Svart 360 med HDMI och 120GB i april

Medlem

saknar fortfarande inbyggd hd-dvd vilket suger + inte säkert att den har nya 65nm prollen, tacka vet jag PS3 bluray på fullhd tv

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Kommer man att kunna köpa en 120 GB hårddisk separat till sin nuvarande 360?

självklart, det är ju hela grejen med löstagbara hårddisken på 360n.
Som det stog i artikeln, under 200 USD för disken.

Medlem
Skrivet av capo:

april, april?

det är den 20e mars

Medlem

Jag måste fattat det hela fel. Får manHDMI och 100gig för vad? 2000 kr extra?

Inaktiv
Skrivet av RaymonD:

saknar fortfarande inbyggd hd-dvd vilket suger + inte säkert att den har nya 65nm prollen, tacka vet jag PS3 bluray på fullhd tv

Vore ganska dumt om de bygger in HD-DVD eftersom formatet håller på att falla (inte helt säkert, men nästan). Maskinen skulle bli 1000 spänn dyrare för absolut ingenting (inte ens spelen kan dra nytt av den).

Det enda rätta vore att bygga in Blu-Ray.

Medlem
Skrivet av Xent:

Det enda rätta vore att bygga in Blu-Ray.

Vore precis lika dumt som att bygga in HD-DVD.

Medlem
Medlem

Blue-Ray är onödigt, det gör ingen skillnad alls på filmer och spel ifrån vanlig HD-DVD. Den enda skillnaden är att BR kan lagra mycket mer i skivan..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Blue-Ray är onödigt, det gör ingen skillnad alls på filmer och spel ifrån vanlig HD-DVD. Den enda skillnaden är att BR kan lagra mycket mer i skivan..

Öhm, det låter som ett ganska starkt argument ifall BR får plats med mer information än HD-DVD?

Medlem

Det finns ju skitsnygga skal man kan köpa löst, sen är det bara byta, det är hur lätt som helst! Finns tillochmed matchande skal till kontrollerna ofta.
Kolla denna svenska sida:
http://www.console.se/xbox360/tuningfaceplate/
Finns ett chassi som har svart pianolack, tycker det är mycket snyggare än det där "ELITE"-skräpet.

Inaktiv
Skrivet av MazZ:
Skrivet av capo:

april, april?

det är den 20e mars

De flesta tidningar som kommer ut månadsvis släpper väl oftast tex sitt april nummer lite innan april har börjat?

Det verkar som om alla tolkar det här som någonting Microsoft har gått ut och sagt... Jag tror inte på det här förens Microsoft gått ut och sagt att det är så.

Jag fattar inte riktigt heller varför det har blivit så stor grej av det här? HDMI Kabel eller Komposit HD Kabel? 65 nm eller 90 nm? vi konsumenter kommer inte märka någon skillnad iallafall.

Medlem
Skrivet av Wristwatch:

Jag måste fattat det hela fel. Får manHDMI och 100gig för vad? 2000 kr extra?

Du får den i svart också......

Medlem

ja det här är då inget man kommer lägga nå pengar på, kanske större HD om det behövs i framtiden.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Mysli:
Skrivet av WaltX:

Blue-Ray är onödigt, det gör ingen skillnad alls på filmer och spel ifrån vanlig HD-DVD. Den enda skillnaden är att BR kan lagra mycket mer i skivan..

Öhm, det låter som ett ganska starkt argument ifall BR får plats med mer information än HD-DVD?

Haha

Inaktiv

Detta är ju bara ett rykte, än så länge. Har även läst att MS tänker släppa 100.000 av denna "Svarta 360" och att Premium 360´n kommer att få samma spec. senare. Har även läst att 120GB hårddisk kommer att säljas separat. Tjaa, som sagt...rykten. Den som lever får se.

Medlem

VEM FAN BEHÖVER HD?

Väx UPP!

Ni sväljer ju tydligen allt som proddarna försöker pusha

Tacka vet jag VHS och Betamax


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

Jaha, då är det väl bättre att köpa ett Ps3 än att punga ut några tusen för ett förbättrat 360.

12
Skriv svar