Far Cry 2-rulle hos FZ

Robot
Redaktör
Far Cry 2-rulle hos FZ

Ber om ursäkt för att nyheten togs bort och publicerades igen. Vi hade en aldrig så liten kommunikationsmiss här på kontoret.


signatur
Inaktiv
Medlem

Trevligt rulle faktiskt. Animationerna på zebran såg bra ut, men svansen svängde lite väl mycket anser jag. Men vem vet, den kanske hade analklåda..

Antar att det var en grafisk show-off: och jo, imponerande var det. Fint modellerat; både byggnader, natur och djur.

Ska bli intressant att se vad ni håller undan inför kvällen

Medlem

Ge oss ett demo nu !

Medlem

Hörde att detta skulle komma ut 28 november...kan int vänta!

Medlem

Nu blev man frästad att se hela trailern, vilken teaser den var. *hoppas hela trailern dyker upp idag*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

kontoret

#fz

Medlem

Crysis-dödaren!

Medlem

Nu vill jag ha beta eller demo!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Spännande! Vill verkligen se ett riktigt demo på det här spelet.

Medlem

tror inte dom släpper ett demo nästan ett år före fulla spelet

Full trailer ikväll då...?!

Medlem

Kommer nog att bli ett riktigt nice spel.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Såg ju riktigt fint ut, men det blir väl som crysis ingen dator kan köra det på max när det kommer i 30fps på dubbla grafikkort i SLI

Medlem

Man måste verkligen älska intetsägande filmer som denna. Får väl hoppas på något mer näringsrikt framåt kvällen!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Inte lika snyggt som Crysis.. men ser faktist aningen intressantare ut pga en så öppen supersizedmega map!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Tror jag inte har set så levande miljöer i ett spel förut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Full trailer eller specifikt releasedatum ikväll, då?

P.S. Snygg teaser. D.S.

Inaktiv

Får hoppas det kommer en version av Far Cry 2 till Wii också,
ettan på Wii kanske inte är så snygg, men ruskigt kul.

Medlem
Medlem
Skrivet av sibbor:

Animationerna på zebran såg bra ut, men svansen svängde lite väl mycket anser jag.

Underskatta inte flugorna ute på savannen, hoho...

Medlem

(Skriver igen då förra togs bort) Inte så mycket värd när man sett dom "läckta" filmerna. Men det var ju ändå kul att få se nåt överhuvudtaget. Ser riktigt snyggt ut. Dock så tror jag dom fokuserar för mycket på elden!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

riktigt snyggt spel. men vill nog helst inte ha ett releasedatum. tänk bara på hur besviken man blir när dom skjuter upp det (måste ringa till jobbet och säga att man har blivit av med sin syfilis, säga till tjejen att man faktist kan följa med på den där new york resan, hitta ny tjej efter att blivit dumpad av den första för att man åkte hem från new york resan för att det spelet släpptes 3 dagar senare:)

Avstängd

Ser bra ut, men vill se ingame bilder/film.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Såg ju riktigt fint ut, men det blir väl som crysis ingen dator kan köra det på max när det kommer i 30fps på dubbla grafikkort i SLI

Därför har man xbox 360:up:

Medlem

"KrejzY":Ser bra ut, men vill se ingame bilder/film.

http://blog.ubi.com/farcry2/article.php?content_id=6814

Medlem

Reklam för gräsklipparspel?

Medlem

Tror FC2 kommar att floppa...:down:

Medlem

Ikväll kommer förhoppningsvis en förhandstitt eftersom dom inte har delat med sig av sina intryck från Montreal än!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

12
Skriv svar