Lost Planet: Extreme Condition

Medlem

LP e bra och kul. Inte testat MP än men SP e roligare än GOW, även om coop gör att GOW i det stora hela e bättre.

Medlem

Har främst lirat det under någon form av MP-beta eller så som släpptes och det är jäkligt skoj i MP iaf om än lite svårt ibland.

Sedan om vi ska börja jämföra TPS så kan vi ju slänga in GRAW i smeten med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Lost planet enligt mig bjuder på något av det bästa actionet på länge. Gears e toppen tolka mig inte fel, men ibland e hjärndött fraggande i en konstant riktning riktigt underskattat enligt mig. Gillar spelet överhuvudtaget modigt av capcom och sätta spelet i snö miljö enbart (förutom lite inomhus sekvenser och en viss vulkan) Visst det kanske har sina ojämna kanter här och där men i grund och botten.

Ett actionlir som bjuder på en massa action, lite tänkande. Otroligt vackra och utmanande boss sekvenser och framförallt ett underhållande mp.

Men det är ju bara min åsikt


signatur

Nämen!

Medlem

Får bli ett köp då det kostar mindre. Nästa "Måste ha" för mig är nog RE5, men jag får nog köpa något annat spel innan det dock


signatur

Videomupp

Medlem

Konstigt att det nästan sågas här på FZ när det får 4/5, 8/10 eller liknande av så många andra.

Inaktiv

Haha hade recensenten mens eller?
Lost planet är ett riktigt bra spel, tycker det förtjänar en fyra minst.
Bara riktigt jävla kul i multiplayer och riktigt kul i singleplayer.
Linjärt och arkadigt men hur jävla kul som hällst.

Känns som många har hängt på vågen att ge det dåligt betyg, det förtjänar mycket bättre.

Inaktiv

Som någon annan skrev här uppe.

Exakt är inte Nevtec och Wayne på samma sida? Dom vill ju exakt samma sak? Haha, jaja enough. 3/5 för att vara bussiga..

12
Skriv svar