Se 15 översnygga, spoilerfria minuter Witcher 3

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ok nu vill jag att en snäll själ berättar slutet på 2:an då jag aldrig kommer hinna spela klart (tappade lusten för säkert 2 år sen)

Kom till 3:e staden efter att varit bland dvärgarna

Kommer använda spoilertag om nån sitter och pressar igenom 2:an nu... Det här kommer jag ihåg

Så nån snubbe man möter precis efter dvärgstaden va kung, Man söker efter sin tjej (hette hon Triss) som blivit krymt och nerkastad i en flaska.

Man har fajtats mot han Kungamördaren ,som också var en Witcher?! men han smet när han hade chansen
Geralt verkar inte komma ihåg honom, de hade jobbat ihop förr?

Överlever tjejen? Får man hämnd på Mördaren?, Hur långt hade jag kvar (antar en tredjedel)?

Mitt tips; in och läs på Witcher-spelens wikisida. Där finns all info du vill ha betydligt bättre förklarad än vad någon orkar bemöda sig med här. Hur spelet slutar beror ju därtill på vad man gjort för val själv när man spelat.

Här har du specifikt för just sluten; http://witcher.wikia.com/wiki/The_Witcher_2_ending

Medlem

Jättestämningsfullt fram till det blev strid. Då förvandlades det till nåt som liknar Sonic the Hedgehog i tre dimensioner.

Skrivet av Sisyr:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ok nu vill jag att en snäll själ berättar slutet på 2:an då jag aldrig kommer hinna spela klart (tappade lusten för säkert 2 år sen)

Kom till 3:e staden efter att varit bland dvärgarna

Kommer använda spoilertag om nån sitter och pressar igenom 2:an nu... Det här kommer jag ihåg

Så nån snubbe man möter precis efter dvärgstaden va kung, Man söker efter sin tjej (hette hon Triss) som blivit krymt och nerkastad i en flaska.

Man har fajtats mot han Kungamördaren ,som också var en Witcher?! men han smet när han hade chansen
Geralt verkar inte komma ihåg honom, de hade jobbat ihop förr?

Överlever tjejen? Får man hämnd på Mördaren?, Hur långt hade jag kvar (antar en tredjedel)?

Mitt tips; in och läs på Witcher-spelens wikisida. Där finns all info du vill ha betydligt bättre förklarad än vad någon orkar bemöda sig med här. Hur spelet slutar beror ju därtill på vad man gjort för val själv när man spelat.

Här har du specifikt för just sluten; http://witcher.wikia.com/wiki/The_Witcher_2_ending

Aa just ja glömde bort alla vägval man gjorde, tack


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

combat ser verkligen inte bra alls, så jäkla arkadigt och stela animationer tycker jag

Medlem
Skrivet av BOMBAii:
Skrivet av Xerial:

Tanken var att jag skulle lira skiten ur det här spelet, som jag väntat på sen tvåan, i januari och sedan ta långtidssemester från frekvent gaming då min dotter föds den 15 maj. Resten är historia.

Jag vet vad du menar! Blev pappa till en liten dotter precis innan jul! Mycket bajsblöjor och skrik men det är så underbart! Jag brukar själv gå upp ett par timmar tidigare än alla här hemma så jag hinner spela lite man får ta den tid man får

Grattis btw

Tack broder! Man hör och ser från vänner att de första månaderna kan vara rätt lugna om allt går väl. Kanske hinner jag spela klart det ändå.

12
Skriv svar