Ny Xbox 360-kontroll presenterad

Robot
Ny Xbox 360-kontroll presenterad
Medlem
Ny Xbox 360-kontroll presenterad

Äntligen!

Inaktiv

mellan 600 och 700 kronor. HAHAHAHAHA. Desperata?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Den ser faktiskt rätt frän ut, kanske ett köp.
VEM VET!?!??!?!

Medlem

Ne tack, köper hellre ett spel för dom pengarna. Om den hade gått på 200kr så.. fast ändå inte, har fyra dosor så det räcker, använder aldrig d-paden heller, finns inga spel som man behöver den för (Förutom fightingspel men dom spelar jag istället på ps3)

Dessutom var det riktigt fult med monotona knappar

Medlem

Tror den inte kommer landa på den summan, kanske 550 på sin höjd men då får man ju även med ett play n chargekit som annars ligger på 150-200

Avstängd

Aah, d-paden är verkligen värdelös på de nuvarande kontrollerna.

"Unbelievable"? Nja, inte direkt men den ser ju snygg ut iaf

Bör hårdtestas någonstans innan köp...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker Sony borde göra en helt ny kontroll. Fan det är ju samma som PSone ...


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Har längtat efter en Xbox kontroll som denna men ack så dyr. =(


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Va dumt med grå-färgade knappar, va ju effektivt med färgkoder, framför allt med tanke på knapp-hänvisningar i spel.

Medlem

Älskar utseendet, Xbox 360 har alltid haft den bästa kontrollen =] D-paden var dock värdelös på gamla, vet ej hur denna kommer bli.. men PS D-pad är absolut den bästa idén.

Medlem

Ser inte den nuvarande som något problem med d-pad.

Medlem

argh va dålig tajming! åker hem från staterna den 7e november

Medlem
Skrivet av Gottn:

Jag tycker Sony borde göra en helt ny kontroll. Fan det är ju samma som PSone ...

Här trodde jag att jag läste kommentarer till en ny 360 handkontroll. Måste klickat fel någonstans.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Va smidigt det kommer bli när ens mindre vana kompisar kommer hem och vill lira Fifa...
"Hjälp! Vilken va de jag sköt med!?"
"Eeh, grå! Fast inte den som e typ svart men inte heller den som är mer vit!"
Kommer nog inte lägga ut 600kr för en kontroll iaf så...


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Vad var det för fel på den gamla vanliga? "Svårhanterligt styrkors"? eh.. jahopp


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

kommer nog inte köpa denna, men den såg lite bättre ut men vem kollar på sånt när man spelar

inte för att vara petig men i video säger dem väl att den kommer kosta 64.99 dollar och inte 70 som ni skrev i artikeln, hehe bara en sak som jag tänkte på.

Medlem

Det jag vill veta är om den där saken går att plugga in till PC? Jag har ingen Xbox360 men jag vet att den där kontrollen är underbar... förutom för sin d-pad. Finns en hel del roliga spel man kan köra med handkontroller. Någon som kanske vet?

Medlem

han säger ju ändå 64,99 inte 70 dollar

Medlem

han säger ju ändå 64,99 inte 70 dollar

Medlem

Haha. Ja, uck vad häftigt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

sry för dubbel postning... internet fick ryck!

Medlem

Om ett halvår tror jag att jag kan behöva en ny handkontroll, och den här varianten verkar ganska trevlig samtidigt som den inte är så fasligt dyr.

Gott så, Microsoft.

Medlem

Tycker den ser rätt frän ut, även om färgade knappar känns mer pedagogiskt. Vad har varit problemen med det gamla styrkorset?

Medlem

"bemöter kritiken", gör de väll knappast, det är ju exakt samma styrkors! Vilken SCAM, fy skäms MS, Fy skäms..

Medlem

X360 kontrollen är nog den bästa som finns till "modernare konsoler" (denna generation och förra) men d har rätt i att D-paden sög så hoppas denna känns bättre.

Dessutom så e den ju sjukt snygg helt i Monochrome! satan vad nice!

Medlem

great success


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

jävligt dyrt för en kontroll, snåla microsoft


signatur

ID software, FPS gudarna!

12
Skriv svar