Rainbow Six: Vegas

Bab
Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]
Spelen är inte lika men för det gör det inte spelet dåligt.
JAg slår vad om att 99% av dom som klagar är prinicipfolk som bara stör sig på att Rainbow Six namnet är på spelet, hade det inte varit det hade ingen brytt sig å sagt att spelet var dåligt.

Det kan vara ett roligt spel men det är en patetisk Rainbow Six uppföljare. Kallar dom spelet för ett R6 spel bedömmer jag det som ett R6 spel. Och ja, det stör mig enormt att dom återanvänder namn till spel som inte har nått med orginalen att göra. Det är irriterande för att det sätter stopp för alla chanser att få en "riktig" uppföljare. Det är ju inte direkt så att det finns många FPS spel som strävar mot realism på fler nivåer än grafiken. Man kan i princip räkna dom på ena handens fingrar. Dom tar ett en spelserie som hade något eget och skiljde sig från mängden. Nu utvecklar dom den mot vilken mainstream shooter som hellst... totalt meningslös väg att gå som enbart ger intrycket att om dom försöke rlura några extra veteraner att köpa spelet. Jag tycker man kan vara såpass ärliga mot dom som lirade orginalen att man släpper nya spel under egna namn.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Medlem

hur kommer det sig att så många kör på normal spel nivå? tycker det är o förstöra spel o itne köra på svåraste.. där det visar sitt riktiga jag, tycker jag

fast iofs har man inte lika många år inom spelandet på nacken som jag är väll det tillåtet

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

hur kommer det sig att så många kör på normal spel nivå? tycker det är o förstöra spel o itne köra på svåraste.. där det visar sitt riktiga jag, tycker jag

fast iofs har man inte lika många år inom spelandet på nacken som jag är väll det tillåtet

Är du nöjd eller?

Inaktiv
Skrivet av Richiraptor:

hur kommer det sig att så många kör på normal spel nivå? tycker det är o förstöra spel o itne köra på svåraste.. där det visar sitt riktiga jag, tycker jag

fast iofs har man inte lika många år inom spelandet på nacken som jag är väll det tillåtet

Ja, jag har spelat PC spel i 80 år och jag har även kört alla spel som finns på extremely ultra hard. Jag förstår ifall du inte är lika erfaren som mig eftersom du helt enkelt inte är lika bra som mig. Men jaja, jag förlåter dig.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

"hur kommer det sig att så många kör på normal spel nivå? tycker det är o förstöra spel o itne köra på svåraste.. där det visar sitt riktiga jag, tycker jag

fast iofs har man inte lika många år inom spelandet på nacken som jag är väll det tillåtet " hehe märkte lite stavfel o missar

jag menade! iofs så kanske inte ALLA har lika många år inom spelande som mj.. och nej jag skryter inte... alla spelare som spelat ett tag får ett "logiskt tänkande" inom spel.. dvs ha man spelat tex swat föregående rs spel osv.. så har man ju lite taktik i huvudet.. jaja ni förstår säkert..

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

hur kommer det sig att så många kör på normal spel nivå? tycker det är o förstöra spel o itne köra på svåraste.. där det visar sitt riktiga jag, tycker jag

fast iofs har man inte lika många år inom spelandet på nacken som jag är väll det tillåtet

Måste vara den kaxigaste kommentaren jag hört på bra länge. Jag brukar oftast köra på nästsvåraste pga 2 anledningar, (1) jag har inte tid att köra samma områden om och om igen (till en viss gräns då) på allra svåraste då (2) i vissa spel allra svåraste är påslängt så att det ska vara extremt svårt att klara. När och OM jag kör spelet igen så blir det svåraste.

Medlem

Jag har inte "tid" men jag kör realism pga det är roligast, helt irrelevant och klart bäst spelupplevelse för MIG. Jag dansar knappast genom uppdragen men det känns som mycket mer value och speltid. Varje situation blir väldigt intressant.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

En fråga ang. X360-versionen. Varför kan inte både jag och min polare köra med våra custom characters samtidigt i split screen t-hunt? Jag kan välja custom character men han kan inte, trots att han har x-live och egen karaktär..

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Hade säkert varit hur kul som helst. Om inte ärthjärnorna fixade så att alla grafikkort med shader model 2.0 blev utfrysta. Mitt fina X800XT fungerar alltså INTE, medan andra sämre varianter fungerar. :evil:

Jesus!

Damn jag har också X800 XT

Hur funkar det på Laptoppen som har
Go 7900 GS?

Medlem

Raven shield var det bästa multiplayer spelet som jag spelat. Hur är dett i jämföresle?

Medlem

En mycket bra recension. Får det på fredag


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

123
Skriv svar