Geometry Wars: Galaxies

Robot
Geometry Wars: Galaxies

Geometry Wars: Galaxies är vanebildande som en drog. Men betydligt trevigare - och dessutom lagligt.


Medlem
Granskning - Geometry Wars: Galaxies

Reloaded var väl lite halvbra till 360:n fattar inte hur folk på min friendslist har kommit upp i 1 miljon, själv klarar man sig till 250 tusen om man har tur


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Alltså det måste se skit ful ut på Wii för wii är ingen HD konsol eller är dem det?? vet bara att deras grafikkort är lika gammal som gamecube

Medlem

Well kul för de som har Wii

Inaktiv

wii e grejen to have

Inaktiv
Skrivet av Pojii:

...vet bara att deras grafikkort är lika gammal som gamecube

Och då verkar du inte veta mycket om den saken...

Medlem
Skrivet av q0rra:

Reloaded var väl lite halvbra till 360:n fattar inte hur folk på min friendslist har kommit upp i 1 miljon, själv klarar man sig till 250 tusen om man har tur

Hehe, har 2 mille...:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Ajuste Star Wars:Galaxies var bra...oj geometry

Inaktiv
Skrivet av Pojii:

vet bara att deras grafikkort är lika gammal som gamecube

hahah dagens skämt,

ser rätt skoj ut.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Så ni säger här att Wii har samma grafik som xbox360 och ps3???
Den har ju samma grafik som sin jävla game cube enda skillnanden är den jävla kontrollen väl

Medlem
Skrivet av Pojii:

Alltså det måste se skit ful ut på Wii för wii är ingen HD konsol eller är dem det??

Skrivet av Pojii:

Så ni säger här att Wii har samma grafik som xbox360 och ps3???
Den har ju samma grafik som sin jävla game cube enda skillnanden är den jävla kontrollen väl

<rant>omgwtf pwnd n00b!?111 plxplox!</rant>

Du svär, särskriver och kommer med tvivelaktiga åsikter, för någon som är över 20 år och bör vara både förstående och i begrepp till rudimentärt logiskt tänkande. Tragiskt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:

Du svär, särskriver och kommer med tvivelaktiga åsikter, för någon som är över 20 år och bör vara både förstående och i begrepp till rudimentärt logiskt tänkande. Tragiskt.

Tragiskt var ordet...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Blev galet glad när jag såg att Reloaded fanns på steam, luv that game...

Tror ni galaxies är värt ett köp då?

Medlem

ja men ingen ger mig nåt svar.
Så frågan är fortfarande: Har inte Wii Gamecube grafik eller vill du fly från frågan ännu en gång???

Inaktiv

ja, wii har väl gamecube-grafik afaik?
det har ju inte HD-stöd iaf? (förutom progressive scan)

geowars till xbox var ju råfett.. önskar jag var lite mer korean så jag hade tålamodet för det bara.
får ta å köpa det till farsans wii

edit: med progressive scan menar jag 480p


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

ja, wii har väl gamecube-grafik afaik?
det har ju inte HD-stöd iaf? (förutom progressive scan)

geowars till xbox var ju råfett.. önskar jag var lite mer korean så jag hade tålamodet för det bara.
får ta å köpa det till farsans wii

edit: med progressive scan menar jag 480p

tack till sist nån som ger lite mer fakta än bara svammel.
Stackars Wii nördarna blir ledsna här när man drar upp att deras Wii inte kan köra next gen spel hehehe

Medlem
Skrivet av Pojii:

Stackars Wii nördarna blir ledsna här när man drar upp att deras Wii inte kan köra next gen spel hehehe

Nej, jag har en 360 och en ps3 -- men det betyder inte att jag behöver uppvisa beteende, på att ha tappat huvudet i en hink med thinner, eller hur?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Pojii:

Stackars Wii nördarna blir ledsna här när man drar upp att deras Wii inte kan köra next gen spel hehehe

Nej, jag har en 360 och en ps3 -- men det betyder inte att jag behöver uppvisa beteende, på att ha tappat huvudet i en hink med thinner, eller hur?

I krig är allt tillåtet.
Konsol krig är det bästa som finns.

Inaktiv
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Pojii:

Alltså det måste se skit ful ut på Wii för wii är ingen HD konsol eller är dem det??

Skrivet av Pojii:

Så ni säger här att Wii har samma grafik som xbox360 och ps3???
Den har ju samma grafik som sin jävla game cube enda skillnanden är den jävla kontrollen väl

<rant>omgwtf pwnd n00b!?111 plxplox!</rant>

Du svär, särskriver och kommer med tvivelaktiga åsikter, för någon som är över 20 år och bör vara både förstående och i begrepp till rudimentärt logiskt tänkande. Tragiskt.

21 står det men han vände nog fel på siffrorna 12 ska det nog vara

När du säger nextgen så vet jag inte vad du menar.
Vad jag vet så kan ju inte ps3 och xbox360 det heller för dom kör ju dena generationens spel

Medlem

Enligt wikipedia så är det troligtvis samma grafikkort i Gamecube så som i Wii. Enda skillnaden är att dom chippat grafikkortet i Wii 50%.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_%28graphics_chip%29

Inaktiv

haha ja asså.. det är väl ingen sensationell nyhet att wii har andra generationens chipsets och stöd etc.. det är ju därför den är billigare än xbox3/ps3..
synd bara i spel där det ser gubbfult ut.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av Gard:
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Pojii:

Alltså det måste se skit ful ut på Wii för wii är ingen HD konsol eller är dem det??

Skrivet av Pojii:

Så ni säger här att Wii har samma grafik som xbox360 och ps3???
Den har ju samma grafik som sin jävla game cube enda skillnanden är den jävla kontrollen väl

<rant>omgwtf pwnd n00b!?111 plxplox!</rant>

Du svär, särskriver och kommer med tvivelaktiga åsikter, för någon som är över 20 år och bör vara både förstående och i begrepp till rudimentärt logiskt tänkande. Tragiskt.

21 står det men han vände nog fel på siffrorna 12 ska det nog vara

När du säger nextgen så vet jag inte vad du menar.
Vad jag vet så kan ju inte ps3 och xbox360 det heller för dom kör ju dena generationens spel

gard du vet väl inte vad next gen betyder?? hahaha dummaste inlägget jag har sett på länge

Medlem

Jätterolig recension att läsa. Geometry Wars är det roligaste spelet jag spelat till XBOX hittlils.

Tyvärr verkar själva texten inte vara kopplad till betyget?
En trea för någo som beskrivs som roligt, underbart och att komma till hardcore himlen. Något som man stannar upp till "Oj.. redan halv tre" för. Skärpning

Sen alla ni som kommenterar. Släpp era Fanboi-fasoner. Det var tråkigt att lyssna på redan innan konsollerna släpptes. Fattar inte var ni får eran energi från.

Inaktiv
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Gard:
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Pojii:

Alltså det måste se skit ful ut på Wii för wii är ingen HD konsol eller är dem det??

Skrivet av Pojii:

Så ni säger här att Wii har samma grafik som xbox360 och ps3???
Den har ju samma grafik som sin jävla game cube enda skillnanden är den jävla kontrollen väl

<rant>omgwtf pwnd n00b!?111 plxplox!</rant>

Du svär, särskriver och kommer med tvivelaktiga åsikter, för någon som är över 20 år och bör vara både förstående och i begrepp till rudimentärt logiskt tänkande. Tragiskt.

21 står det men han vände nog fel på siffrorna 12 ska det nog vara

När du säger nextgen så vet jag inte vad du menar.
Vad jag vet så kan ju inte ps3 och xbox360 det heller för dom kör ju dena generationens spel

gard du vet väl inte vad next gen betyder?? hahaha dummaste inlägget jag har sett på länge

Nej men då kan du ju vara så snäll att tala om det för mig?
Som jag ser det kan du läsa här under det är min åsikt du får gärna komma med din...

Generation 1:
Magnavox Odyssey | Telstar | APF TV Fun

Generation 2:
Sega SG-1000 | Atari 2600 | Atari 5200

Generation 3:
Master System | NES | Atari 7800

Generation 4:
MegaDrive | SNES

Generation 5:
Saturn | N64 | Playstation

Generation 6:
Dreamcast | Gamecube | Xbox | PS2

Generation 7: Som vi är i nu
Wii | Xbox 360 | PS3

Generation 8 : ? =nextgen

Medlem

hehe då har du inte förstått ordet next gen..man brukar kalla det nyaste konsolerna next gen och typ ps2 och xbox för andra generation..men kan förstå att du har missat det kanske.

Medlem

Man brukar inte kalla de nyaste konsollerna next gen. Man brukar kalla nästa generations konsoller för nästa generations konsoller.

Inaktiv
Skrivet av Angmar:

Man brukar inte kalla de nyaste konsollerna next gen. Man brukar kalla nästa generations konsoller för nästa generations konsoller.

precis vad jag menade.

Medlem

Står att kontrollen inte reagerar så bra pga trådlöst i texten. Har inga problem med det själv och tycker det fungerar bra. Som någon annan skrev så hänger texten inte heller ihop med betyget... verkar lite skumt. Skitkul spel iaf och det enda jag spelar på min wii atm.

På tal om grafik etc så ja, många spel till wii är väl inte världens snyggaste men det känns mera som att det är utvecklarnas fel. Kolla på Mario Galaxy som verkligen har fin grafik... fler borde försöka åtminstånde.
Tycker det funkar bra på min 20" tv som inte ens nästan är HD och för att se på grafik som närmar sig verkligheten så har jag datorn som visar bra mycket bättre upplösningar än en fånig HD-tv. Min Wii är för spelglädje och gemenskap.


signatur

osv.

Medlem

Ursäkta, men går det här att ladda ner direkt till Wii:n eller måste man pallra sig till närmsta butik?


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Slont2006:

Ursäkta, men går det här att ladda ner direkt till Wii:n eller måste man pallra sig till närmsta butik?

Spelbutiken nästa för dig tyvärr.


signatur

osv.

12
Skriv svar