America's Army version 2.7 släppt

Robot
MFC
Medlem
America's Army version 2.7 släppt

USA genomför just nu portscanning mot iranska servrar så Americasarmy-servrarna ligger nere... *ironi*


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Citat:

Storlek: -1578582.6 kB (-1616468595 bytes)

Trevligt, eller??!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Det ska bli grymt roligt att prova alla nya saker i patchen!

Har spelat AA sen första versionen och detta blir en alldeles speciell patch =D

Helgen är räddad!

Inaktiv

finns det nån torrent eller nått, kommer inte in i fz filarkiv, eller om nån vet en annan sida att ta det ifrån

Medlem

Man kommer aldrig in på FZ filarkiv längre, bara o gee upp och vänta ett dygn


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Amerikansk propaganda

Medlem
Skrivet av fazer:

finns det nån torrent eller nått

Ja, på en sida som har med pirater att göra.
Och en Bay...

Skrivet av zijn:

Amerikansk propaganda

Men om dom byter alla Amerikansk flaggor mot Svenska, är du nöjd då?? *Suck*


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Trevligt dax att damma av sitt stridbälte och dra ut i fält igen då... Det har ju varigt lite väl mycket bf2 på sista tiden, det här kan bli ett lyft.:)


signatur

Alfa Bertil

Medlem
Skrivet av zijn:

Amerikansk propaganda

Gratis realitiskt Counter-strike


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av zijn:

Amerikansk propaganda

Gratis realitiskt Counter-strike

Var du tvungen att använda CS ordet? lol
Jag som just börjat uppskatta 2.7:an.

Tillochmed Coop på en pub var kul.
Kan ju vara nyhetens behag som jag föredrar,
om det håller i längden återstår väl att se.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av zijn:

Amerikansk propaganda

Men om dom byter alla Amerikansk flaggor mot Svenska, är du nöjd då?? *Suck*

Tycker det är riktigt trevlig amerikansk propaganda ja. Hooah!


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv
Skrivet av NordicStormtrooper:
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av zijn:

Amerikansk propaganda

Men om dom byter alla Amerikansk flaggor mot Svenska, är du nöjd då?? *Suck*

Tycker det är riktigt trevlig amerikansk propaganda ja. Hooah!

trevlig i typ 5 minuter sedan så skiter ni alla i de och går tillbacka erat cs eller bf2
ja har sagt de förut spelet är skräp enda gången
folk ens tar i de är när de kommer en ny patch eller något annat till de

Medlem
Skrivet av zijn:

trevlig i typ 5 minuter sedan så skiter ni alla i de och går tillbacka erat cs eller bf2
ja har sagt de förut spelet är skräp enda gången
folk ens tar i de är när de kommer en ny patch eller något annat till de

Nja, mer några veckor...
Men inte FAN går jag tillbaka till CS eller BF2, nej tack!
Tacka vet jag OFP!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Skrivet av zijn:

trevlig i typ 5 minuter sedan så skiter ni alla i de och går tillbacka erat cs eller bf2
ja har sagt de förut spelet är skräp enda gången
folk ens tar i de är när de kommer en ny patch eller något annat till de

Pfff jag spelar varken BF2, CS eller annat arkad dravel. AA är dessutom gratis och konkurrerar ut ovan nämnda spel med hästlängder(sen att det finns bättre spel AA är en annan sak, typ OFP, VBS1 och snart Arma)


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

OFP, liras det fortfarande ?? hmm, tror jag har det nånstans....

Medlem
Skrivet av zijn:

trevlig i typ 5 minuter sedan så skiter ni alla i de och går tillbacka erat cs eller bf2
ja har sagt de förut spelet är skräp enda gången
folk ens tar i de är när de kommer en ny patch eller något annat till de

Zijn, vi har haft denna konversation förut, och du hade fel då med! För två månader sedan så låg America's Army på 6:e plats av de mest spelade spelen på nätet med ca ~1700 servrar och ~7000 spelare.

Medlem

Prova PRMM till BF2, det ligger någonstans mitt emellan AA, OFP och BF2, liten spelarbas men de flesta uppskattar bra teamplay till skillnad från många BF2spelare.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Verkar hur grymt som helst Men jag kan inte spela på internet för den säger att servrarna är nere när man trycker på refresh.

Medlem

ajdå ingen patch, jaja. Gogogo FZ 700-800 kb/sec <3

Och ja denna patch verkar bli guld, radar och karta. Så jäkla jobbigt att spela banor man inte har spelat så mycket och ha noll koll på var man är och var fienden är. Nu kanske man har en chans att orientera sig lite, samt att det blir lättare att köra lite \"teamplay\" på public servers.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Citat:

zaijn skrev: om de ska nu vara så noga så ja tycker att aa är ett skit spel de är bara att läsa detta

America\\\\\\\\\\\\\\\'s Army, the Official US Army Game (AA), provides young Americans with a virtual web-based environment in which they can explore Army career de säger ju allt om va spelet handlar om
som ja sa hoppas ja att sliten själv dör så ja slipper ens höra om de\\\\\\\\

Jadu, då tycker väll du NHL FIFA etc är propaganda spel? Eftersom det kanske intresserar barn och ungdomar att börja spela de sporterna?

Jag tog quoten från en annan diskution.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av "\zijn:

Amerikansk propaganda

Men om dom byter alla Amerikansk flaggor mot Svenska, är du nöjd då?? *Suck*[/quote]

Det är enligt min uppfattning inte trevligt med någon propaganda...

Medlem
Inaktiv

JÄVLA FITTSPEL, DET HÄR SUGER, PÅ JÄVLA SKIT TRÄNINGEN SÄGER DOM ATT MAN SKA SKJUTA PÅ EN JÄVLA "ARMORED HULK" OCH VAD FAN ÄR DET? SKJUTER JU PÅ ALLT OCH JAG FÅR FAILED HELA TIDEN JÄVLA SKITSPEL, ORKA SITTA OCH GÖRA OM HELA JÄVLA TIDEN FÖR MAN INTE VET VAD FAN MAN SKA SKJUTA PÅ JÄVLA IDIOTER.

AT4 @ ARMORED HULK = ?
Andra @ BUNKER = ?

VAR ÄR "ARMORED HULK" ?
VAR ÄR "BUNKER" ?


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem
Skrivet av adeg:

Det är enligt min uppfattning inte trevligt med någon propaganda...

Du måste ha det svårt i dessa valtider isåfall

Seriöst vet jag inte riktigt vad folk menar med ordet propaganda. När jag slår upp det i en uppslagsbok så ser det ut som att det är en synonym till ordet marknadsföring eller reklam. Något vi alla sysslar med om vi tänker efter.

Däremot kan jag förstå att man har problem med propaganda om man med det menar det som sker i diktaturer där åsiktsfrihet och yttrandefrihet är förtryckt och det enda media som finns ägs och styrs av en förtryckande stat.

Men detta är väl knappast fallet med AA?

KaP
Medlem

Moscow, "armored hulk" i detta sammanhang tordes vara ett fordon eller dylikt på skjutbanan avsett för att testskjuta vapen på.

Och eftersom det är ett amerikanskt spel, så vore det ju lämpligt om man kunde engelska innan man "gapar och skriker" såsom du gör, bara för att du inte förstår.

Inaktiv
Skrivet av KaP:

Moscow, "armored hulk" i detta sammanhang tordes vara ett fordon eller dylikt på skjutbanan avsett för att testskjuta vapen på.

Och eftersom det är ett amerikanskt spel, så vore det ju lämpligt om man kunde engelska innan man "gapar och skriker" såsom du gör, bara för att du inte förstår.

Jo jag har klurat ut det, men JAG SER INGEN.. det är det som är problemet.. ser en Grön stort låda längre bord, till vänster närmare mig är det en grej som liknar en liten bunker, och till höger så är det ochså en som liknar en bunker, men vad jag än skjuter på så blir det Failed..


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem
Skrivet av Moscow:

Jo jag har klurat ut det, men JAG SER INGEN.. det är det som är problemet.. ser en Grön stort låda längre bord, till vänster närmare mig är det en grej som liknar en liten bunker, och till höger så är det ochså en som liknar en bunker, men vad jag än skjuter på så blir det Failed..

Efter att du har hoppat in i fordonet och åkt en bit så stannar det och du ska skjuta några skott i en bunt pappersmål framför/till vänster om dig. Efter det åker du vidare och när föraren säger till ska du skjuta 9 mål till vänster om dig i farten.

Det är viktigt att inte skjuta innan du har fått klartecken.

Inaktiv
Skrivet av Zrix:
Skrivet av Moscow:

Jo jag har klurat ut det, men JAG SER INGEN.. det är det som är problemet.. ser en Grön stort låda längre bord, till vänster närmare mig är det en grej som liknar en liten bunker, och till höger så är det ochså en som liknar en bunker, men vad jag än skjuter på så blir det Failed..

Efter att du har hoppat in i fordonet och åkt en bit så stannar det och du ska skjuta några skott i en bunt pappersmål framför/till vänster om dig. Efter det åker du vidare och när föraren säger till ska du skjuta 9 mål till vänster om dig i farten.

Det är viktigt att inte skjuta innan du har fått klartecken.

Hehe, du pratar om Humvee Training? Jag pratar om "(BTC) Weapon Familiarization"

M9 = 15/15.
M249 = 18/18.
M203 = 1/1.
AT-4 = 0/1 (Vet inte var jag ska skjuta, men han säger "Armored Hulk".
BDM = 0/1 (Vet inte var jag ska skjuta, men han säger "Bunker".


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Ah, jag trodde inte dom hade ändrat de gamla uppdragen, därför antog jag att det var det nya .

Edit: har testat nu, och du ska sätta pansarskottet i stridsvagnsvraket mitt på banan, och BDMen i den gröna bunkern långt bak.

123
Skriv svar