Blizzards mystiska bild - dag 5

Inaktiv

jag hoppas det är Diablo3, men bilden får mig att tro att det är sc2

Medlem

Alla stirrar sig blinda på 3:an... Kolla in killen i mitten med horn och EN STOR RÖD KRISTALL I PANNAN. Ja. Diablo 3.
[http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=4449]


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Alla 5 runor i cirklar runt i isen finns i DiabloII...

Inaktiv

Hoppas verkligen att det är Diablo 3. Har längtat i evigheter nu

Medlem
Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Lerner:

WORLD OF STARCRAFT !!!!!

haha, tror ju knappast de gör ett nytt mmo när wow går så bra som de gör. Konkurera ut sig själva vore ju korkat...

Ameh, wow är mmorpg, wos skulle bli mmoFPS . Typ som Planetside, fast mycket coolare ^^.

Nu när dom dominerar mmorpg marknaden vill dom ju ta över FPS marknaden också!!! ^^

BLIZZARD FÖR MONOPOL I SPELINDUSTRIN !!! ^^
ALL IN FAVOR SAY AYE ! eller nåt...

Medlem
Skrivet av livv:

hm, kolla denna bild http://static3.filefront.com/images/personal/m/M2Kamp/138070/...

Det där är sjukt likt...

Verkligen inte sjukt likt, finns ju så många jämförelser som varit tusen gånger likare...

Inaktiv

Varför skulle dom ha diablo med överhuvudtaget? ^^ JAAA!! DIABLO 3!!!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Tycker att om man bara kollar på det mörkblå i sprickan så skulle det faktist se ut som det skulle kuna komma fram horn där uppe. Svårt att förklara men som sagt kolla på de mörkblå partiet så ser det lite ut som det skulle kunna vara diablo. Kanske är det bara önsketänkande men man får ju hoppas iaf

Medlem

De skulle ju va sjukt gött om de faktist är diablo 3 iafall

Medlem

wrath of the lichking collectors edition. Blizzard har en förmåga att driva upp förväntningarna hos d3 fan, för att sen göra dem besvikna.

Medlem

man ser det man vill se (:

Medlem

Har tappat hoppet om en Diablo 3 från Blizzard

Medlem

Nya bilden ser verkligen ut som det kan vara Diablo. Man ser ju även lite av hornet nere på högerkanten.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ny bild bara för några minuter sedan!

man börjar se horn längst ner till höger, KAN vara diablo, har även för mig att jag sett en sådan bild på lich king med horn....

hursomhelst, det är en ny runa också, MEN de gamla 5 runorna har börjat "lysa" 5 runor = lyser = de 5 sealsen i chaos sanctuary!

diablo3 snälla!!!

Medlem

ser mer ut som diablo eller nån slags demon nu på senaste bilden =D

tror vi kan säga att det inte är lich king iaf ...

nya symbolen ser ut som en flörtande smiley heh

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

Ifall det är D3 det gäller kommer anouncementen inte ske förrens på lördagen den 29:e

Realease of D2, 2000 29th of June
Release of D2 Exp, 2001 29th of June.

29 juni är Diablos datum

Ett av de bättre argumenten i denna diskussion. Tror helt klart på D3 men Blizzard har varit luriga förut!

/ LordDaimos

Medlem

nu kan det ju inte vara något annat än diablo 3 längre (eller world of diablo eller nåt med diablo iaf) hornet nere till höger gave it away
Jag känner mig ganska säker på att det är något med Diablo iaf

Medlem

Dom har lurat oss förr, på samma sätt.

Qus
Medlem

Hoppas på D3 :D:D

Medlem

redan över 100 inlägg??
tror många av er skulle behöva is i kallingarna just nu

Medlem
Inaktiv

Är det bara jag som ser en ";)" runa uppe i högra hörnet?
Blizzared jävlas med oss som vanligt.

Medlem

Klart det är Wrath of the Lich King... När bilden är färdigt får vi releasedaturm!

Inaktiv
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av PheoniX_VII:

Ifall det är D3 det gäller kommer anouncementen inte ske förrens på lördagen den 29:e

Realease of D2, 2000 29th of June
Release of D2 Exp, 2001 29th of June.

29 juni är Diablos datum

Ett av de bättre argumenten i denna diskussion. Tror helt klart på D3 men Blizzard har varit luriga förut!

/ LordDaimos

Lördagen? Söndagen isåfall 28de är idag och det är lördag. Annars bra anouncement! Gillar de och hoppas stort på ett nytt diablo lir som kan få mig fast vid datorn några timmar till;)

Inaktiv

inga news, bara lite candy för oss som väntar på d3

http://fsvo.rymdraket.net/

Medlem

"Diablo 3 Confirmed, a bug in the teleprompter at the event "leaked the info", stream available in 5 minutes"

Inaktiv

Arthas, Protoss, Stadsministerns mormor ?!?... ett paket flingot.?! spekulationerna är många !

Medlem

Det är ju en Protoss på bilden

Skriv svar