D.Va är världens bästa Starcraft II-spelare – och en ny hjälte i Overwatch

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av abominable:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av ElyziuM:
Skrivet av fatcamp:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av fatcamp:

Ursäkta men kan ni skriva en sämre titel? Läste det som att D.Va att hon är världens bästa starcraft 2 spelare och sen får overwatch en ny hjälte. Lite clickbait på den titeln enligt mig : /

Fast hon är ju världens bästa Starcraft 2-spelare.

Sättet dom skrev det på fick det att låta som om hon fanns i verkligheten och att pågrund av att hon är så bra på sc2 så valde dom att göra en hjälte baserad på henne...

Precis så trodde jag vet var, försökte googla på hennes namn och se vem hon var men fick inte fram något vettigt, något förvirrande!

Tråkigt att ni blir förvirrade, men ärligt talat är det er fantasis fel och inte FZ's. Jag ser inte hur man kan tro att det är en riktig person om man läser alla bokstäverna i artikeln.

Jag missförstod också, precis som dom flesta andra verkar det som. Även fast jag läst alla bokstäver flera gånger nu. Du hade bara tur när du tänkte..

Att läsa allt och fatta allt är inte samma sak. Jag läste alla bokstäver och förstod dem också. Men förstår att folk blir arga (på sig själva) när de inte förstår en text som är knappt 1/4 a4 lång plus bilder.

Min poäng var egentligen inte varför folk missförstår, utan att det inte är FZ's fel hur Blizzard framställer sina karaktärer.

Va? Vadå hur de framställer sina karaktärer?
Det är ju FZ som är otydliga-deluxe..

Jag har inte stenkoll på SC2-scenen, så jag trodde också att det var en riktig tjej det handlade om. Att Blizzard gjort en karaktär av henne.

Uppenbarligen blev fler blåsta, även de har som har hyfsad koll på den scenen.

Praktikant-varning på artikelns rubrik och utformning.
Jag är inte alls bitter som vissa verkar vara. Men det är så dåligt genomtänkt och skrivet bara.

Medlem

Samma här sa tom till polaren

Medlem
Skrivet av ElyziuM:
Skrivet av fatcamp:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av fatcamp:

Ursäkta men kan ni skriva en sämre titel? Läste det som att D.Va att hon är världens bästa starcraft 2 spelare och sen får overwatch en ny hjälte. Lite clickbait på den titeln enligt mig : /

Fast hon är ju världens bästa Starcraft 2-spelare.

Sättet dom skrev det på fick det att låta som om hon fanns i verkligheten och att pågrund av att hon är så bra på sc2 så valde dom att göra en hjälte baserad på henne...

Precis så trodde jag vet var, försökte googla på hennes namn och se vem hon var men fick inte fram något vettigt, något förvirrande!

Ja verkligen De har skapat en fejkprofil för henne också så jag trodde det var en riktigt gamer först haha.

FM-guru
F.d. Sisyr

För helvete, Frost! Det var den mest förvirrande artikeln jag någonsin läst på FZ. Satt och googlade på google helt förgäves i mina försök att hitta denna D.Va.

Medlem

Ganska så cringe på denna gubbe :s


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Tycker med nyheten var förvirrat skriven. Förstod dock rätt snabbt att hon va fejk, då det var en kvinna.

Skribent

Ibland måste man skriva lite förvirrat så ni håller er på tårna.

Lite mer seriöst: hela grejen är rätt förvirrad (Blizzard gjorde själva en fejkprofil och så vidare), så jag uppdaterar nyheten med lite mer information.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Jaha. Vad ska hon göra då? Döda en med musen?

I lolled.

Inse vad du skrev betyder dom du använder tvetydigheten i mus.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar