan kötta sönder en jäkligt stor mängd olika sorters monster, och storyn är en av få väldigt bra jag har sett iett spel, skulle det vara jag skulle jag lätt ha gett det 4,5/5 för jag tycker att det är mycket roligare än oblivion!!


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Det här är ett bra spel det tex 87% av pc gamer.
8/10 av gamereactor.


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

Jag måste säga att jag tycker att FZ's recensioner har blivit sämre och sämre med tiden. För mig verkar det som att fel personer testar spelen. Ett rollspel måste ju testas av en person som verkligen gillar rollspel. Just dessa spel är ju väldigt "krävande" av sin spelare, och det krävs ett visst intresse för att uppskatta ett rollspel, till skillnad från t.ex. ett sportspel.

Många spel sågas vid fotknölarna här medans de på många många sidor får toppbetyg.

Något som är klart är att det behöver förbättras. Jag har mer eller mindre slutat läsa recensioner här och håller mig till utländska siter där det ofta är mycket bättre recensioner. Inte för att jag tycker detsamma, utan för att flera olika siter ger spel ungefär samma betyg. Det är bara FZ som tycker tvärtom, oftast till det sämre.

Kika t.ex. på den här film-recensionen där klipp ur spelet visas samtidigt som en person berättar om spelet. Ger en solklar bild av hur bra det här spelet egentligen är.

http://www.gametrailers.com/player/28558.html

Tycker det är tråkigt att FZ gått ner sig så mycket. Det var en så bra sida förut.

Medlem

Det här är ett riktigt bra spel! Som det sägs lider det av några småbuggar, långa laddningstider och några störande moment då och då. Men det är ändå inte mycket. För mig tog Geralt i princip aldrig undan svärdet när jag inte ville, men du kanske tryckte mycket på tab?
Nä, det är få spel som har så otroligt medryckande story, och det är ännu mer sällan som man blir uppriktigt ledsen när ett spel tar slut. Längtar till enhanced edition, ska lätt spela igenom hela spelet en gång till då.

Medlem

Jag hoppas att FZs chefredaktör lärt sig att läsa igenom recensionerna innan de publiceras på sidan efter det här. Att plublicera liknande recensioner framställer bara FZ som grymt oseriösa. Duger inte att ha recensenter som är "trigger happy".

Skriv svar