FZ firar 20 år med... The Walking Dead

Robot
FZ firar 20 år med... The Walking Dead
Medlem
FZ firar 20 år med... The Walking Dead

Fortfarande det bästa Telltale har gjort

Medlem

Aldrig varit så emotionellt fäst vid spelkaraktärer som dem i denna serie. Båda säsongerna fick mig att fälla tårar :(.
Ser verkligen fram mot säsong 3!

Skrivet av 1337Figaro:

Aldrig varit så emotionellt fäst vid spelkaraktärer som dem i denna serie. Båda säsongerna fick mig att fälla tårar :(.
Ser verkligen fram mot säsong 3!

Jag med. Snart så!

Medlem

Det hade varit bra om titel eller ingress presenterade vilket år vi var inne på...

Ambassadör
Xbox

Ja även en cynisk surpuppa som jag fick grus i ögat eller något.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Ziljun:

Fortfarande det bästa Telltale har gjort

Har bara spelat game of thrones, det var sådär.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:
Skrivet av Ziljun:

Fortfarande det bästa Telltale har gjort

Har bara spelat game of thrones, det var sådär.

Har inte testat GoT ännu men om du gillar konceptet som Telltale använder sig utav i sina spel så tror jag att du skulle älska The Walking Dead. The Wolf Among Us är också riktigt bra.

Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av breahl:
Skrivet av Ziljun:

Fortfarande det bästa Telltale har gjort

Har bara spelat game of thrones, det var sådär.

Har inte testat GoT ännu men om du gillar konceptet som Telltale använder sig utav i sina spel så tror jag att du skulle älska The Walking Dead. The Wolf Among Us är också riktigt bra.

Och Tales of the Borderlands! Mini-serien Michonne var rätt bra också.

Medlem
Skrivet av Anabelle Lancelot:
Skrivet av 1337Figaro:
Skrivet av breahl:
Skrivet av Ziljun:

Fortfarande det bästa Telltale har gjort

Har bara spelat game of thrones, det var sådär.

Har inte testat GoT ännu men om du gillar konceptet som Telltale använder sig utav i sina spel så tror jag att du skulle älska The Walking Dead. The Wolf Among Us är också riktigt bra.

Och Tales of the Borderlands! Mini-serien Michonne var rätt bra också.

Fastnade tyvärr inte för Tales of the Borderlands. Kanske var för att jag inte haft intresse för de tidigare spelen, vet inte riktigt. Det var något med det spelet som fick mig att tröttna väldigt fort.

Medlem

Ja walking dead är nog det bästa de gjort, följt av Wolf among us och sedan borderlands. Game of thrones känns mer styrt och att alla val alltid leder till något dåligt vilket gör att man tappar intresset av att ens välja. Aldrigt spelat borderlands spelen men kunde ändå uppskatta mycket av telltales version.

Dessvärre tycker jag att det är rätt oförskämt/girigt att de ska ta över ett år i många fall för en ny säsong. Särskilt när de samma år släpper flera andra historier.

1
Skriv svar