Geometry Wars: Galaxies

Medlem

Enligt recensionen är kontrollen "krånglig" att använda och en gammal hederlig handkontroll framförs som ett bättre alternativ.

Men vad exakt är det med wiimoten (använder man nunchuken också? framgår ej!) som inte är 100%? Någon som kan utveckla?

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Gard:
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Pojii:

Alltså det måste se skit ful ut på Wii för wii är ingen HD konsol eller är dem det??

Skrivet av Pojii:

Så ni säger här att Wii har samma grafik som xbox360 och ps3???
Den har ju samma grafik som sin jävla game cube enda skillnanden är den jävla kontrollen väl

<rant>omgwtf pwnd n00b!?111 plxplox!</rant>

Du svär, särskriver och kommer med tvivelaktiga åsikter, för någon som är över 20 år och bör vara både förstående och i begrepp till rudimentärt logiskt tänkande. Tragiskt.

21 står det men han vände nog fel på siffrorna 12 ska det nog vara

När du säger nextgen så vet jag inte vad du menar.
Vad jag vet så kan ju inte ps3 och xbox360 det heller för dom kör ju dena generationens spel

gard du vet väl inte vad next gen betyder?? hahaha dummaste inlägget jag har sett på länge

1: Måste nextgen vara detsamma som bäst grafik?


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Boerje:

Enligt recensionen är kontrollen "krånglig" att använda och en gammal hederlig handkontroll framförs som ett bättre alternativ.

Men vad exakt är det med wiimoten (använder man nunchuken också? framgår ej!) som inte är 100%? Någon som kan utveckla?

Ptja.. finns ju en "vanlig" kontroll att köpa som tillägg, där var problemet löst


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av prikk:

ja, wii har väl gamecube-grafik afaik?
det har ju inte HD-stöd iaf? (förutom progressive scan)

geowars till xbox var ju råfett.. önskar jag var lite mer korean så jag hade tålamodet för det bara.
får ta å köpa det till farsans wii

edit: med progressive scan menar jag 480p

tack till sist nån som ger lite mer fakta än bara svammel.
Stackars Wii nördarna blir ledsna här när man drar upp att deras Wii inte kan köra next gen spel hehehe

Måste hårdvara göra det till nextgen?
Skulle inte vilja kalla Xbox360 eller PS3 Nextgen i dagens läge.


signatur

Retro.

Redaktör
Skrivet av Boerje:

Enligt recensionen är kontrollen "krånglig" att använda och en gammal hederlig handkontroll framförs som ett bättre alternativ. Men vad exakt är det med wiimoten (använder man nunchuken också? framgår ej!) som inte är 100%? Någon som kan utveckla?

Det står i texten: kontrollerna (båda används alltså) svarar inte alltid så snabbt som recensenten önskar.

Skrivet av haido:

Tyvärr verkar själva texten inte vara kopplad till betyget? En trea för någo som beskrivs som roligt, underbart och att komma till hardcore himlen.

Recensenten tar även upp ett par negativa saker, glöm inte dem. En trea är ett bra betyg, kolla in betygskriterierna.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Lie|:

På tal om grafik etc så ja, många spel till wii är väl inte världens snyggaste men det känns mera som att det är utvecklarnas fel. Kolla på Mario Galaxy som verkligen har fin grafik... fler borde försöka åtminstånde.

mja det är mysigt.. men vafan.. jämför.

Citat:

Tycker det funkar bra på min 20" tv som inte ens nästan är HD och för att se på grafik som närmar sig verkligheten så har jag datorn som visar bra mycket bättre upplösningar än en fånig HD-tv. Min Wii är för spelglädje och gemenskap.

20" tv.. låter som vanlig good ol' interlaced tv.. farsan kör det också, det blir randigt (480i) och svårt att läsa liten text.. det är ju vad det är

hehe, sen om du tycker att att spela spel i 1680*1080 är "fånigt" och att du kan visa bra mkt bättre upplösningar på datorn så.. ptja.. äre bara å gratulera dina låga krav

som sagt, wii är ju vad det är.. lite billigare.. inte för alla.. etc.
måste testa metroid, det ska ju äga sägs det.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Pojii är ju så uppenbart bara flamebait/forumtroll. Så "stop feeding the troll already!"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

12
Skriv svar