Spana in Dragon's Dogmas superduperdrake

Robot
Spana in Dragon's Dogmas superduperdrake

I Capcoms svar på Skyrim är flerspelarläget ett asynkront sådant där du dunkar drakskalle – Ur-Drakskalle – tillsammans med andra. Han försöker för tillfället bränna ner vårt filmarkiv.

#dragons-dogma, #capcom


Medlem
Spana in Dragon's Dogmas superduperdrake

"lootsprut". Måste vara den bästa "snuskiga nördtermen" jag hört på länge.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Känns ju som att spelaren som är snabbast med bågen kommer få sista träffen, och behöver alltså inte göra ett piss under hela fighten förrän i slutet då han begår kill-steal. Är dock inte vidare insatt i Dragons Dogma, så om jag har fel... feel free to enlighten me.

Inaktiv

Den där fight designen låter illa genomtänkt. Men kanske något jag missar? Kommer väl bli att man slutar med teamplayet mot slutet av fighten och hoppas resten dör medans man satsar på att hålla sig själv vid liv och förhoppningsvis får sista träffen. Undra om det går att putta andra spelare? "Nämen oj, det var inte meningen att putta in dig i drakens eld, sorry mate".

Medlem
Skrivet av Jonkan:

"lootsprut". Måste vara den bästa "snuskiga nördtermen" jag hört på länge.

Det är värdigt att hamna i SAOL.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tja, efter att ha testat demot kan jag då säga att det inte var mycket att hurra för imo. Fult, stelt, begränsat och allmänt låg budget produktion.
Skyrim må vara tomt, men det ger mer glädje. The Witcher 2 eller Dark Souls är många gånger bättre. Trodde inte jag skulel säga det, men Kingdoms of Amalur eller Dragon Age tycktes ha mer djup och spelglädje, om än inte med mycket.

Medlem

DET SKA LOOTSPRUTAS!!!

1
Skriv svar