Sälja hos GameStop

Medlem
Sälja hos GameStop

Hejsan!

Jag funderar på att byta in min psp och några spel för att sedan kunna få ps vita billagare på GameStop.

Det jag vill sälja är:
PSP 3000
Ratchet and Clank: Size Matters (PSP)
Need for Speed: Undercover (PSP)
Guitar Hero-gitarr (Xbox360)
Guitar Hero 2 (Xbox360)
Bioshock (Xbox360)
Bioshock 2 (Xbox360)
Dead or Alive 4 (Xbox360)
Pure/LegoBatman bundle (Xbox360)

Är det någon som har något hum om hur mycket man kan få för detta, eller finns det någon som har andra förslag var jag skulle kunna skaffa en ps vita?

Medlem

Det bästa är väl att ringa och fråga. Men vad jag vet brukar Gamestop ha erbjudanden på nya konsoller när du byter in din gamla. T ex. så bytte jag in min DS Lite och lite pengar mot en 3DS.

Varför gamestop? Tänker själv byta in min Nintendo 3DS mot en PS Vita hos GAME, eftersom man får Rayman Origins med PS Vitan om man förbeställer + det man får på gamestop. Om jag vore du hade jag inte bytt in spelen utan sålt dem på t.ex. blocket eller något, men jag hade bytt in PSPn. Tror man fick 600-700kr av på PS Vitan med en PSP, men är inte säker.

EDIT: http://www.anpdm.com/imagegallery/EB_Games/2011-66-PSvita/d1f...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av TheShadyShader:

Varför gamestop?

GameStop ligger så nära och det är där jag brukar handla
Jag får väl ringa och höra med dem om priserna på spelen och om det inte duger får jag försöka med blocket eller liknande istället.

Tack för hjälpen!

Medlem

Hade hellre sålt detta på Blocket och Tradera!

Slår vad om att du får ut mer pengar där


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

De där spelen kommer du nog få i snitt 30 kr för eller något sådant, man får riktigt dåligt betalt.

Medlem

Håller med Dinskugga, sälj dom på Blocket eller Tradera så får du ut en betydligt högre peng per spel för en aning mer arbete från din sida.

/ LordDaimos

Medlem

Jag blev nekad att byta in PSP-spel på Gamestop och Game men sålde dom på blocket för mkt mer än jag tänkt mig


signatur

no remorse

1
Skriv svar