Final Fantasy XIII till Playstation 3

Robot
Medlem
Final Fantasy XIII till Playstation 3

Del 10? ... Gillade inte 10an särskillt mycket... Men han kanske gör ett bra jobb med detta?
Är glad som f*n att få höra att det kommer att göras till PS3 iaf.

Flakmonkey

Han skrev också Bahamut Lagoon, om det nu säger dig någonting ^^

Medlem

Jag tycker inte att FFX heller är den så att säga "bästa" i serien.. men det är bara att innse att det inte blir som förr... det man har sett från FFXII så är det ju mera actionbetonat ändå än vad FFX var... lite synd på nått vis att dom tar bort det gamla hederliga meny fighting systemet... eller varför inte testa med 2 olika system så att man kan välja själv.... Fast FFXIII lär väl dröja innan det dyker upp här... har man tur så kommer väl del 12 så man kan spela det på PS3 med kanske HD kvalitet i allafall eller nått...8)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Oväntat? SE lever nästan mer på gamla namn än Nintendo.

Medlem

Under utveckling? Sist jag hörde nåt om det så låg det mer eller mindre i en låda och väntade på PS3-releasen :/ Kanske var lite BS från Super Play iofs, eller var det nu var jag läste det.

Inaktiv

Den FF=Final Fantasy XIII måste man spela i internet lr ? lr har den båda internet och SIgelplayer ? om den har den e så e den ok=)

Flakmonkey
Skrivet av Beavis-Tomten=):

Den FF=Final Fantasy XIII måste man spela i internet lr ? lr har den båda internet och SIgelplayer ? om den har den e så e den ok=)

Skulle förvåna mig mycket om det inte var enbart singleplayer

Inaktiv

FFXII sög ju arsle när det gäller story så jag hoppas verkligen att de gör något åt det den här gången. Versus XIII lär få en bra story iom att Nomura jobbar på den.

1
Skriv svar