Horse armour säljer fortfarande

Robot
Horse armour säljer fortfarande

Minns du Oblivions bespottade Horse armour-DLC? Folk köper det fortfarande, hävdar Bethesda.

#bethesda, #the-elder-scrolls-iv-oblivion, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Horse armour säljer fortfarande

Knappast, finns säkert gratis mods med snyggare horse armors

Medlem

Det finns visst folk till allt:) Det känns lite som att detta var det som satte igång hela DLC-vågen, vi borde uppfinna en tidsmaskin och åka tillbaka och ge dem en spark i skrevet.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hästarna i Oblivion har bjudit på de längsta skratten för mig i något spel. Kolla bara under svansen


signatur

Game long and prosper

Gillade horse armour, Speciellt Elven armour settet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Heter det inte "armor", fz? aldrig sett det stavas armour iallafall.


signatur

[b]Don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon[b]

Medlem

Kan skrivas Armour också, vilket jag tror är den brittiska stavningen. Rätta mig om jag har fel!

Medlem
Skrivet av Binkoty:

Heter det inte "armor", fz? aldrig sett det stavas armour iallafall.

Armour är riktig engelska.

Binkoty:
Som flera redan kommenterat beror det helt enkelt på om man väljer amerikansk eller brittisk stavning.

Medlem

att folk är dumma i huvudet och inte respekterar pengars värde betyder inte att skit blir kvalité. Var det dummaste jävla uttalandet jag någonsin hört. Good arguments, your doing it wrong.

Medlem

Bethesta, spelindustrins mest överskattade företag

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Bethesta, spelindustrins mest överskattade företag

I think not, baby puppy..

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Bethesta, spelindustrins mest överskattade företag

Håller med.

De gick från att vara bäst av alla till att vara meh.

Bara meh

Medlem

Kan The Sims säljas fortfarande så kan nog de mesta säljas

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Bethesta, spelindustrins mest överskattade företag

Ja sant... det går inte ens att jämföra dem med utvecklare som Bethesda som är mindbogglingly awesome.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av UnorthodoxXx:
Skrivet av HataMoto_:

Bethesta, spelindustrins mest överskattade företag

Ja sant... det går inte ens att jämföra dem med utvecklare som Bethesda som är mindbogglingly awesome.

det är aslätt, som du nyss demonstrerade genom att byta ut "t" mot "d"

Medlem
Skrivet av Manley:
Skrivet av HataMoto_:

Bethesta, spelindustrins mest överskattade företag

I think not, baby puppy..

I think so, old geezer!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Binkoty:
Som flera redan kommenterat beror det helt enkelt på om man väljer amerikansk eller brittisk stavning.

Det stämmer, men Bethesta själva kallar sin produkt "Horse Armor Pack". Om FZ nu översätter kanske det är lika bra att skriva det på svenska? Hästrustning?

Källa: http://www.elderscrolls.com/oblivion/dlc/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tja, starten på all meningslös DLC som används för att mjölka pengar från intet ont anande casuals, synd om dem :/

Medlem

Förhoppningsvis kommer de att ändra detta lite i Skyrim så att DLC får ett vettigt pris
Om inte blir det nog så att man kan köpa alla DLC för samma pris som spelet men då bara få tillräckligt med saker för att utrusta sin karaktär i någon timme för att sedan hitta saker som inte kostat några IRL pengar men ändå vara x2 bättre

Medlem

Jag är då glad för att jag spelar på pc och kan ladda ner mods gratis istället för att betala för DLCs. Jag är inte helt säker, men jag tror att det enda DLC:t jag har betalat för är en character pack till Killing Floor för 7 kr.

Medlem

Bethesda kungarna. Skyrims DLC kommer bli så underbart.


signatur

Memento Mori

Inaktiv

Jag köpte det från deras butik för länge sen nu kan bara amerikaner ladda ner det igen wtf.

Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Sebastian Lind:

Binkoty:
Som flera redan kommenterat beror det helt enkelt på om man väljer amerikansk eller brittisk stavning.

Det stämmer, men Bethesta själva kallar sin produkt "Horse Armor Pack". Om FZ nu översätter kanske det är lika bra att skriva det på svenska? Hästrustning?

Källa: http://www.elderscrolls.com/oblivion/dlc/

Säker på att de inte använder olika stavning för US- respektive EU-versionen? Jag kan tänka mig att stavningen kanske annars lokaliserats till EU-släppet? Om så inte är fallet har du såklart rätt i att vi borde stava det som utvecklarna själva gör.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Sebastian Lind:

Binkoty:
Som flera redan kommenterat beror det helt enkelt på om man väljer amerikansk eller brittisk stavning.

Det stämmer, men Bethesta själva kallar sin produkt "Horse Armor Pack". Om FZ nu översätter kanske det är lika bra att skriva det på svenska? Hästrustning?

Källa: http://www.elderscrolls.com/oblivion/dlc/

Eller så kan dom inte engelska....

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Sebastian Lind:

Binkoty:
Som flera redan kommenterat beror det helt enkelt på om man väljer amerikansk eller brittisk stavning.

Det stämmer, men Bethesta själva kallar sin produkt "Horse Armor Pack". Om FZ nu översätter kanske det är lika bra att skriva det på svenska? Hästrustning?

Källa: http://www.elderscrolls.com/oblivion/dlc/

Säker på att de inte använder olika stavning för US- respektive EU-versionen? Jag kan tänka mig att stavningen kanske annars lokaliserats till EU-släppet? Om så inte är fallet har du såklart rätt i att vi borde stava det som utvecklarna själva gör.

Öhm... ingen aning .. men nu när du säger det... det heter säker annorlunda... de kanske rent av släppt det på spanska/franska eller något annat språk också? Le Horzé Armóùr?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar