Ny World of Warcraft-trailer

Medlem
Skrivet av Izig:
Skrivet av mrpeters:

Vanligtvis när jag ser nya WoW patcher börjar jag fundera på att spela igen men nu när jag är über taggad inför ToR så ger jag fan i WoW

Hoppas dock att de inte tar död på WoW då det är ett ganska bra spel.

Du kommer inte behöva ligga sömnlös för att WoW kommer att gå under pga ToR, det kan jag lova.

Menade inte att ToR tar död på WoW
Menade att WoW inte ska dö över huvud taget ^^

Medlem
Skrivet av jyggen:
Skrivet av Eravathar:

Rätt cool cinematics. Gillar den stora eld/stenjätten. Mycket nice! Finns ingenting som kan få mig att börja spela det här igen just nu dock.

Om du nu kört spelet tidigare måste du ju veta att "den stora eld/stenjätten" är Ragnaros

Det var inte Ragnaros jag menade! (har han ens någon sten på sig överhuvudtaget? :S) Stenjätten i trailern är den andra som går långsamt och med ett oproportionerligt litet huvud som ser ut som en brinnande dödskalle. =D

Medlem
Skrivet av deep9:
Skrivet av Eravathar:

Rätt cool cinematics. Gillar den stora eld/stenjätten. Mycket nice! Finns ingenting som kan få mig att börja spela det här igen just nu dock.

Nya? Det är ju Ragnaros från gamla hederliga Molten Core (40 man raid). Har man varvat ett antal gånger på Vanilla WoW.

Som jag precis skrev, jag menade inte Ragnaros. Ragnaros består väl inte av sten heller? :S Eld ja, men sten nej. Det var en annan figur i trailern som fångade mitt intresse.

Medlem

skulle gå tillbaka och lira wow om dom istället kunde fan släppa en uppdatering på deras grafik motor ja ^^ mer phyx gameplay skulle vara tufft =D och kanske en mer avancerad model motor. =D Men men det kommer nog aldrig hända.

Medlem
Skrivet av tjobbo:

Blizzard kan göra trailers, men TÄNKER fan inte börja spela den här skiten igen.

Tack då är vi två. Ibland blir man sugen men fittihelvete, det är inget bra för en asså!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Jag har tröttnat på wow men det gör det inte till något dåligt spel.

Medlem

2004 ringde, de ville ha sin trailer tillbaka!

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Jag har tröttnat på wow men det gör det inte till något dåligt spel.

Precis min åsikt.

Medlem

Spelet är ju inte dåligt i sig det är bara det att efter så här många år på nacken är det nog svårt att komma med något nyskapande.
Därför folk är så ilskna, De är less och vill återfå den härliga känslan man hade när allt var nytt.

p0k
Medlem

Sämsta trailern jag sett på länge.

Visserligen har wow's cinematics + trailer aldrig varit något bra.

12
Skriv svar