Premiärfilmat: Grand Theft Auto 4

Medlem

nog lär det förmodligen komma till pc, men det lär ju dröja yttligare 1+ år.

PS3 lär man införskaffa när priset gått ner, och när det kommit lite fler bra spel.

Medlem
Skrivet av Light:

nog lär det förmodligen komma till pc, men det lär ju dröja yttligare 1+ år.

RAGE-motorn utvecklades just för next-genkonsoller, och då dessa ligger närmare en modern PC, bör väl portningen bli något smidigare än tidigare (PS2-)titlar.
San Andreas kom till PC drygt åtta månader efter PS2, törs man hoppas på ett halvår här?

Inaktiv
Skrivet av Bonik:

Kommer den inte till PC? finns det ingen officiella meddelande angående en PC version eller ps2 version?

ha! ps2version! xD

Medlem

Mums säger jag bara, vilken bra video. Roliga loggor, stog ju på en Getalife

Medlem

Ge mig mer realistiskt gameplay, mer konsekvenser av att t ex åka fast m.m så blir ja nöjd.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Jag vill då inte spela detta på en maskin som låter som en j*vla dammsugare! *host* 360 *host* Och ja, jag har själv 360.. Blir PS3 för detta spel utan tvekan! Kan tänka mig att PS3:an har en fördel med blueray också..

Förövrigt är trailern riktigt grym! Ser ruskigt bra ut!

Även om du har en 360 så låter du som en fanboy om du uttalar dig sådär, så illa är det inte med ljudet hehe och vad har det förbetydelse om 360 låter som en rolfcopter eller dammsugare? Förhoppningsvis så kommer alla skrik och explosioner dränka allt annat ljud.

Om 360 versionen blir bättre eller likvärdig med ps3 versionen kommer ni då sluta använda blu-ray argumentet? Spelet är först och främst ett multiplat så undrar vad som får er att tro att "fördelen" kommer användas.

Förhoppningsvis får 360 bättre extra content än ps3an, skulle vara roande.

Medlem

fan vad bra med ett satt release datum

21 oktober är dessutom perfekt, fyller år den 25:e

skall skaffa en xbox360 elite för det här leiht assåh leiht!


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Stfu om konsoler once in your goddamned lives, already! Ta er nerd rage någon annan stans.

Kan vi istället diskutera något som har med SPELET att göra? Vilken tidsperiod tror ni det handlar om? Nutid? 90-tal? Rätt svårt att säga från trailern.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem
Skrivet av oRRen:

Stfu om konsoler once in your goddamned lives, already! Ta er nerd rage någon annan stans.

Kan vi istället diskutera något som har med SPELET att göra? Vilken tidsperiod tror ni det handlar om? Nutid? 90-tal? Rätt svårt att säga från trailern.

om du kollar på den blåa bilen i början så ser du att designen ser rätt ny ut, så i say nutid


signatur

Bengebolle

Medlem

Jag gillar "Americas next top Hooker" bättre


signatur
Medlem

Nutid skulle jag med tro, utan tvekan är det new york, alltså liberty city, men staden ser ändå väldigt anorlunda ut. Så jag skulle tro att det utspelar sig under 2000-talet.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av radiuz:

Jag vill då inte spela detta på en maskin som låter som en j*vla dammsugare! *host* 360 *host* Och ja, jag har själv 360.. Blir PS3 för detta spel utan tvekan! Kan tänka mig att PS3:an har en fördel med blueray också..

Förövrigt är trailern riktigt grym! Ser ruskigt bra ut!

Även om du har en 360 så låter du som en fanboy om du uttalar dig sådär, så illa är det inte med ljudet hehe och vad har det förbetydelse om 360 låter som en rolfcopter eller dammsugare? Förhoppningsvis så kommer alla skrik och explosioner dränka allt annat ljud.

Om 360 versionen blir bättre eller likvärdig med ps3 versionen kommer ni då sluta använda blu-ray argumentet? Spelet är först och främst ett multiplat så undrar vad som får er att tro att "fördelen" kommer användas.

Förhoppningsvis får 360 bättre extra content än ps3an, skulle vara roande.

Haha, jadu radiuz, du kan ju sitta där med din PS3 med blue-ray och stirra in i en svart skärm, gråtandes över att en fläkt lagt av samma dag du köpt GTA IV.

Det vill säga om du ens hinner så långt och tar dig igenom alla andra problem Sony haft med sina PS3or.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Wowowowowowow! Man har ju sjukt höga förväntningar på detta spel...!

Inaktiv

Bra ljuseffekter med HDR.
Ger mycket för realismen i spelet.

Visar anledningen varför man inte har en Wii.

Inaktiv

Inte bråka kids, Köp spelet till den maskinen ni har och njut bara av det faktum att det e på gång

Var det någon som såg hammisreklamen

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av rille_001:

Bra ljuseffekter med HDR.
Ger mycket för realismen i spelet.

Visar anledningen varför man inte har en Wii.

Lirar #The Godfather: Blackhand Edition till Wii just nu, fantastiskt roligt även utan haktappargrafik. Skriver mer om mina intryck från trailern här.


signatur
Medlem

så upphetsad att jag knappt kan stvfa... stavfa rätt.

B-Elsebub, vad snyggt. Ge mig, nu.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

huurgh, the hype killed me

jävlar detta måste ju bara bli bra
(nu skall vi bara ha en countdown till den 19:e)


signatur

Bengebolle

Min dator pallar inte flashfilmen ens :'(

Äsch, strunt samma. Ifall inget gameplay visats äre lika bra.

Inaktiv

Med en sådan megabudget som GTA4 har så var detta ungefär vad jag väntat mig...

Men att man spelar en öst europé är en överrskning och hur grymt som helst!

Medlem

S.A.T.A.N.

*gråt*


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Tråkigt att de inte har nån annan stad att bjuda på än New York. Dålig fantasi tycker jag. Jag hade förväntningar på någon stans i Europa, usch..


signatur

/J.

Medlem

Inte supercoolt.

Flakmonkey
Skrivet av jollehojje:

Tråkigt att de inte har nån annan stad att bjuda på än New York. Dålig fantasi tycker jag. Jag hade förväntningar på någon stans i Europa, usch..

Håller med... ryktades ju om London vilket hade varit trevligt.... men tyvärr blev det visst inte så :/

Medlem
Skrivet av Mellanare:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av radiuz:

Jag vill då inte spela detta på en maskin som låter som en j*vla dammsugare! *host* 360 *host* Och ja, jag har själv 360.. Blir PS3 för detta spel utan tvekan! Kan tänka mig att PS3:an har en fördel med blueray också..

Förövrigt är trailern riktigt grym! Ser ruskigt bra ut!

Även om du har en 360 så låter du som en fanboy om du uttalar dig sådär, så illa är det inte med ljudet hehe och vad har det förbetydelse om 360 låter som en rolfcopter eller dammsugare? Förhoppningsvis så kommer alla skrik och explosioner dränka allt annat ljud.

Om 360 versionen blir bättre eller likvärdig med ps3 versionen kommer ni då sluta använda blu-ray argumentet? Spelet är först och främst ett multiplat så undrar vad som får er att tro att "fördelen" kommer användas.

Förhoppningsvis får 360 bättre extra content än ps3an, skulle vara roande.

Haha, jadu radiuz, du kan ju sitta där med din PS3 med blue-ray och stirra in i en svart skärm, gråtandes över att en fläkt lagt av samma dag du köpt GTA IV.

Det vill säga om du ens hinner så långt och tar dig igenom alla andra problem Sony haft med sina PS3or.

som underligt nog har inte har inte anmärkts särskilt mycket, hm? Bort med att hoppa till slutsatsen tack.

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Jag gillar "Americas next top Hooker" bättre

roflmao

Skrivet av Mellanare:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av radiuz:

Jag vill då inte spela detta på en maskin som låter som en j*vla dammsugare! *host* 360 *host* Och ja, jag har själv 360.. Blir PS3 för detta spel utan tvekan! Kan tänka mig att PS3:an har en fördel med blueray också..

Förövrigt är trailern riktigt grym! Ser ruskigt bra ut!

Även om du har en 360 så låter du som en fanboy om du uttalar dig sådär, så illa är det inte med ljudet hehe och vad har det förbetydelse om 360 låter som en rolfcopter eller dammsugare? Förhoppningsvis så kommer alla skrik och explosioner dränka allt annat ljud.

Om 360 versionen blir bättre eller likvärdig med ps3 versionen kommer ni då sluta använda blu-ray argumentet? Spelet är först och främst ett multiplat så undrar vad som får er att tro att "fördelen" kommer användas.

Förhoppningsvis får 360 bättre extra content än ps3an, skulle vara roande.

Haha, jadu radiuz, du kan ju sitta där med din PS3 med blue-ray och stirra in i en svart skärm, gråtandes över att en fläkt lagt av samma dag du köpt GTA IV.

Det vill säga om du ens hinner så långt och tar dig igenom alla andra problem Sony haft med sina PS3or.

Nu fantiserar du. Har sålt en hel drös med ps3: or och har inte hört ett knyst från kunderna om fel. Annat var det när 360 släpptes, fel redan första timmarna efter release!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Mellanare:

Det vill säga om du ens hinner så långt och tar dig igenom alla andra problem Sony haft med sina PS3or.

ursäkta?
jag såg inte vad du skrev, jag var upptagen med att spela spel på min otroligt tysta och välfungerande ps3a

ps3orna fungerar om man inte håller på och slår på dom..vågar tro att personerna som har problem med sina ps3or inte varit allt för snälla mot dom

ontopic:
jaja, jätte fint *yawn*
när får vi åka runt i japan då ;D

Inaktiv

Det där var mig en fin present på morgonkvisten

Medlem

ser riktigt bra ut

Medlem
Skrivet av F3D:

ontopic:
jaja, jätte fint *yawn*
när får vi åka runt i japan då ;D

För att vara en självutnämnd 3dguru är du konsekvent oimponerad av grafik. Är det ditt sätt att säga att du kan bättre själv? Att du sett bättre på annat håll eller att grafik inte spelar roll?

Japan borde för övrigt vara sämsta tänkbara landet för ett bilspel. Om man inte gillar trånga gatorn och bilköer då alltså.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Skriv svar