EA återgäldar APB-köpare

Medlem
EA återgäldar APB-köpare

Mycket bra gjort. Jag sitter precis i denna situation, köpt APB på Steam och endast spelat i 7-8 timmar.

Medlem

måste säga att det gjorde dom bra i ..... verkade rent sagt förjävligt att köp spelt få köra 1 vecka sen tog det slut.... Tummen upp för det här bra gjort (y)

Medlem

Jättebra gjort, fler borde göra så när deras spel läggs ner. Speciellt just nätbaserade spel. Jag skulle välja BC2 av spelen, även fast jag redan har det.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Fyfan va värdelöst! Vi som inte köpte det via Steam då?! >;(
Blir så arg på skiten....

Medlem

tja alla dom som inte köpte den via steam da ? ( inkl mig )

hur går det då att spela ?

tacksam för svar

Medlem

Söker information om det och kommer uppdatera så fort det dyker upp.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Bra steam bra

Medlem

Vad ska man välja för alternativ när man ska kontakta kundtjänsten ?

Måste varje nyhet avslutas med en fråga?

"Anser du det du det?"

"Vad tycker ni?"

"Är det..." osv...

Det blir för mycket Aftonbladet...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag valde det nedan. Det verkade vettigt.
Platform & Game: PC > APB
Category: Warranty / Returns > Software Replacement

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Måste varje nyhet avslutas med en fråga?

"Anser du det du det?"

"Vad tycker ni?"

"Är det..." osv...

Det blir för mycket Aftonbladet...

Varför tycker du att "Det blir för mycket Aftonbladet"?

Är väll bra att läsaren får ha en åsikt. Inte så att nyheterna på denna sida är vinklade och subjektiva.

Tycker det är bra att konsumenterna blir kompenserade.

Medlem

Känner mig dum som köpte detta. Lirade väldigt mycket under två veckor sen slutade jag tvärt och började lira Counter-Strike igen.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Vad i hela? EA skiter i oss som inte får BC2 att fungera men gör nu detta. Vad fan?

Medlem
Skrivet av Eruku:

Jag valde det nedan. Det verkade vettigt.
Platform & Game: PC > APB
Category: Warranty / Returns > Software Replacement

Det känns ju helt klart som det vettigaste sättet...
Ett problem är att jag inte hittar APB i listan över spel. Någon som har tips?

Medlem

Prova att registrera eran nyckel i steam, brukar funka med nycklar som är köpt i butik. Är en longshot men det är värt ett försök.

Medlem

Lär ha sålt galet dåligt om de kastar in handduken efter mindre än tre månader.

Medlem
Skrivet av ivarmedi:
Skrivet av Eruku:

Jag valde det nedan. Det verkade vettigt.
Platform & Game: PC > APB
Category: Warranty / Returns > Software Replacement

Det känns ju helt klart som det vettigaste sättet...
Ett problem är att jag inte hittar APB i listan över spel. Någon som har tips?

Du är inte ensam. Lösningsförslag skulle uppskattas

Medlem

Jag har bara hunnit spelat spelet i typ 8 timmar men eftersom jag inte köpte det via Steam så får jag inget? Inte ok, jag var inte arg förns jag hörde att dom som köpte det där får återbäring men inte vi som köpte fysiska kopior. Inte okej!


signatur

subterranean homesick alien

Vi som har köpt det i butik måste väl också kunna få ett gratis spel? Annars gör det här mig ännu mer besviken än vad jag tidigare var...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Över förväntan måste jag säga, trevligt med ordentlig goodwill

OML
Medlem

jag har inte köpt APB men jag tycker att det ändå är riktigt schysst gjort. bra steam:D

Medlem

Generöst!
Synd för alla som inte köpt via Steam (EA vill kanske omvända resten till Steam för att slippa beg-handel?) men EA är EA och någon form av kompensation är bättre än ingen

Medlem

Bra för steam folket tråkigt för resten.

Men får säga att jag vart överraskad. APB måste varit ett av det mest kortlivade MMO någonsin?

Medlem

Därför låter man bli äckelsteam. Dom kan slänga sig i väggen, tillsammans med Activision

Medlem

steam gör det igen...

Inaktiv

Funderade på att skaffa APB, men verkar som att det var ett väldigt bra beslut att vänta.

Medlem

Har fått detta svar nu:

Citat:

Greetings,

Thank you for contacting Electronic Arts Customer Support.

We understand that you purchased APB and since the game is no longer available to play, you'd like us to refund the purchase amount you spent on it. While refunding the amount is not possible in this case, as a refund to what you've lost, we're offering you a free game from EA Store "http://eastore.ea.com". If you purchased the game after 7/15/2010 then you are eligible for this offer and can select any game you would wish with a couple of exceptions as noted below:

· Only those games for which we've Digital Download version available on EA Store can be selected.
· Please do not select a game which is not released yet.

In order to proceed with the refund request; along with the name of the game you'd like to play, we will also need the proof of your APB purchase:

1. In case of box version - attach the scanned copy of your purchase receipt in this email.
2. In case of downloadable version, please provide the screenshot of your purchase proof (Email from the retailer).
3. In case of digital download version from EA Store, provide us the order #.

Once you've provided us the proof of your purchase and name of the game you'd wish to have, we'll entitle it on your account and then you will have to use the EA Download Manager to download the game. If you do not have EADM, you can download it here: http://eastore.ea.com/eadm

Thank you!
EA Customer Support

Det borde alltså gå bra att bli kompenserad även om man köpet spelet i affären!

Medlem

Fick det där mailet nu. men förstår inte hur jag ska göra :/ köpte det på steam. Ska jag ta kort på mailet från steam där det står förljande.
All Points Bulletin (EU) 49,99 EUR
Confirmation Number ************* etc.

Medlem

jahap köpte spelet Fri Jun 11 och på mailet från ea står det
If you purchased the game after 7/15/2010 Vad är det för skit snack <.< Man var ju glad och trodde att man kunde få pengarna till backa efter det här lurendrejeriet. Svara gärna på frågan över ändå

12
Skriv svar