Film från nya Need for Speed

Robot
Medlem
Film från nya Need for Speed

Jag ska stypa EA om körkänslan är lika usel som i Carbon.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ser jäkligt nice ut. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

satan vad nice, jag e riktigt sugen. hoppas det blir ett liknande upplägg som i NFS:MW för det är ett grymmt skönt upplägg när du ahr en hel stad att dra runt i å tre ton snutbilar i häcken...

å krachen i slutet var het!

Inaktiv

Ska bli kul att se det här spelet Hoppas bara dom lyckas bättre än de tidigare..

_78
Medlem

Farligt sugen på att se mer.....


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

Snyggare än föregångarna, synd bara att de sista små kraschsnuttarna såg väldigt förrendrerade ut.

Medlem

kan bli intressant, ska bli spännande och se vad de knåpat ihop.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Aah, äntligen krashbara bilar. Har väntat på det sen första NFS. Har alltid tyckt att det varit jävligt löjligt o kunna krasha in i vad som helst i 300 knyck och sen kunna köra därifrån som om inget hade hänt.

Lite lustigt, installerade Carbon igen för några dagar sen och satt och undrade när dom tänker släppa ett nytt NFS.

Jag har alltid gillat NFS serien och väntar nu med spänning på vad EA har att erbjuda denna gång.

Medlem

Ser ett par siffror, ett datum, säkert. Pulsen stiger. Vad kommer jag få se. Äntligen ett fett jävla NFS spel!!!!

Nej... inget intressant.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Ser ett par siffror, ett datum, säkert. Pulsen stiger. Vad kommer jag få se. Äntligen ett fett jävla NFS spel!!!!

Nej... inget intressant.

Ha, respekt för de tre sista orden!
Inte ens skador på bilarna kan rädda den här serien i mina ögon.

Medlem

Dom behöver avrätta personerna som fick för sig att inspireras av the fast and the furious, släppa sin "malibu-streetracing"-stil och börja fokusera på fart, bra elektronisk musik och VARIERANDE banor.

Medlem

Haha, det blir inte mer förrenderat än sådär. För mig var det i alla fall 100% uppenbart att hela trailern var renderad och inte ingame. Spelets intro kanske börjar så?

Medlem

Va fan, är det redan dags för ett nytt? Börjar ju bli löjligt detta när det nästan är veckor, snarare än år mellan släppen.


signatur
Inaktiv

Need For Speed utvecklas numera alltid för 144523 plattformar. Vilket innebär att de inte alls fokuserar på själva spelet... utan bara namnet som säljande... därav lär ju denna vara utan körkänsla som carbon...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Need for Speed var bra fram tills det första Hot Persuit släpptes.

Men vem vet, det här kan ju bli bra. Rätt svårt att avgöra bara från den där korta teasern.

Inaktiv

carbon var riktigt uselt....grafiken var kass.....de försökte dölja det i mörker så det slapp rendera så mycket..

inget men inget klår the need for the speed.....specielt när man blir haffad av polisen


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Need for Speed var bra fram tills det första Hot Persuit släpptes.

Men vem vet, det här kan ju bli bra. Rätt svårt att avgöra bara från den där korta teasern.

Håller med, nu har dom spårat totalt. Saknar dom gamla nfs spelen:(

EDIT: Hmm, teasern sa typ ingenting om spelet och som någon annan nämnde, det är typ något intro och inte in-game!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Nfs är ju en trogen money maker för alla oseriösa arkad racers.. 8)

Lika lättsmält som ChiliCheese och lika spännande och realistiskt som Bananer i Pyjamas..

Varför allt gnäll och dessa krav?.. cashiiingh!! ..next.. !


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Pansarknekt

Need For Speed 3 var bäst i serien tycker jag. Sedan Most Wanted som tvåa. Om trailern var förrenderad så var det inte så jäkla snyggt imo. Undrar redan hur kraschsystemet kommer fungera. Kanske tagit bort snuten och vägracingen och gjort om att till en banracer. För de lär ju vara störigt att krascha sönder bilen pga en korkad snut kör rakt på en när man står still osv. Kanske så e snuten mer "realistisk" och spelet kräver mer realistisk körning. Spekulationsmaskinen är igång iaf och det ska bli intressant att se om NFS kan bli grymt igen.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Om det är banracing så har de förstört serien ännu mer.. Snuten bara måste vara med !

Medlem

Oh my god, älska motorljudet och crashen !
RÅTT Med ihopa sydd bil


signatur

Nämen!

Medlem

Hmm, ser framför mig ett NFS:flatout ungefär :S
Varför kan ingen göra ett lagom realistiskt bilspel?

Vill ha ngt som ligger mellan NFS och GTR.
Lite som TDU men mer varierat och stabilare fps.

Anyone with me?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Need for Speed var bra fram tills det första Hot Persuit släpptes.

Men vem vet, det här kan ju bli bra. Rätt svårt att avgöra bara från den där korta teasern.

Tycker att NFS Hot Persuit 2 vart grymt skönt med bra körkänsla och fin grafik dessutom.

Tillomed grafiken suger i nuläget enligt mig. carbon var ju hemskt fult (med med bästa visuella effekter påslagna etc) och körkänslan är ju skum, känns ju inte ens som man kör bil längre mer nåt i stilen med skriptade drifting skridskor... typ

Inaktiv

gillar känslan i spelen...det är det som gör dem till need for speed och inget annat. most wanted är helt klart bäst

Medlem
Citat:

enligt den kommer nämligen nya detaljer kring spelet släppas den 31 maj.

Udda, de senaste fyra åren har NFS-spelen släppts en gång per år, i mitten/slutet av november.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Hmm, ser framför mig ett NFS:flatout ungefär :S

Haha det hade ju varit det häftigaste tycker jag! 8)

Medlem

Enligt en kontakt jag har på EA kommer det heta NFS:N00bs Rage


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

inget speciellt med den trailern tyverr, tänk om de kunde återgå till ursprungat, DVS Need 4 Speed 1, hade varit gutt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Hmm, ser framför mig ett NFS:flatout ungefär :S
Varför kan ingen göra ett lagom realistiskt bilspel?

Vill ha ngt som ligger mellan NFS och GTR.
Lite som TDU men mer varierat och stabilare fps.

Anyone with me?

helt klart , tdu's kännsla och uppbyggnad slår allla nfs spel , det ända nfs spelet som var ok att spela vad jag kan minnas var typ nfs underground.

är ju ingen som hellst kännsla av något slag i ett nfs spel , är ju som att försöka köra en kontainer eller nått med ratten kopplad till framhjulen med gummiband.

12
Skriv svar