cs:go leaderboarden buggad?

Medlem
cs:go leaderboarden buggad?

Hejsan, skulle bara fråga om någon annan har detta inte särskilt stora problem.

På min leaderboard står det under "competetive" då att min k/d är 0.16 vilket är riktigt bedrövligt och att jag endast dödat 46 personer.

Detta stämmer ju då självklart inte då jag spelat runt 400 games endast competetive, fast om jag bläddrar runt bland dom andra listorna som visar saker inom competetive står min rätta resultat.
Tror att detta hände när senaste patchen kom.

Har någon annan såhär och är det bara en bugg?
Tycker detta är väldigt störigt då jag gillar att följa min progress när jag spelar.

Skrivet av Menige_Erik:

Hejsan, skulle bara fråga om någon annan har detta inte särskilt stora problem.

På min leaderboard står det under "competetive" då att min k/d är 0.16 vilket är riktigt bedrövligt och att jag endast dödat 46 personer.

Detta stämmer ju då självklart inte då jag spelat runt 400 games endast competetive, fast om jag bläddrar runt bland dom andra listorna som visar saker inom competetive står min rätta resultat.
Tror att detta hände när senaste patchen kom.

Har någon annan såhär och är det bara en bugg?
Tycker detta är väldigt störigt då jag gillar att följa min progress när jag spelar.

Ja, det måste ju vara en bugg. Vad står det i forumet, har du kollat?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Menige_Erik:

Hejsan, skulle bara fråga om någon annan har detta inte särskilt stora problem.

På min leaderboard står det under "competetive" då att min k/d är 0.16 vilket är riktigt bedrövligt och att jag endast dödat 46 personer.

Detta stämmer ju då självklart inte då jag spelat runt 400 games endast competetive, fast om jag bläddrar runt bland dom andra listorna som visar saker inom competetive står min rätta resultat.
Tror att detta hände när senaste patchen kom.

Har någon annan såhär och är det bara en bugg?
Tycker detta är väldigt störigt då jag gillar att följa min progress när jag spelar.

Ja, det måste ju vara en bugg. Vad står det i forumet, har du kollat?

Ja har kollat runt en del i forum, speciellt i steams eget, har inte direkt hittat något som är likadant ,finns inte särskilt många trådar angående leaderboarden. Mitt cs:go har dessutom börjat krascha sen patchen "csgo.exe har slutat att fungera", vilket jag däremot har hittat många trådar om folk som också har så. Antar att en del saker kanske gick fel i senaste patchen.

1
Skriv svar