När jag var 14 så...

Medlem

När jag var 14 så... ja va fan, det var ju 6 år sen, ehm, jag gick i... ja va fan blir det, 8an, jamen då var jag ju fräck som attan och sprang hem efter skolan för att kunna optimera min speltid. Jo jag upptäckte onani då också, lite sent men det tog ju också upp mycket tid. Farliga saker det där med tidsfördriv, man hinner ju knappt studera!


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:

Jo jag upptäckte onani då också, lite sent men det tog ju också upp mycket tid.

Jag upptäckte det redan vid 9 år


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av Slashneed:

Jo jag upptäckte onani då också, lite sent men det tog ju också upp mycket tid.

Jag upptäckte det redan vid 9 år

'

få stopp på den här urspårningen redan NU?
vill inte veta vart den skulle sluta upp annars...xO
när jag var 14 köpte jag min första dator


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

När jag var 14 tillbringade jag varje dag i stallet med de älskade hästapållarna. Om inte satt jag troligtvis och spelade Sims eller CS:Condition Zero om dagarna... haha det var ju givande.

Medlem

Hmm, när man 14 så skolkade man från plugget för att runda Legend of Zelda på NESen. Sommaren tillbringade man på inbrottsturne och hängde med dom stora grabbarna - lärde sig att supa, röka och göka. Lirade i dödsmetallband gjorde man också. Fan, man han med bra mycket mer på den tiden, verkar det som.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

*VARNING FÖR IRONI*

När jag var 14 var jag ung och oförstörd, spelade man så var det MegaDrive eller Super Nintendo. Kom man från en dålig familj kanske man hade Duke Nukem 3D på datorn, själv hade jag ingen dator. Annars var man fan utomhus, dagens ungdom... I och med GTA som kom året efter blev jag en depraverad galning, med långt utvecklade planer att spränga min skola och elda upp mina föräldrar. Tack vare ett ingripande från Guardian Angels, som var jättecoola på den tiden så skred jag aldrig i verket.

Oskulden? Den blev jag av med i Fable, och i Fable 2 hade jag gruppsex - flera gånger!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Allt innan 15 har man förträngt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

När jag var fjorton så var jag i framtiden....det där lät inte rätt...:/

Jag vill bara påminna om, att den 13/4 så fyller jag år, så admin, ni kan väl vara snälla och lägga upp en nyhet den trettonde?
"Den bästa av alla fz;are fyller år idag, nej ni tänker inte på Greger eller Iceman, ni tänker på Lusen!"

Snälla gör det

Inaktiv

När jag var 14 år, år 2009 så satt jag och skrev detta meddelandet. Herregud var längsen det var, redan ett par sekunder sen jag skrev första ordet xD


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

När jag var 14 så upptäckte jag FZ

Medlem
Skrivet av IceMan:

det är sant, "förr" så fanns inte den typen av människor eller vad man säger.
ingen hände utanför Macken med en moped, ingen såg ut som gud vet vad och gick runt och sa "jag ba du ba hhihhihih" osv..

vi körde traktor och grävde diken!

Ville bara bumpa denna tråd. Vet inte varför, men jag kom att tänka på just denna kommentar jag citerar ovan. Har ingen aning varför jag kommer ihåg denna tråd, men jag minns att jag grät av skratt när jag läste denna post.

Fina FZ-minnen.

Inaktiv

När jag var 14 så var Sverige fortfarande ett trevligt land...

Medlem

Det var nog en del som var 14 när denna tråden skapades men är myndiga vid detta laget.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

För att visa hur gammal jag är...
När jag var 14 hade jag en Atari och körde ett spel som hette Marble Madness har jag för mig, men framförallt Falcon och en hel del Test Drive.

Otroligt vilka minnen som sköljer över en när man tittar på videos på spelen.

Test Drive:

Falcon:

Inaktiv
Skrivet av Linus Areng:

För att visa hur gammal jag är...
När jag var 14 hade jag en Atari och körde ett spel som hette Marble Madness har jag för mig, men framförallt Falcon och en hel del Test Drive.

Otroligt vilka minnen som sköljer över en när man tittar på videos på spelen.

Test Drive:

https://www.youtube.com/embed/XLLn7PE_THs

Falcon:

https://www.youtube.com/embed/BFCr7f5R9CU

HAHAHA Falcon kommer jag ihåg det var underbart.

Medlem
Skrivet av m0rfar:

När jag var 14 var världen ett bättre ställe för då fanns inga fjortisar.

Fjortisar har väl alltid funnits typ.

När jag var 14 såg jag min första stora metal konsert. Dio, Motörhead och Manowar. typ 4 timmar längst fram, jävligt fantastiskt grej att få uppleva som grabb.

Medlem

Shit.. vilken skön bumpning.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av IceMan:

det är sant, "förr" så fanns inte den typen av människor eller vad man säger.
ingen hände utanför Macken med en moped, ingen såg ut som gud vet vad och gick runt och sa "jag ba du ba hhihhihih" osv..

vi körde traktor och grävde diken!

Ville bara bumpa denna tråd. Vet inte varför, men jag kom att tänka på just denna kommentar jag citerar ovan. Har ingen aning varför jag kommer ihåg denna tråd, men jag minns att jag grät av skratt när jag läste denna post.

Fina FZ-minnen.

Haha de där hade jag glömt bort


signatur

R.I.P The_maxx

Skrivet av Tarmböld:

När jag var 14 såg jag min första stora metal konsert. Dio, Motörhead och Manowar. typ 4 timmar längst fram, jävligt fantastiskt grej att få uppleva som grabb.

Ey ...Monsters of the millenium i Norrköping ?? I was there, var dock 18

Btw: vid 14 så var jag bara en snorunge som inte fatta nått...till skillnad från nu haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

När jag var fjorton så tyckte jag att tioåringar var barnsliga av bara helvete.

När jag var arton så tyckte jag att fjortonåringar var barnsliga av bara helvete.

Det senare anser jag fortfarande. (Även om det naturligtvis kan finnas undantag )


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

När jag var 14 var jag två år yngre och hade inte skägg >_>

har du skägg som 16 åring?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Japp och jag är stolt av det x]

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:

Japp och jag är stolt av det x]

I demand a picture.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av XxshadowxX:

Japp och jag är stolt av det x]

I demand a picture.

En bild som visar att jag är stolt av det?

Medlem
Skrivet av DarkaN:

MacNille, jag hoppas att du aldrig bli så biffig. Du kommer inte hitta någon datorstol som passar dig

Han spänner ju bara skinkorna så har han en stol.

Edit: Och nu inser jag att tråden är 4år gammal och att den roliga tiden på FZ är över

123
Skriv svar