Blizzard visar "något annorlunda" på PAX

Medlem

World of Blizzard: Skylanders

Medlem

Dota blizzard
Blizzard infinite skylander
Wow the movie
Iphone gaming
Blizzynga

Känns något av dem punkterna komma det bli....

Medlem

Diablo 3 på nintendo ds?

Inaktiv
Medlem

World of Warcraft-filmen?
FPS/TPS-Starcraft?

Medlem

Med tanke på beskrivningen går det således inte att gissa sig till vad det handlar om..!!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Slår vad om att det är deras DOTA spel som dom har skrotat och byggt om från grunden som ska visas upp


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Rock 'n Roll Racing 2 skulle ju vara ganska häftigt.

Ja, som tusan

Skrivet av Brain:

SC2 är ju fantastiskt. Även World of Warcraft hade en egen stil när det kom. Den enda floppen de lyckats trycka ut är väl Diablo 3? Ska verkligen bli intressant att se om de lyckas vända tillbaka pannkakan.

Hur är D3 en flopp?

Medlem
Skrivet av kain2master:

Call Of Warcraft: Fantasy Tactical Warfare.

For short, CoW: FtW

Medlem

Kommer vara: Blizzard All Stars, deras DotA spel, that's what i think

Sen till deras Blizzcon kommer dom börja visa upp Titan.

Medlem

Har börjat köra D3 igen (slutade spela innan 1.0.5), och har faktiskt riktigt roligt för stunden. Största floppen var i mitt tycke alla onödiga misstag som verkligen inte borde varit med från början i ett Blizzard spel; värdelösa Legendarys, obefintlig droprate av dessa och andra idiotiska småsaker. Mycket av dessa är åtgärdade (någorlunda tillfredställande iallafall) och det börjar kännas mer som spelet skulle varit från början.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Hur är D3 en flopp?

För att det inte spelas i närheten av den utsträckning blizzard hade förväntat sig.

plus 70% bottar.

Medlem
Skrivet av floke:

De kanske gör ett rts baserat på wow-världen?Det skulle nog bli ett bra spel.

Kan vara en god idé. Hörde att de skrivit böcker baserade på sagan om ringen-filmerna som tydligen ska vara helt ok!

Medlem

Gissar på att det har nånting med iOS/android att göra.

ELF
Medlem
Skrivet av robbis:

ta D3 för vad det är... jag spelar det än och tycker det är skoj

När de fixar latency lagget i singleplayer så får du min tumme.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Diablo 3 på konsol, de visar upp att det är spelbart.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jag tror att det är nåt lite mindre spel till surfplattor, kanske nåt mobilspel

Medlem

Starcraft film i 3D!!!!!! Eller WoW filmen!!!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dom kan få överraska med ett warcraft 4 så blir jag upp över öronen av förväntning. Älskar warcraft så jäkla mycket

Medlem

Jag ser nog helst att dom visar nästa expansion av Diablo 3 och spottar ur sig vad deras nästa, Wow 2.0, kommer vara för något spel.


signatur
Medlem

Bara jag som tror att "Titan" blir ett f2p spel?

Medlem

Blizzard DOTA, det tror jag.

Medlem

Blizzard All Stars, Warcraft filmen eller... återupplivning av Starcraft Ghost?

Medlem

Bill Roper borjar jobba for blizzard igen?

Under hans tid var blizzard vettiga (WC1/D1/WC2/SC/D2/WC3)

Medlem
Skrivet av shaboo:

Bara jag som tror att "Titan" blir ett f2p spel?

Hoppas verkligen inte det.

Medlem

Gissar på att Titan är inget annat än WOW f2p


signatur

#PCMR

Medlem

Diablo 3, nu inte enbart för PC och konsol, utan även Tablets!


signatur

Nämen!

Medlem

WarCraft adventures: lord of the clans för android och iOS kanske? XD

Medlem

Warcraft 4 med RMAH bara för att sabba den serien med

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av ixon:

Dom ska väl börja tokhypa nått spel som ska släppas "when its done" vilket kommer visa sig vara om typ 8 år och sen göra alla besvikna när superspelet bara är en dålig kopia på något annat spel.

Precis. Känns som att det är länge sedan blizzard gjorde något som man såg fram emot. Man blev lite knäckt av SC2. Deras tid äl väl förbi. lite som ID software och "klassiska" rts.

Sen att "klassiska rts" är förbi dens tid är bara skitsnack ifall du frågar mig! Det är eftersom att dem flesta utvecklare satsar på allt annat, ifall ett par grymma rts spel hade kommit ner från himmeln och tagit spelarna med storm, då kan jag inte annat än att säga att rts genren hade vuxit i folks ögon och blivit mer populärt! Men det är för få och ibland många halv kassa rts spel.

Skrivet av Propy:

visst är SC2 ok men väntan var för lång.

Men det räcker ju för att jag ska tröttna på blizzard och sitt eviga putsande. Visst är det skönt med ett spel som inte är trasigt vid release, men det finns gränser...

Hur kommer det sig att det är dåligt att dem putsar på ett spel som fortfarande är aktuellt? Det finns inga gränser, vad man ser är att dem jobbar hårt för att Sc2 ska fortsätta vara aktuellt fräscht och uppdaterat, tycker jag är bra!

Så fattar inte varför dem ska sikta på lägre, eller att dem ska jobba mindre! Är otroligt nöjd med Starcraft 2 och det fortsätter leverera på många sätt och ställen.

123
Skriv svar