Just nu spelar jag: Stuntman: Ignition

Antikvitet
Just nu spelar jag: Stuntman: Ignition

Super Plays Mats Nylund sågade #Stuntman: Ignition sådär som man sågar ett spel när man vet att det är ens egna referensramar det är fel på. Hans desperata undanflykter när jag bestämt hävdade att jag tyckte om spelet var roliga att beskåda.

Själv tycker jag att Stuntman: Ignition bjuder på annorlunda innehåll, fastän stuntsen ibland blir löjligt långa. Man finner sig själv med en fasansfull strävan efter perfektion för att få den ultimata "stringen" - när samtliga stunts i scenen sker utan längre pauser i mellan poängvinnandet. "Kunde jag åkt närmare den där lavastenen?" och "Om jag försöker handbromssladda i det där hörnet så..." är tankegångar som allt som oftast dyker upp.

Kontenta: Alla spel som får mig att fastna längre än 60 minuter är värda att rekommendera åtminstone ett testspel av. Stuntman: Ignition är ett av dem. Och lyssna inte på Super Play.

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Just nu spelar jag: Stuntman: Ignition

Testade demot, var kul i ca 20min. Visst ser det fint ut och kontrollen fungerar som den ska. Men stunten känndes lite utdragna. Får se om man köper spelet när det hamnar på rea hyllan.

1
Skriv svar