Möjligt film från Call of Duty 4

Medlem
Möjligt film från Call of Duty 4

WW2 <3

Medlem

Utan tvekan CoD4, man ser direkt på grafiken, samma motor som 2an. Sedan att man börjar i ett fordon och allt runt en exploderar, men inte så man blir skadad. Man skjuter ner allt i sin väg medans dina vänner dör omkring sig, du leker helt enkelt Rambo. Typiskt amerikansk hjälte-feeling


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det är inte ens Cod4 lol.

Medlem

Vad det än är så ser det riktigt kass ut... och då snackar jag inte bara om grafiken, även om den inte direkt var något att hurra för


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Precis som användaren på YouTube har kommenterat ser det ut att vara Illusion Softworks nya spel. Om ni kollar på den transparenta loggan nere i vänster hörn ser ni att den påminner väldigt mycket om Illusion Softworks logga.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Finns bilder på Cod4 på Gamereactor satans snygga bilder

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Finns bilder på Cod4 på Gamereactor satans snygga bilder

Bilderna ser inte ut att vara in-game.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

det ser ut som verkliga bilder på gamereactor asså riktiga om ni förstår?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

jag tror att det var cod 4 på filmen håller med om att det var samma spel sätt... tex att det alltid är en kille som förklarar när man åker med i ett fordon

Inaktiv

Det här är Enemy in Sight http://pc.ign.com/objects/745/745565.html och inte CoD4. Bilderna på Gamereactor va otroligt snygga, kan väl inte vara ingame? Skulle inte förvåna mig då CoD4 är exklusivt till PC och förmodligen använder DX10.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Det kommer nästan med 100 % komma till Ps3 360 pc. Enligt Infinity Ward så är alla bilder koncept bilder. Men sen när skulle de ljuga inte alls omöjligt att cod4 kommer se ut så där Riktigt grymt iaf

Inaktiv

men hur vet att det är enemy in sight när det inte ens finns bilder på spelet

Medlem

oj oj oj oj

Det märktes VERKLIGEN att spelaren siktade med gamepad. Stelare korshårsföring får man leta efter.

ps. Var det en Schwarzeneggerwannabe som spelade gruppchefen?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Vad jag vet så ska Enemy in Sight vara ett Operation Flashpoint-liknande spel. Några screens finns här. Iofs gamla men det liknar ju inte spelet i filmen.

Inaktiv

Skönt att dom lämnar det extremt uttjatade och tråkiga ww2.

Inaktiv

vem e det som håller med mig om att ....

i alla call of duty serier så brukar det alltid vara så att när man åker i ett fordon så brukar det vara alltid vara en kille som förklarade eller berättade .... som på denna film här ..... så jag tror att detta e cod eller vad säger ni?

Inaktiv

Alltså var fan är länken till videon?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Medlem

Bah, synd att det vart fel..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av noodles:

Här är filmen
[http://www.youtube.com/watch?v=fdpBtS0Amdk]

Men filmen kommer alltså från Alliance the Silent War

Det utvecklas alltså av Wind Mark Interactive. Tycker fortfarande att den transparenta loggotypen ser ut som Illusion Softworks loggotyp.

Spelet ser dock rätt intressant ut, kollade in gameplayvideon på http://www.alliancethegame.com.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tittade precis på gameplay filmen... känner mig lite tvådelad, visst är det ballt att det verkar finnas hur mycket vapensomhelst och det var ju rätt trevlig grafik men det kändes endå lite.... B?

Kan ju ioförsig bli riktigt bra, men det kan ju också bli riktigt sunk...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Såg väldigt tråkigt ut, tur att det inte var COD4.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hehe, sant redmac.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Medlem

Jag är personligen glad över att detta inte var COD4. Visst vissa av explosionerna var snygga men allt annat var ju riktigt stelt. Noterade ni att han typ inte laddar om på ett bra tag i början? O bössan lät ju riktigt oentusiastisk. Och vart ska det föreställa? Tjetjenien?

Jag vet att folk har tröttnat på ww2, men det är ju bara för att alla spelmakare kör samma slagfält hela tiden, stalingrad, normadie osv osv.. Ge mig finska vinterkriget, tidig blitzkrieg i Polen-frankrike och slagen vid filippinerna. Stormningen av fortet Eben emeal hade varit riktigt ballt. Så NEJ jag är inte trött på WW2, det finns hur mycket som helst som inte tagits upp bara.

Inaktiv

men för fan.... återigen hur vet ni att trailern inte var cod 4?

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

men för fan.... återigen hur vet ni att trailern inte var cod 4?

Ligger under Gametrailers.com:s länkarkiv för just Alliance: The Silent War, så troligtvis är det inte Cod4...

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

men för fan.... återigen hur vet ni att trailern inte var cod 4?

Precis som ingen kunnat bevisa att det verkligen ÄR cod4 iheller


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

oj oj oj oj

ps. Var det en Schwarzeneggerwannabe som spelade gruppchefen?

HAhahaha såå sant..

Ljudet på vapnet var det klenaste jag hört.. herregud! Pistolen i DOOM1 och 2 låter med trovärdigt lol


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

12
Skriv svar