Filmat och fotat: PAIN

Robot
Medlem
Filmat och fotat: PAIN

hoppas det komer på XBLA också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Man måste älska spel som skapar moralpanik hos idioter, men det verkar ju vara en ganska tunn spelidé.. eller?

Medlem

Haha ser riktigt skoj ut.

Medlem

ser ju kul ut haha


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

verkar trevligt


signatur

Bengebolle

Medlem

Bloooooood! Jag vill ha blooooooooood!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv
Medlem

Dom borde lägga in lite mer våld, spräcka skallen eller dylikt.. Whee, en gubbe som flyger och säger "ouch!" med ragdoll.

Medlem

Jag blev verkligen inte imponerad av fysiken iallafall. Dom måste komma med en mycket mer avancerad motor om hela konceptet ska grundas på det. Och som radiuz sa så ska han kunna skada sig så att det verkligen syns.
Sen vill jag även se en reaktion på det han gör, som att människor springer fram för att hjälpa och/eller att ambulans- och polisbilar rycker ut. Konceptet är väldigt väldigt tunt och spelet i sig kommer säkert inte få mer än 5 av 10 i betyg eller nått sånt, om ens det.

Medlem
Skrivet av Molotov:

hoppas det komer på XBLA också.

Håller med dig. XLA saknar bra spel (bortsätt från classics), det finns ingen variation mellan spelen, jamena nyss så släpptes de ett patiens-spel som dom vill ha 800p för, jag säger bara, gå och köp en kortlek eller spela de på datorn.

Men det här kommer man nog definitivt att köpa.

Medlem

Det måste ha blivit fel. Den här videon skulle nog vara med på WTF?!-avdelningen

Inaktiv

Mer skada på personen, ska vara riktigt allvarligt.. Det som skulle göra spelet roligt!

Inaktiv

detta är juh en avancerad version av terraupståpet eller vafan det nu heter...
putta kille ned för trappa


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Hur ska Jack Thompson förklara hur detta skapar våldsamt beteende då


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Flakmonkey
Skrivet av [Molotov:

"]hoppas det komer på XBLA också.

Tveksamt, det utvecklas i samarbete med #SCEA... Sony verkar satsa rätt hårt på titlar som utvecklas specifikt för Playstation Network, kul att se måste jag säga för om inte annat sätter ju det press på Microsoft att göra detsamma... konkurrens är wunderbar

Medlem
Skrivet av MacCoy:

detta är juh en avancerad version av terraupståpet eller vafan det nu heter...
putta kille ned för trappa

Porrasturva(a)t hette det väl åtminstone? Inte 100% på det dock, fritt ur minnet. Men ja, det verkar onekligen rätt likt spelmässigt.

Medlem
Skrivet av MacCoy:

detta är juh en avancerad version av terraupståpet eller vafan det nu heter...
putta kille ned för trappa

Porrasturvat är fan bland det roligaste och mest menlösa spel som gjorts.. Det bevisar teorin att det krävs inte så jävla mycket mer än en trappa och en gubbe man skall putta ner för att göra roliga spel

[http://jet.ro/dismount/] för er som vill dit..


signatur
Medlem
Skrivet av djsteffo:

Det måste ha blivit fel. Den här videon skulle nog vara med på WTF?!-avdelningen

haha eller hur:)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Heh ser ut som Flatout fast med inga bilar.

Medlem
Inaktiv

ser tråkigt ut.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

det här är inte mer värt en 50 spänn


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Med blod hade det kanske kunnat vara värt 50 spänn. Hoppas för utvecklarnas skull att det finns lite mer till spelkonceptet än att bara skjuta en människa med en slangbella, annars kommer nog inte nöjet med att spela det att vara speciellt långlivat.
:\

Medlem

Det här är nog kul i omgångar om 10-15 min

1
Skriv svar