Vad tycker jag om det hypade spelet?

Medlem
Vad tycker jag om det hypade spelet?

Army of Two - Bra eller mindre bra?
Jag vill så gärna gilla detta spelet.
Jag har längtat som tusan då jag älskar upplägget!
Gears of War är ju en favorit och visst är Army of Two en uppföljare i genren men tyvärr faller det inte mig i smaken fullt ut.

Det är coolt att man kan uppdatera sina vapen och sin "armor".
Men detta coola brevid gör inte spelkänslan (i stridens hetta).
Jag tycker det känns lite för svårt för mig.
Jag vill ha grym spelkänsla, inte för komplicerad.
Avskyr tex. AI:n i spelet. Kommer 10 gubbar springande emot en och runt en och ifrån en och ja överallt, helt okontrolerat och träffar mig bara jag sätter upp huvudet snabbt, fast de springer åt ett annat håll.
Spelet är säkert übergrymt i mångas ögon och jag ska inte uttala mig mer förrens jag har har satt mig in i det ordentligt och testat Online osv. Men singleplayer mode är inget för mig och speciellt inte splitscreen. Kan bero på att jag inte gillar splitscreen!

Jag tyckte inte det var roligt helt enkelt.
Min spelkompis tyckte inte heller det var roligt.
Vi båda satt och spelade, både single och splitscreen, men ingen av oss lockades att spela mer.
Vi satte faktiskt igång en film istället och ja, jag låste till och med upp dörren till rummet där min sambo satt och sydde åt H&M i hemlighet och gav henne lite vatten.

#blogg

Inaktiv
Vad tycker jag om det hypade spelet?

Själv tycker jag att spliscreen-läget är jättebra! Spelade med min gitarrist som ju är skitdålig på FPS iofs men det funkade bra och det var väldigt roligt. Har inte spelat online ännu dock, men hurra för splitscreen!

1
Skriv svar