Detta innehåller nya Battlefield-uppdateringen

Robot
Detta innehåller nya Battlefield-uppdateringen
Medlem
Detta innehåller nya Battlefield-uppdateringen

Själv väntar jag bara på HC


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Ctrl + F 'hardcore'
0 results
:-/

Medlem

Ja just det. Hur var det med HARDCORE? Det var ju "Nästan klart" och skulle komma nån vecka efter bara. Spelet är ju fortfarande inte klart med andra ord.

Medlem

Så löjligt att det är "inne" att släppa spel som inte är färdiga.

Medlem

PC: Players can now disable aim assist for controllers

Seriöst? Borde det inte stå PC: Aim assist removed, sorry for the f**kup...

EDIT: I alla fall för Multiplayer

Medlem

så om man spelar med kontroll på pc, då ska man inte få ha aim assist menar du?

Medlem

Ah en bra uppdatering tycker jag många saker jag och andra stört sig på är fixat. Bara en pc spelare skulle kunna vända detta till något negativt. Vad tror ni tror ni att PC spelare är som det vekar mer teknik nördar än intresserade av spel? För det ska ju jämt gnällas på allt. Var lite lyckliga för en gångs skull till att vi får så många super bra spel.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Så löjligt att det är "inne" att släppa spel som inte är färdiga.

Din kommentar är faktiskt väldigt "inne".


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Quiz:

så om man spelar med kontroll på pc, då ska man inte få ha aim assist menar du?

Tycker inte det hör hemma i multiplayer på en PC.
Casual or not, kinda off att tillåta både aim-assist som på/av.

Det finns av en anledning på konsoller, spelar man med handkontroll på PC:n får man godta att man hamnar i underläge, trött på att allt alltid ska anpassas för alla, det har gjort alla spel så himla fördummade det senaste decenniet.

Ska vi ha det i Quake också ?

Medlem
Skrivet av crowbar82:
Skrivet av Amilo:

Så löjligt att det är "inne" att släppa spel som inte är färdiga.

Din kommentar är faktiskt väldigt "inne".

Nej, hade jag däremot vinklat in Trump på nån vänster så hade kommentaren varit "inne". Häng med hörru.

Medlem

Inget nytt angående stöd för ratt och pedaler


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Neeeeeeeeeej! De har dödat torpedbåtsexploiten! Hur ska jag kunna få 50k poäng på en runda nu. Buuuuuhuuuuu.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Vad menas med "No longer playing foot plant VFX when prone"?

Nåt jag verkligen ogillar i spelet är då man ligger på golvet nära en vägg och om man justerar sin position litegrann så kan man skjutas ut en lång bit från väggen (p.g.a. att man ligger med benen rakt ut, det kan jag förstå, men någon sekund tidigare var det helt okej att ligga så), kan det ha nåt med det att göra?

Medlem

Min frame rate ändrades från att aldrig va under 60 till 45-55. Detta med en 6600k 1060 oc =(

Medlem

Har nån annan problem med att medaljerna ändras titt som tätt? Kollar vilken medalj jag ska tracka, och sen när matchen väl börjar visas en annan uppsättning.

Medlem

Hardcore ingick i denna patch enligt officiell press release i companion äppel. Finns dock inga servrar än så man har nog inte "aktiverat" det än. Nån nämnde att det skulle startas iom "battlefest"

Medlem

Vilka härliga grafikbuggar Dice lagt in! Flimmer-VM.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Redstar:

Har nån annan problem med att medaljerna ändras titt som tätt? Kollar vilken medalj jag ska tracka, och sen när matchen väl börjar visas en annan uppsättning.

Japp, det har varit ett problem i flera veckor och det är fortfarande buggat. De är medvetna om det men har inte fixat det än.

Medlem

Nä, har fortfarande inte blivit intresserad av den.
Men spelar för fullt i COD:IW, TF2 och Forza Horizon 3. (pc)


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vad menas med "No longer playing foot plant VFX when prone"?

Nåt jag verkligen ogillar i spelet är då man ligger på golvet nära en vägg och om man justerar sin position litegrann så kan man skjutas ut en lång bit från väggen (p.g.a. att man ligger med benen rakt ut, det kan jag förstå, men någon sekund tidigare var det helt okej att ligga så), kan det ha nåt med det att göra?

Vet inte vad det där betyder.
Men det du pratar om är en sjukt dålig sak. Jag vet inte vem som designade det, men det är verkligen en av dom värsta sakerna i något spel någonsin.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ah en bra uppdatering tycker jag många saker jag och andra stört sig på är fixat. Bara en pc spelare skulle kunna vända detta till något negativt. Vad tror ni tror ni att PC spelare är som det vekar mer teknik nördar än intresserade av spel? För det ska ju jämt gnällas på allt. Var lite lyckliga för en gångs skull till att vi får så många super bra spel.

Vart ser du gnäll från "pc spelare?"
Sen generellt sett så ställer många pc spelare högre krav, det ska inte alltid bortviftas som gnäll.
Riktigt gnäll finns i alla led


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av Luffan:

Min frame rate ändrades från att aldrig va under 60 till 45-55. Detta med en 6600k 1060 oc =(

Har samma grafikkort och hade grymt fin fps(60+) på Ultra innan patchen/nya drivers som jag laddade ner igår men efter nya patchen/drivers så kunde jag inte ens få spelbar FPS på low settings.

Verkar dock ha löst sig genom att jag avinstallerade senaste drivrutinerna och laddade ner en äldre version. Om du avinstallerar dina drivers och försöker starta spelet kommer det stå vilka drivers du behöver ha, det var dem som jag laddade ner. Tror det var 375.70 eller nåt liknande.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Så löjligt att det är "inne" att släppa spel som inte är färdiga.

De vet ju att folk betalar ändå.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

1
Skriv svar