Se Mafia 2-trailern på FZ

Robot
Medlem
Se Mafia 2-trailern på FZ

haha vad guldigt det verkar kunna bli. Bara känslan är samma som 1:an så har vi ännu en klassiker att se fram emot!

Jee
Medlem

Längtar! ^^
När tror ni det kommer släppas? 2008, 2009?


signatur

Eller inte?

Medlem

Tror vi kommer bli positivt överraskade av releasedagen, har dom kunnat hålla sig så här "dolda" så pass länge så vet man aldrig

Inaktiv

Yes! Det kommer äga.
Ettan var ju mer Gudfadern än vad Gudfadernliret någonsin var!

Medlem

Älska det! Får dom känslan från ettan (vilket det ser ut som dom lyckas) så blir det guld!

Medlem

Ohhhh dang vad bra detta kan bli!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Införskaffade ettan för några veckor sedan, förstår inte hur jag har kunnat missa det här spelet, riktigt underbart.

Hehe härligt slut på trailer:

-Oh no, must be Frankie Pots...
-That asshole puked in your car?
-No… he's in the trunk.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Sköööön trailer

Medlem

ser väldigt bra ut, intressant att testa


signatur

// FeeAC

Äntligen fick man se trailern med engelska röster.. Den tyska (?) översättningen var och är bara pinsam, fattar ärligt talat inte varför de envisas med att översätta allt.

Medlem

Var det ingame? Rösterna var riktigt bra...kan nog bli finfint

Medlem
Skrivet av qayotee:

Var det ingame? Rösterna var riktigt bra...kan nog bli finfint

pre rendering helt klart.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av mogvard:

haha vad guldigt det verkar kunna bli. Bara känslan är samma som 1:an så har vi ännu en klassiker att se fram emot!

Nej nej nej känslan ska vara bättre än Mafia 1. Jag vill inte se något inskränkande i en uppföljare. I en bra uppföljare ska man kunna bli capo etc med ett eget "crew" och möjlighet att kunna forma en egen olaglig "affärskedja" åtminstone i ett "freeride mode".
Jag efterlyser mer känsla i uppföljaren. Tänk er att blanda in element från gamla "Gangsters: Organized crime" med ett modernt "Mafia". Jag menar det är 2007 och 2008 när det kommer ut man har rätt att ställa krav.

Trailern ser dock snygg ut


signatur
Medlem
Skrivet av Grön:

Äntligen fick man se trailern med engelska röster.. Den tyska (?) översättningen var och är bara pinsam, fattar ärligt talat inte varför de envisas med att översätta allt.

Erhm, Det var på Checkiska och det var på orginalspråket då dom som gör spelet är Checkier.

Fan vad jag vill ha det här spelet nuuee!

Skrivet av dofilusåkaffe:

I en bra uppföljare ska man kunna bli capo etc med ett eget "crew" och möjlighet att kunna forma en egen olaglig "affärskedja" åtminstone i ett "freeride mode"

Verkligen inte, alltså om man ändrar förmycket så kommer hela spel idén att förstöras och göras till ett dåligt Gudfaderspel (Som helt otroligt var dåligt) Så det är bäst för dem att dom kör på sitt gammla.

Medlem

Verkar bli ett jäkla nice spel.

Ettan var ju bara för mysigt!

KaP
Medlem
Skrivet av Loading:

Verkligen inte, alltså om man ändrar förmycket så kommer hela spel idén att förstöras och göras till ett dåligt Gudfaderspel (Som helt otroligt var dåligt) Så det är bäst för dem att dom kör på sitt gammla.

...eller inte.

Skrivet av Loading:
Skrivet av dofilusåkaffe:

I en bra uppföljare ska man kunna bli capo etc med ett eget "crew" och möjlighet att kunna forma en egen olaglig "affärskedja" åtminstone i ett "freeride mode"

Verkligen inte, alltså om man ändrar förmycket så kommer hela spel idén att förstöras och göras till ett dåligt Gudfaderspel (Som helt otroligt var dåligt) Så det är bäst för dem att dom kör på sitt gammla.

Är lite förvånad att du tycker det faktiskt...men men skål


signatur
Medlem

Härlig trailer, hoppas dom har tillräckligt med nyheter och en story minst lika bra som den första. Då kan detta bli det bästa som släppts på flera år.

Medlem

Blir GTA4 + Mafia 2 till PS3. Free roam för hela 2008; fawk yaah!


signatur

// Peace

Medlem

Drivebys med epatraktorer ftw! =P

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av qayotee:

Var det ingame? Rösterna var riktigt bra...kan nog bli finfint

pre rendering helt klart.

Det kan du bevisa... Hur då?

Modellerna såg ut att vara in-game "assets", en del av scenerna kan vara tagna från spelet, men jag tror att bilscenerna var förrenderade och har inget med spelet att göra.

WeX
Medlem

ett givet köp helt klart! bara 50-talsmodellen gör det fett värt!


signatur

Boom headshoot!

Medlem

wow! snälla, säg att det där är in-game grafik!
verkar mycket lovande hur som helst.

Medlem
Skrivet av halomaki:

Blir GTA4 + Mafia 2 till PS3. Free roam för hela 2008; fawk yaah!

Mafia var ju iofs så linjärt och så lite free roam som det bara kan bli nästan..

Hoppas 2:an är mer som GTA.


signatur
Medlem

hoppas det är lika, eller iaf någolunda lika, snyggt som i trailern

Medlem

Verkar bli riktigt nice. Kul att de som gör spelet la in lite humor i trailern.

Medlem

lol

Lite småkul trailer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fan vad nice det såg ut! Riktigt trevligt och härlig stämning!
Jag tror vi har ännu en klassiker på gång! Jag undrar vart mitt första maffia tog vägen????....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av anon_267:

Mafia är utan tvivel ett av dom bästa spel jag spelat. Nu är det bara att hålla tummarna att tvåan blir lika smaskig.

Barktrollet sa det bäst

123
Skriv svar