Ingen billig version av HL2: Episode Two

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Haha! Javla idöter!

De har lyckats igen!

japp.. idöter allihopa. Hah!

Medlem

Bra gjort Valve!
Skit i nötterna som vägrar köpa över Steam.

Medlem

Bara jag som är glad över att vi kommer få kvalitétsspel istället för något lir som någon storrunkare och suttit och lappat ihop. Jag tvivlar inte en sekund på att tf2 och ep2 kommer vara bra spel, betalar gladligen för dom båda!

Medlem

alltid korkar och tråkgit att betala för samma spel en gång till.

men jag hoppas man kan köpa BARA esp2 via steam, annars jävlar, snåla rövhål!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tänk så här era muppar.
Ni betalar 250 spänn för Epi2, portals och TF2. Lätt värt.
DESSUTOM följer HL2 OCH epi1. Man behöver inte köpa dessa separat utan kan bara installera och spela. Kan det bli bättre?


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Ganska nice detta, har bara försökt spela igenom den "lånade" versionen och den kom man inte så långt med Nu kan man äntligen få en chans att spela igenom HL2 + 2 episoder för en billig penning

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Jee:

AkirA: Ingen tvingar dej. Vill du endast ha portal, ep2 eller TF2 får du köpa över steam. Du tvingas inte köpa HL2 och ep1 för att få dem andra.

Men om man vill ha spelet i hyllan istället för på en tråkig lista på Steam?! :evil:

Precis!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av Meller:

Haha kan ni inte ens betala 250 kr? Snåljåpar hela bunten.

Handlar inte om pengarna.
Jag har ett jobb, men varför ska jag tvingas köpa samma sak flera gånger?
Och ja, jag VET att jag kan köpa allt separat via Steam sen, men jag vill ha mina spelfodral i hyllan, så gnällande om detta undanbedes.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jag fattar inte alltid varför folk vill ha fodral. Hl2 var ju bara skivor och en lap med key och vilka knapar som används.
Eller är det att vi mäniskor gillar att samla massa onödig skit ?
Jag köpte hl2 i fodral men tittar aldrig på den, sammlar bara dam.
Kan lika gärna slänga skiten

123
Skriv svar