Nytt Uncharted-spel annonserat

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av SunShine:

Jag vet inte jag. Uncharted spelen är roliga men det finns tre stycken. Jag hade faktiskt hellre sett Naughty Dog överaskat oss som de gjorde med Last of Us.

Tänk på att de har två team nuförtiden. Det blev ju en liten skräll när de visade upp Last of Us bara ett par veckor efter Uncharted 3 kom ut.

Jo det är sant och det är inte som så jag vill förnimma för någon att spela ytterligare ett nytt uncharted men för min egen del är jag lite mättad efter tre stycken.
Hade gärna sett det teamet göra något annat filurigt


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

jag har sån ångest över vilken konsoll man ska köpa, men detta får ju än att luta ganska mycket åt ps4

Inaktiv

Nathan Drake är en levande legend.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Och med den bilden menar du att på att de mjölkar serien? Visserligen bara spelat de två första men det är rätt så stora ändringar som skett mellan de två spelen, Uncharted 2 är ett mycket bättre spel på alla plan, få utvecklare kan mäta sig mot ND när det kommer till att förbättra en spelserie.

Få? Tror inte det finns någon som kan mäta sig. I stort sett ALLA jättar inom spelutveckling har släppt något dåligt eller mindre bra spel som enbart överlevt på namnet på utvecklaren.
Tror ND är enda utvecklaren som överlevt en hel generation utan att ha släppt ett medlmåttigt eller dåligt spel. Förhoppningsvis fortsätter det med den här generationen också!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar