Blizzard har problem med sina servrar

Medlem

Man får väl hänvisa till den här tråden när folk klagar på att folk ojar sig över online-krav på spel ("Vadå? Det är 2013! Alla har internet alltid!").

Medlem
Skrivet av @BlizzardCSEU_EN:

The login issues related to #Hearthstone & #D3 are still being worked on, folks. Updates to follow. Still no ETA.

De tar sin lilla tid på sig...

Medlem

Sitter folk fortfarande och gnäller om Diablo 3? Trodde småbarnen hade tröttnat och gått vidare till CoD vid det här laget. Jag antar att kidsen alltid måste ha något att "basha".

Medlem

Battle.net launchern har ju dock ett offline läge.. Att detta blir nånting som kommer att grötas in med deras framtida spel är högst troligt

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Sitter folk fortfarande och gnäller om Diablo 3? Trodde småbarnen hade tröttnat och gått vidare till CoD vid det här laget. Jag antar att kidsen alltid måste ha något att "basha".

Snarare du som är ett småbarn som måste klaga på vad folk spelar för spel?

Medlem

väldigt konstigt då deras budget borde dom kunna ha riktigt feta servrar tycker man.... vad är fel ?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

väldigt konstigt då deras budget borde dom kunna ha riktigt feta servrar tycker man.... vad är fel ?

Bra fråga, verkar som att fler börjar tröttna på att inte få någon relevant information via Twitter. Men Blizzard kör vidare på sin linje.

Skrivet av @BlizzardCSEU_EN:

The same update can be better than no update at all.

Jag kan hålla med om detta 4 timmar efter inträffat fel, men 40+ timmar senare så bör man nog fundera på lite matigare svar...

Gen
Medlem
Skrivet av Zominator:

Precis när jag får en nyckel till Hearthstone, så händer det här

Samma problem här.

Umi
Medlem

Hearthstone abstinens indeed !

Medlem

De kanske försöker täta NSA-läckan? Blizzards spelare var ju bland de avlyssnade. Om nu inte de redan visste om det så klart.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Är det någon här på FZ som försökt logga in?

Testade just nu, och jag kom in utan problem, men när jag i spelet tryckte på "Play" så kraschade det. Nästa försök verkar fungera bra.
...
Och där vann jag en match också

Medlem

Sen är ju onlineläget förståeligt i både Diablo och HearthStone. I D3 hjälper det väl mot fusk vill jag tro, även ifall det gott kunde funnits ett "Open BattleNet mode" som i D2, som aldrig skulle kunna gå att spela online med. I HearthStone spelar du ju bara mot andra så där har jag full förståelse till att dom vill att folk ska vara uppkopplade.

Medlem

Har tagit mig in i HS tillräckligt länge för att öppna första kortet för att sedan kickas ut
Även beta launchern och wow jävlas med loginproblem, iaf i helgen.

k3m
Medlem

Jag hoppas det här kan bli en väckarklocka till de som köper spel som kräver konstant uppkoppling.

Det är för jäkligt med konstant uppkopplingskrav på spel.

12
Skriv svar